Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

piątek, 30 grudnia 2011

Sauna infrared w Centrum Relaksu Grota Solna


Od niedawna można coraz częściej spotkać się z nowym rodzajem sauny - sauny na podczerwień, zwanej też infrared. Ten typ sauny jest idealny dla osób nie mogących korzystać z tradycyjnych saun suchych lub fińskich ze względu na stan zdrowia lub typ urody. Osoby mające skłonności do żylaków oraz z pękającymi naczynkami mogą spokojnie relaksować się w saunie na podczerwień. Sauna infrared jest sauną suchą z maksymalną temperaturą powietrza 50-60 stopni Celsjusza, a ciepło wydzielane jest za pomocą ceramicznych promienników podczerwieni. Należy tutaj dodać, iż udowodniono zdrowotne właściwości promieniowania podczerwonego. Pomaga między innymi zmniejszyć napięcie mięśni, usuwa stres, łagodzi ból w chorobach mięśniowo-szkieletowych, działa antydepresyjnie i co jest bardzo ważne - zwalcza cellulit! Seans w takiej saunie powinien trwać ok. 30-45 min bez przerw.
Jako posiadaczka karty Multisport multisportzaczęłam szukać obiektów sportowo-relaksacyjnych w których mogłam skorzystać z tego typu sauny bezpłatnie lub za niewielką dopłatą. Szperając w internecie trafiłam na stronę internetową Centrum Relaksu Grota Solna, której wielki bilbord reklamowy wisi wzdłuż ul.Kazimierza Wielkiego tuż obok Rynku. Trzeba przyznać, że reklama prezentuje Centrum jako miejsce ekskluzywne, ponadto honorowana jest karta Multisport na 30minutowe seanse w saunie infrared i fińskiej. Każde kolejne pół godziny jest w pełni płatne - 16 zł. Pół godziny zupełnie mi wystarczy - wybieram numer do Centrum i umawiam się na seans w saunie na podczerwień. Pani przez telefon proponuje mi godzinę 19.30, ponieważ przede mną jest już umówiona inna klientka - zgadzam się. Po skończeniu rozmowy telefonicznej zerknęłam na czas otwarcia centrum - do godz. 20.00. Hmm... ale skoro mnie umówiono na 19.30 widocznie nie jest to dla nich problemem.
Centrum Relaksu Grota SolnaPrzychodzę punktualnie 19.30. Centrum rzeczywiście robi wrażenie miejsca luksusowego. W tle słychać strumyk wody oraz delikatną muzykę. Ale nikogo nie ma w recepcji. Stoję przy ladzie kilka minut. Pojawia się Pani X i pyta w czym może mi pomóc. Informuję, że byłam umówiona na półgodzinny seans w saunie na podczerwień. Pani X prosi o kartę klienta Centrum - odpowiadam, że nie posiadam. Na to otrzymałam informację, że muszę taką bezpłatnie wyrobić. Podaje mi formularz do wypełnienia w celu założenia takiej karty. Niechętnie zaczęłam ją wypełniać. W recepcji pojawiła się pani Y, która miała mi założyć taką kartę. Pani Y poprosiła mnie o chwilę cierpliwości, ponieważ musi wprowadzić dane do systemu. Ostatecznie zaprowadzono mnie do sauny koło 19.50. Rozebrałam się, umyłam pod prysznicem i weszłam do sauny. Przekręciłam klepsydrę i oddałam się relaksowi na pół godziny. Po tym czasie wyszłam z sauny, wzięłam ponownie prysznic i zaczęłam się ubierać, gdy nagle usłyszałam pukanie do drzwi szatni. Pani Y spytała przez zamknięte drzwi czy wszystko w porządku. Poinformowałam, że tak, że już wychodzę.W odpowiedzi usłyszałam, że już jest 20.30 i że o 20.00 normalnie zamykają i proszą abym się pospieszyła. Myślałam, że się przesłyszałam. Przecież weszłam dopiero o 19.50 do sauny! Jak mogłabym wyjść z niej szybciej, skoro umówiona byłam na półgodzinny seans?! Ubrałam się szybko i wyszłam z szatni, kierując się do wyjścia. Była 20.45. Przechodząc koło recepcji podziękowałam i pożegnałam się. Jednak Pani Y zatrzymała mnie mówiąc, że w saunie byłam ponad 1 godzinę i że muszę uiścić dopłatę. Wytłumaczyłam spokojnie, że Pani dopiero mnie wpuściła do sauny po założeniu karty i była mniej więcej godz. 19.50 więc półgodzinny seans będzie się właśnie kończył o tej porze co wychodzę. I, że w samej saunie przebywałam jedynie pół godziny - zgodnie z umową. W odpowiedzi Pani Y usłyszałam, że ona nie jest w stanie sprawdzić, czy przebywałam tam pół godziny czy nie, jednak jest już 20.45 a ja byłam na 19.30 umówiona więc jest to ponad godzina spędzona w Centrum Relaksu. Na nic zdały się moje tłumaczenia, że wpuszczono mnie prawie o 20.00 do sauny. Zapłaciłam dodatkowe 16 zł i opuściłam centrum obiecując sobie, iż więcej moja stopa w tym miejscu nie stanie. Poczułam się oszukana a miejsce ucharakteryzowane na luksusowe nie miało obsługi luksusowej.
Na drugi dzień wysłałam maila do Centrum z prośbą o usunięcie moich danych z systemu oraz anulowanie mojej karty klienta.
Podsumowanie opisanego seansu sauny infrared:

Strona salonu: www.grotawroclaw.pl

Ocena cząstkowa (1-10)
Jakość usługi:1
Komfort klienta:8
Higiena:10




Ocena ogólna: Zgodnie ze swoją obietnicą więcej nie skorzystam z usług Centrum Relaksu Grota Solna. Jakoś usługi oceniam na 1 za próby i ostateczne wymuszenie na kliencie dokonania dodatkowych opłat. Komfort oceniam również nie na maksimum, ponieważ zostałam umówiona na późną godzinę w związku z tym powinnam do samego końca obsługi czuć się swobodnie, a nie być popędzana i proszona o szybkie wyjście ze względu na zamykanie Centrum. Higiena nie wzbudzała moich zastrzeżeń.

0 komentarze:

Prześlij komentarz