Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

środa, 28 listopada 2012

Wszyscy mają Jonson's! Mam i ja!

Jak tytuł sugeruje i ja stałam się posiadaczką próbeczek produktów Jonsons's baby. Taki zestaw mini-produktów może otrzymać każdy, kto wypełni formularz dostępny na stronie producenta.
zestaw mini-produktów Jonson's
W swoim zestawie znalazłam 2 kremiki po 15 ml: krem pielęgnacyjny oraz ochronny krem przeciw odparzeniom i 2 buteleczki po 50 ml: mleczko pielęgnacyjne i łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 (dlaczego nazywa się 3 w 1 - tego póki co nie ogarnęłam). W każdym razie bardzo się cieszę z otrzymanych mini-produktów, ponieważ zawsze chciałam sprawdzić działanie takich kosmetyków na swojej już nie niemowlęcej skórze.
Nie chciałam kupować dużych opakowań, aby nie ryzykować kupna kosmetyku, który okaże się nie odpowiedni. Często czytam, że dziewczyny kupują np. szampony do mycia dziecięcych włosków a efekty są po tym różne - jedne są zachwycona a drugie zawiedzione. Tym razem o efekcie działania płynu do mycia ciała i włosów będę mogła przekonać się sama. Również bardzo ciekawił mnie krem pielęgnacyjny, bo obecnie szukam jakiegoś bezpiecznego dla mojej kapryśnej buzi kremu na zimę - być może będzie to właśnie ten? :)

A Wy miałyście już okazję wypróbować kosmetyki do dziecięcej pielęgnacji na sobie? :)

3 komentarze:

  1. próbowałam ten płyn do mycia ciała i włosów i mi śmierdzi to strasznie :(:( nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypełniłam niedawno, długo czekałaś na paczuszkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem sporo. Najpierw wypełniłam formularz i tak mineło pół roku a paczki nadal nie było. Napisałam do nich maila i wysłali mi kolejny raz. Tym razem dotarła po ok. 3 tygodniach.

      Usuń