Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

sobota, 1 grudnia 2012

Wella Pro Series Moisture


Szampon wella pro series moistureOd Wizażu otrzymałam jakiś czas temu zestaw szamponu i odżywki do włosów Wella Pro Series Moisture, która jest dedykowana moim włosom - czyli puszącym się, którym brakuje nawilżenia. Szampon Pro Series Moisture nie każdemu będzie pasował, ponieważ zawiera dużą zawartość środków myjących (m.in. Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate) i silikonów. Moje włosy kochają silikony dlatego dla mnie szampon wydaje się być bardzo dobry. Zapach szamponu określiłabym jako klasyczny, ponieważ jest bardzo zbliżony do zapachu szamponów Pantene i Loreal. Dobrze oczyszcza skórę głowy, dokładnie zmywa oleje (łopianowy, kokosowy), dobrze się pieni i nie plącze włosów. Nie powoduje powstawania łupieżu, ani innych nieprzyjemnych niespodzianek tj. swędzenie głowy czy podrażnienia. Po jego spłukaniu włosy są szorstkie co jest oznaką dobrego ich oczyszczenia. Pojemność 500 ml jest wręcz ogromna, bo niewielka ilość wystarczy, aby umyć włosy. Ponieważ lubię zmieniać szampony taka wielka butla jest dla mnie za duża, dlatego jeśli się zdecyduję na kolejne opakowanie to sięgnę po mniejszą butelkę (o ile jest?).

odżywka wella pro series moistureW otrzymanym przeze mnie zestawie znalazła się również odżywka o tej samej pojemności, która zawiera całą masę emolientów (dla mnie super!). Zapach odżywki jest mocno chemiczny i dla mnie nieprzyjemny, ale to co ona robi z moimi włosami powoduje, że zapach schodzi na drugi plan. Odżywka jest całkiem gęsta, ale łatwo rozprowadza się ją na włosach i z nich nie spływa. Zgodnie z zaleceniami producenta nakładam ją zaczynając od końcówek kierując się ku górze. Pozostawiona na kilka minut sprawia, że podczas jej spłukiwania włosy są gładkie jak lustro - uczucie jest niesamowite. 

Po wytarciu włosów, tuż przed suszeniem, sprawiają wrażenie "usztywnionych". Suszą się w czasie takim jak zwykle i rzeczywiście mniej się puszą. Włosy sprawiają wrażenie lekkich, są sypkie oraz elastyczne. Na początku stosowania włosy nie były obciążone, ale przy dłuższym stosowaniu tego zestawu z czasem stawały się bardziej. Dlatego warto stosować ją zamienne z lżejszymi odżywkami.

Jeśli chodzi o opakowanie obu produktów to nie mam się do czego w sumie przyczepić. Opakowanie jest z porządnego plastyku - nie zniszczyło się, ani nie było problemów z wydobyciem produktu z opakowania. Design prosty bez żadnych udziwnień stylizowany na produkt profesjonalny ;)

Podsumowując spełniły moje oczekiwania i polecam do wypróbowania :)

Moja subiektywna ocena szamponu i odżywki Wella Pro Series Moisture:

Jakość:

W porządku! Bardzo przyjemny!

Jakość opakowania:

W porządku! Opakowanie wygodne i przemyślane!

Cena:

W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za Wellą ale moja mam używa i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń