Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

czwartek, 13 grudnia 2012

Mój pierwszy tag :)

Jest mi niezmiernie miło, że mój blog został dostrzeżony i wyróżniony przez Panią Domu :) Dzięki niej mam okazję po raz pierwszy wziąć udział w blogowej zabawie jaką jest TAG'owanie.
Liebster Blog Award

O co chodzi z TAG'ami?

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Poniżej prezentuję pytania Pani Domu wraz z moimi odpowiedziami :)
  1. Jaki jest Twój ulubiony zapach - roznoszący się po domu?

    Zapach świeżo usmażonych naleśników.
  2. Zwykły telefon do dzwonienia i pisania smsów czy mobilne centrum dowodzenia?

    Mobilne centrum dowodzenia. Lubię mięć wszystko pod ręką w jednym urządzeniu.
  3. Samodzielne gotowanie czy gotowiec?

    Zdecydowanie samodzielne gotowanie. Wtedy wiem, że to co gotuję nie jest naszpikowane chemią.
  4. Peeling enzymatyczny czy mechaniczny?

    Peeling enzymatyczny. Moja buzia źle znosi mechaniczne peelingi.
  5. Twój Kosmetyk Wszechczasów?

    Myślę, że mogłabym zaliczyć do niego płyn micelarny Biodermy dla skór wrażliwych. Dla mnie jest to produkt niezastąpiony.
  6. Co Cię wkurza?

    Niekompetencja.
  7. Kawa? Jeśli tak to jaka?

    Częściej piję herbatę :) Ale zdarza mi się pić rozpuszczalną kawę z mlekiem. Nie pogardzę również klasycznym espresso :)
  8. Seriale? Ulubiony?

    Desperate Housewives - mój ulubiony, kochany, wielokrotnie obejrzany.
  9. Krótkie czy długie paznokcie? I w jakim kolorze?

    Długie w odcieniach czerwieni.
  10. Ostatnie pieniądze wydałabym na...

    egzotyczną wycieczkę z obowiązkową wizytą w SPA w programie.
  11. Pierwsza myśl po przebudzeniu?

    "jeszcze 5 minut...."
Zgodnie z zasadami zabawy do odpowiedzi na moje pytania nominuję:
  1. salonypieknosci.blogspot.com
  2. zakosmetykowane.blogspot.com
  3. pieknaabestia.blogspot.com
  4. ciasteczkowy.blogspot.com
  5. whatilovethemostinside.blogspot.com
  6. za-wysoko.blogspot.com
  7. blogcaskady.blogspot.com
  8. lizzie-cosmetics.blogspot.com
  9. pieknowedlugdemene.blogspot.com
  10. www.thelovehanger.com
  11. katosu.blogspot.com

Oto moje 11 pytań do Was :)
  1. Wolisz sok pomarańczowy czy marchwiowy?
  2. Wizyta w salonie kosmetycznym czy pielęgnacja w domu?
  3. Preferujesz tonik czy płyn micelarny?
  4. Twoje niespełnione marzenie to...
  5. Ulubiony deser?
  6. Czy uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?
  7. O której zazwyczaj chodzisz spać?
  8. Krem pod oczy stosujesz obowiązkowo czy nie zawsze?
  9. Wolisz seriale czy filmy?
  10. Twoje włosy są farbowane czy w naturalnym kolorze?
  11. Twoje ulubione perfumy to...
pozdrawiam Was,
Vera

10 komentarzy:

  1. Ani tonik ani płyn micelarny tylko HYDROLATY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) A co może być przykładem hydrolantu? :)

      Usuń
    2. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o hydrolatach to możesz przeczytać moją recenzję. ja jestem fanką hydrolatu oczarowego i miętowego:). Oto link do recenzji: http://confessionsofbiggreeneyes.blogspot.com/search/label/HYDROLATY

      Usuń
    3. Dziękuję. Zabieram się za czytanie! :)

      Usuń
  2. Dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha część odpowiedzi przeczytałam i w głowie pojawiał mi się głosik: to tak jak ja, jak ja :) Chociaż z tymi naleśnikami no nie wiem, u mnie tam przez smażenie roznosi się taki zapach że trzeba wszystko szybko wietrzyć :) za to naleśniki same w sobie wychodzą mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! :) To ciekawe czy odpowiedzi na moje pytania byłby podobne do moich! :)

      Usuń
  4. Dzisiaj u mnie na obiad będą naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myśl pierwsza po przebudzeniu mam identyczna, a po tych 5 minutach, mam znów ta samą myśl:) fajny tag:)

    OdpowiedzUsuń