Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Przedłużanie i zagęszczanie rzęs w Exclusive SPA (Groupon)


Która z nas nie marzy o bajecznie długich i gęstych rzęsach? Odpowiedź: każda o nich marzy. Dlatego przyszedł czas na spełnienie mojego marzenia, do którego przyczynił się groupon.pl prezentując ofertę:

99 zł zamiast 350 zł: przedłużanie i zagęszczanie rzęs metodą 1:1 w salonie kosmetycznym Exclusive

Kupuję kupon bez cienia zastanowienia i umawiam się na wizytę z miesięcznym wyprzedzeniem! 
Salon Exclusive mieści się w Hotelu Wrocław na Powstańców Śląskich. Pół godziny przed umówioną wizytą pojawiam się w hotelu. Stoję w jego korytarzu i zastanawiam się gdzie mam dalej iść. Nie widzę, żadnych wskazówek jak dostać się do salonu kosmetycznego Exclusive - postanawiam spytać obsługę recepcji. Stojący za ladą pan informuje mnie, którym korytarzem iść, aby się dostać do celu. Rzeczywiście Salon znajduje się tam gdzie mnie pokierowano. Wchodzę. W przedsionku Salonu dobiega delikatna, relaksująca muzyka a w powietrzu unosi się subtelny zapach świeczek. Kilka sekund później pojawia się pani X i pyta w czym może mi pomóc. Informuję, iż jestem trochę wcześniej jak się umawiałyśmy na zabieg przedłużania rzęs i że chętnie poczekam. Pani X uśmiechnęła się i zaproponowała kawę lub herbatę do picia. Wybrałam herbatę, zdjęłam ubranie i powiesiłam w szafie, którą mi pokazano oraz usiadłam w wygodnym fotelu znajdującym się przedsionku salonu. Kilka minut później podała mi herbatę z dołączoną cytryną i kostkami cukru, odebrała ode mnie kupon i zniknęła za oszklonymi mlecznymi drzwiami, aby dokończyć obsługiwać klientkę przede mną.
O godzinie o której byłam umówiona na zabieg zostałam zaproszona za mleczne drzwi i poproszona o położenie się na łóżku zabiegowym. Pani X okryła mnie błękitnym kocykiem, założyła lateksowe rękawiczki oraz plastikową maseczkę na twarz. Zmyła mi makijaż z oczu, a następnie zapytała jaki chciałabym uzyskać efekt przedłużenia. Mogła mi zaproponować naturalny lub mocny, wieczorny. Wybrałam naturalny efekt.
Zabieg rozpoczął się od nałożenia mi pod oczy kolagenowych płatów. Następnie rzęsa po rzęsie zostały mi nakładane sztuczne. Po ok. godzinie wstałam z łóżka i zobaczyłam się w lusterku. Bajka! O czymś takim zawsze marzyłam. Piękne, długie, czarne i podkręcone rzęsy.

Podsumowanie opisanego zabiegu przedłużania i zagęszczania rzęs:

Strona salonu: www.exclusivespa.pl

Ocena cząstkowa (1-10)
Jakość usługi:10
Komfort klienta:10
Higiena:10




Ocena ogólna: Cudowny efekt utrzymywał się przez ok. 2 tygodnie. Trzeba na rzęsy uważać, nie pocierać oczu i najlepiej nie tuszować - w moim przypadku te zabiegi skróciły ich żywotność. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz z możliwości przedłużania rzęs, ale tylko w cenie promocyjnej. 350 -400 zł za efekt, który utrzymuje się stosunkowo krótko wydaje mi się nieopłacane. A salon Exclusive SPA pod względem higieny zabiegu zrobił na mnie ogromne wrażenie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz