Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Preparat do demakijażu 3 w 1 - Vichy Purete Thermale


Z prezentowanym preparatem Vichy spotkałam się po raz pierwszy na promocji podczas zakupów w Super-pharm. Przy zakupie na odpowiednią kwotę można było nabyć ten kosmetyk za 18 zł. W związku z tym, że o kosmetykach Vichy zawsze słyszałam pochlebne opinie postanowiłam go przetestować osobiście.
Na opakowaniu producent zapewnia iż kosmetyk łączy w sobie właściwości 3 innych - mleczka, toniku i płynu do demakijażu oczu. Oczywiście zapewnia, że skóra pozostaje nieskazitelnie czysta i ogólnie cud, miód i orzeszki.
A więc sprawdzam. Rozpoczynam wieczorną pielęgnację twarzy od demakijażu. Do tego celu wybieram swój nowy kosmetyk. Na opakowaniu zalecane jest, aby rozprowadzić preparat na całej twarzy masując palcami, a następnie zetrzeć go płatkiem kosmetycznym. Tak też uczyniłam. Rozprowadziłam go dokładnie i zebrałam wacikiem. Skóra wydawała się być miękka i gładka w dotyku. Jednak postanowiłam dokładniej sprawdzić jakość oczyszczenia mojej twarzy - płynem micelarnym. Okazało się, ze płyn micelarny ściągnął sporą część mojego podkładu do twarzy, którego nie usunął "cudowny" kosmetyk Vichy.
Jednak pomyślałam, aby dać jeszcze szansę Vichy na drugi dzień. Oto rezultat: skórę można uzyskać rzeczywiście dokładnie oczyszczoną z makijażu ale dopiero po 3 krotnym zastosowaniu preparatu. To powoduje, że kosmetyk jest niewydajny.
Preparat w cenie regularnej jest dość drogi (50 zł), zwłaszcza, że nie oczyszcza skóry tak dobrze jak zapewnia producent na jego opakowaniu. Moim zdaniem nie jest wart swojej ceny.

Ocena ogólna kosmetyku skala (1-5) :

Jakość: 3
Łatwość użytkowania: 5
Cena kosmetyku: 1

0 komentarze:

Prześlij komentarz