Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

poniedziałek, 10 grudnia 2012

15% zniżki na szczotki Tangle Teezer



Tangle TeezerCześć Dziewczyny!

Dzisiaj króciutki wpis i jednocześnie jeszcze cieplutka zniżka na szczotki Tangle Teezer :)

Jako klientka sklepu www.sklep.tangle-teezer.pl otrzymałam zniżkę na zakup produktów dostępnych w tym sklepie. Jest to oficjalny partner brytyjskiego producenta szczotek, także macie 100% pewność, że produkty są oryginalne!

Moja opinia o Tangle Teezer jest dostępna tutaj -> Tangle Teezer, czyli innowacyjna szczotka do włosów

Jeżeli macie ochotę na zakup takiej szczotki mam dla Was kuponik zniżkowy :) Szczotka może być również dobrym prezentem gwiazdkowym!

Oto kupon: TTSK12 uprawniający do zniżki 15%!
Ważny jest do końca grudnia na wszystkie produkty w sklepie.
Udanych zakupów!
Vera

2 komentarze:

  1. Zajrzałam, bo przydałaby mi się druga (najlepiej ta kompaktowa), ale jak sobie przypomnę, że moją mam za chyba niecałe 10 $... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie kupowałaś? :) Bo i ja się czaję na wersję kompaktową! :)

      Usuń