Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

niedziela, 30 grudnia 2012

Olejek arganowy marki Mila

Na "olejek arganowy" marki Mila (Milargan Argan Hemp Oil) natknęłam się po raz pierwszy podczas zakupów w lokikoki.pl (dlaczego napisałam olejek w cudzysłowiu zaraz się okaże ;)). Było to jeszcze przed ogarniętym mnie włosomaniactwem i wtedy moja wiedza z zakresu pielęgnacji włosów mocno kulała. Na tamten moment absolutnie nie czytałam żadnych składów kosmetyków, których używałam a jedynie byłam w stanie odróżnić odżywkę do włosów od szamponu i suszarkę od prostownicy. Wtedy przy przeglądaniu oferty internetowej sklepu zauważyłam kuszący baner przedstawiający "złoto maroka" olejek arganowy, polecany do pielęgnacji nie tylko puszących się i suchych włosów, ale również do twarzy. Markę Mila kojarzyłam głównie z bardzo dobrych i tanich masek do włosów, dlatego nie podejrzewałam Milii o jakieś machlojki przy reklamowanym olejku arganowym. Kliknęłam i zakupiłam za niecałe 20 zł buteleczkę 30 ml marokańskiego złota.

Olejek do mnie przyszedł i ogólnie nie wzbudzał żadnych moich zastrzeżeń. Pięknie pachniał i rzeczywiście przy pomocy jednej kropelki dyscyplinował moje włosy. Byłam zadowolona z zakupu. Spełniał swoje założenia, ale...

W tej chwili moja świadomość stosowanych preparatów jest troszkę większa, stąd postanowiłam przedstawić ten produkt rzetelniej niż zrobiono to na stronie sklepu, gdzie kupowałam olejek. Przede wszystkim na stronie nie został zamieszczony skład produktu, który prezentuje się następująco:

CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, PHENYL TRIMETHICONE, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, CANNABIS SATIVA (HEMP), FRAGRANCE (PARFUM)

W dużym uproszczeniu wygląda to tak:
CYCLOPENTASILOXANE - silikon
DIMETHICONE - silikon
PHENYL TRIMETHICONE - silikon
ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL - tu jest olejek arganowy
CANNABIS SATIVA (HEMP) - olej z nasion konopii siewnych (doskonale przez wszystkich kojarzone jako konopie indyjskie, potocznie marihuana), który może przyczyniać się do powstawania zaskórników jeśli jest stosowany w czystej postaci bezpośrednio na skórę.
FRAGRANCE (PARFUM) - perfumki

Chyba sami przyznacie, że ten "olejek" nie za dużo ma wspólnego z olejkiem arganowym. Jednym słowem jest to duże naciągnięcie ze strony sklepu lokikoki.pl nazywania tego produktu olejkiem arganowym. Producent nazywa go eliksirem, a ja nazywam go silikonowym serum z odrobiną olejku arganowego.

Ogólnie produkt jest godny polecenia, ale jego nazwa jest bardzo myląca. Pamiętajcie, że to NIE JEST OLEJEK ARGANOWY! To silikonowe serum z olejkiem arganowym. Moje świadomie zakupione serum silikonowe z Artego działa w identyczny sposób co ten "olejek". Stosowałam go jedynie na włosy, więc nie wiem jakie ma działanie na skórze twarzy. Konsystencja typowo silikonowa, gęsta o przezroczystej barwie i pięknym zapachu. Nadaje się idealnie do zabezpieczania końcówek włosów i do ujarzmienia sterczących kosmyków.

Dodatkowo na opakowaniu zawarto informacje, że produkt jest wolny od parabenów, sulfate i że całkowity produkt oraz jego składniki nie były testowane na zwierzętach, a opakowanie nadaje się do recyklingu.

Moja subiektywna ocena Milargan Argan Hemp Oil marki Mila:

Jakość:

W porządku! Bardzo przyjemny!

Jakość opakowania:

W porządku! Opakowanie wygodne i przemyślane!

Cena:

Bez szału! Cena ani niska, ani wysoka. Średnia półka!

Nie długo przedstawię Wam 100% olejek arganowy, którego pokochały moje włosy :)

A jak jest z Wami? Stosowałyście kiedyś olejek arganowy? Jakie są Wasze wrażenia?

2 komentarze:

  1. muszę wypróbować, ale jak już kupię to czysty olejek
    choć cena pewnie mnie zwali z nóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo

    Nazywam się Sherry Wayne, z USA. Byłem chory na raka około 3 lat i wykryto u mnie raka piersi.

    Zrobiłem chemioterapię, ale rak wrócił po chwili i mam dość wydawania pieniędzy na chemioterapię i radioterapię, które nie leczy raka całkowicie, więc postanowiłem szukać alternative.i zrobił jakieś badania i odkryłem, że leczy raka oleju konopnego więc postanowiłem zakupić it.my poszukiwanie wiarygodnych źródeł na zakup oleju konopnego z był bezskutecznie aż znalazłem Dr Calligan Lottie, która sprzedała oleju konopnego do mnie i powiedział mi, jak z niego korzystać za pośrednictwem poczty calliganlottie_cannabiscurescancer@outlook.com

    Poszedłem za jego instrukcjami, teraz jestem rak darmo.

    OdpowiedzUsuń