Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

wtorek, 18 grudnia 2012

Aceton - sposób na zmycie lakieru hybrydowego

Jak wspominałam już kiedyś w jednym z postów są dwa sposoby na samodzielne usuniecie lakieru hybrydowego w domu (Zmywanie lakieru hybrydowego w domu). Bardzo często w salonach kosmetycznych nie jest zdradzany taki sposób i pani kosmetyczki zachęcają do ponownych odwiedzin salonu na usunięcie lakieru hybrydowego. W niektórych salonach taka usługa jest za darmo przy ponownym wykonaniu manicure hybrydowego lub płatna ok. 30 zł jeśli nie zdecydujemy się na kolejny manicure hybrydowy.
Aceton kosmetyczny 
W przeciwieństwie do tipsów żelowych, lakieru hybrydowego się nie uzupełnia. Paznokcie rosną pozostawiając "niepomalowaną" szczelinę, ale aby ją uzupełnić należy całkowicie zmyć lakier hybrydowy i nałożyć go ponownie. Lakier hybrydowy jest znacznie mniej szkodliwy jak nałożenie tipsów żelowych lub akrylowych, a jego usunięcie jest prostsze i mniej inwazyjne - choć nie jest kompletnie obojętne dla naszych paznokci.

Do zmywania lakieru hybrydowego stosuje się aceton kosmetyczny. Manicure hybrydowy sam w sobie nie jest szkodliwy dla paznokci, ale jego zmywanie już tak. Zresztą same pewnie zauważyłyście, że na zmywaczach do paznokci często można znaleźć informację, że zmywacz nie zawiera acetonu. Dzięki temu taki zmywacz jest łagodniejszy dla naszych paznokci i nie powoduje ich przesuszenia jak aceton. Jednak zwykłym zmywaczem bez acetonu nie jesteśmy w stanie zmyć lakieru hybrydowego.

Gdzie we Wrocławiu można kupić aceton kosmetyczny?

Ja swoje 100 ml buteleczki acetonu kupuję na stanowisku NeoNail w Centrum Handlowym Magnolia lub Factory Outlet za 9-10 zł. Ale również możemy dokonać zakupu w hurtowniach kosmetycznych, np. w Vanity na ul. Szwedzkiej 11A lub w internecie.

Jak sprawić, aby nasze paznokcie się nie niszczyły przez usuwanie manicure hybrydowego?

Najlepiej byłoby w ogóle nie używać acetonu. Jednak nie ma takiej możliwości przy lakierze hybrydowym. Ja sama uwielbiam efekt jaki daje hybryda, stąd mam swoje dwa sposoby na nie katowanie swoich paznokci. Poniżej przedstawiam zdjęcie wyglądu moich paznokci po zdjęciu lakieru hybrydowego acetonem.
Paznokcie po zmyciu lakieru hybrydowego acetonem
Paznokcie są troszkę "chropowate" i przesuszone. Lakier hybrydowy usunęłam drugim sposobem, który przedstawiłam tutaj Zmywanie lakieru hybrydowego w domu. Być może trzymam aceton zbyt krótko na paznokciach, stąd ta chropowatość. Ale naprawdę staram się trzymać go niezbędne minimum, aby paznokci nie przesuszać.
Moje dwa sposoby na to, aby paznokcie cieszyły cię dobrą kondycją to ograniczenie stosowanie lakieru hybrydowego i nakładanie go od święta oraz stosowanie intensywnej odżywki do paznokci po zmyciu lakieru hybrydowego. W następnym poscie przedstawię Wam odżywkę, która rewelacyjnie sprawdza się przy odżywianiu paznokci nawet w najgorszym stanie! Sprawdzona przeze mnie, moją mamę i koleżankę po rocznym noszeniu tipsów.

Macie jakieś swoje sprawdzone sposoby na odżywienie zniszczonych i przesuszonych paznokci?


Już teraz Was zapraszam do poznania mojej niezawodnej odżywki do paznokci!
Vera

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam lakieru hybrydowego ale zapamiętam ten produkt na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mialam i nigdy wiecej, potwornie mi poniszczyl paznokcie! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo wysuszający i niszczący paznokcie środek, ale z drugiej strony jedyny skuteczny do usunięcia hybrydy. Dlatego zawsze po jej usunięciu stosuję intensywną odżywkę do paznokci :) Niedługo zdradzę jaką dokładnie :)

      Usuń
  3. Nie miałam lakieru hybrydowego, ale dobrze wiedzieć o tym produkcie na przyszłość .

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie bardzo nurtuje jakim cudem aceton uważany jest za płyn do ściągania akrylu! Bo owszem do hybryd się sprawdza, ale do akrylu czy żelu? Hm... Próbowałam i nic :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam, aby aceton był używany do zdejmowania tipsów. Zawsze słyszałam o spiłowywaniu ich z paznokci... Brrr...

      Usuń