Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

piątek, 2 grudnia 2011

Masaż klasyczny w Salonie Kosmetycznym "Zuzanna"


Na masaż klasyczny pleców w salonie Zuzanna trafiłam dzięki promocji organizowanej przez Bodyfit Wellness Klub na Pretficza 37. Promocja obejmowała zakup miesięcznego karnetu w cenie 90 zł obejmującego wejścia na zajęcia fitness, siłownie, 15 minutową wizytę w solarium, 60 min w saunie oraz 25 minutowy masaż w salonie Zuzanna, który mieści się dokładnie w tym samym budynku co klub.
Wraz z moją koleżanką zdecydowałyśmy się skorzystać z promocji, nie mogąc się doczekać przede wszystkim masażu. Masaż pleców do tej pory kojarzył mi się tylko z masażami wykonywanymi w ramach mojej rehabilitacji kręgosłupa odcinka lędźwiowego, który od kilku lat nieustannie mi dokucza. Ból pleców w moim przypadku został zdiagnozowany jako przypadek spięcia mięśni. Masaże rehabilitacyjne były wykonywane w ciągu 20 min przez absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego i ogólnie rzecz ujmując pozytywnie wpływały na moje samopoczucie, ale niestety nieznacznie uśmierzały ból pleców. Dlatego tym bardziej byłam ciekawa efektów wykonanych przez panią kosmetyczkę. Umówiona na masaż przyszłam 10 min wcześniej i usiadłam w poczekalni. Tuż przed umówioną godziną podeszła do mnie pani i podała rękę przedstawiając się imieniem (Zuzanna) i nazwiskiem, oznajmiając że jest masażystką. Zaprosiła mnie do środka gabinetu, który przyjemnie aczkolwiek delikatnie pachniał olejkami. Zaproponowała, abym ściągnęła buty w celu zwiększenia mi komfortu w czasie zabiegu. Z miłą chęcią je zdjęłam i położyłam się na brzuchu na leżance, która miała specjalny otwór na twarz (co by się nie udusić w czasie masażu). Pani masażystka zadała kilka pytań dotyczących mojego samopoczucia, dolegliwości i dokładnie wypytała o moje problemy z kręgosłupem. Po czym włączyła relaksującą muzykę, umyła ręce, nałożyła na dłonie ciepły olejek i rozpoczęła masaż. Już po pierwszych sekundach wiedziałam, że będzie to moje najlepsze 25 min życia! Masaż został wykonany bardzo dokładnie i dostatecznie mocno, aby dotrzeć do każdego mięśnia moich pleców z większą uwagą części lędźwiowej. Masaż rewelacyjnie wykonany. Wyszłam totalnie zrelaksowana i jednocześnie mocno zawiedziona, że trwał tak krótko. Ale jak to mówią: "wszystko co dobre, szybko się kończy". Po zakończonym zabiegu, pani podziękowała i zaprosiła ponownie do skorzystania ze swoich usług. Mając porównanie z masażami rehabilitacyjnymi a tym wykonanym w salonie kosmetycznym, stwierdzam jednoznacznie, że gdyby masaże rehabilitacyjne były wykonywane z taką samą dokładnością i starannością co masaż w salonie "Zuzanna", prawdopodobnie nie odczuwałabym już problemów z bólem pleców.

Podsumowanie opisanego zabiegu masażu klasycznego pleców:

Strona salonu: www.bodyfit.pl

Ocena cząstkowa (1-10)
Jakość usługi:11 (wiem, że skala jest do 10, ale jakość przewyższa skalę)
Komfort klienta:11 (tutaj tak samo)
Higiena:10
     




Ocena ogólna: Bardzo polecam masaże w Salonie Kosmetycznym "Zuzanna". Są warte swojej ceny!

0 komentarze:

Prześlij komentarz