Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

wtorek, 11 grudnia 2012

Szczotkowanie czas zacząć!

Szczotka do ciała na sucho The Body ShopO interesujących efektach szczotkowania ciała czytałam dużo. Nawet znana nam wszystkim modelka Victoria Secret (Miranda Kerr) w ten sposób dba o swoje ciało. Postanowiłam wypróbować tę metodę ujędrniania ciała i w ostatni weekend przy okazji świątecznych zakupów wstąpiłam do The Body Shop po szczotkę do ciała do stosowania na sucho.

Może jeszcze wyjaśnię o co chodzi z tym szczotkowaniem ciała. Otóż szczotka ma za zadanie złuszczać naskórek, pobudzać krążenie krwi oraz usuwać toksyny z układu limfatycznego. Podobno świetnie działa na redukcję cellulitu i walkę z wrastającymi włoskami - i to są właśnie dwa główne powody, dla których zdecydowałam się ją kupić. Szczotka z The Body Shop jest dla mnie bardzo wygodna, a jej włosie jest odpowiedniej twardości (ani sztywne ani miękkie) takie w sam raz. Dałam za nią 35 zł bez promocji.

Szczotka do ciała na sucho The Body Shop
Jak należy szczotkować nasze ciało?
Ciało szczotkujemy w kierunku naszego serca. Czyli szczotkując nogi przesuwamy szczotkę od dołu ku górze, w ten sam sposób szczotkujemy ręce i brzuch. Ja wykonuję ruchy podłużne, ale można wykonywać również okrężne. Najlepiej wykonywać takie szczotkowanie przed kąpielą lub prysznicem.

Słyszałyście wcześniej o szczotkowaniu ciała? Jak oceniacie taką pielęgnację?

Vera

8 komentarzy:

  1. zaintrygowało mnie to. nigdy o czymś takim nie słyszałam. wyobrażam sobie, że działa to może jakoś podobnie jak mocny peeling?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Póki co się szczotkuję od paru dni, ale czuję, że moje wrastające włoski na udach uda mi się tą szczotką zniwelować :)

      Usuń
  2. zapowiada się naprawdę fajnie :) może sama kiedyś wypróbuję taką szczotkę :)

    u mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so interesting! I have never heard about this before, but it sounds like a very healthy idea. I maybe have to try a brush. :) Thank you for asking about my son. He is feeling much better now and he will be 3 in April. :) <3

    toni

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś Otagowana :)
    Zapraszam: http://panidomunazakupach.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-kolejne-podejscie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozważam zakup tej szczoteczki, wygląda bardzo ciekawie i chcę ją wypróbować.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o takiej szczotce... wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń