Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

piątek, 16 grudnia 2011

Masaż klasyczny w Centrum Fizjomedica



Fizjomedia
Do Centrum Rehabilitacji Fizjomedica trafiłam czystym przypadkiem. Zdecydowałam się opisać swoją wizytę w Fizjomedice, ze względu na to, iż nie tylko jest to centrum rehabilitacji, ale również miejscem, w którym można poddać się masażom upiększającym nasze ciało. W ofercie są masaże antycellulitowe, masaże bańką chińską, relaksacyjne, masaże twarzy, modelujące masaże brzucha i ud oraz masaże aromaterapeutyczne. Poniżej o tym jak dowiedziałam się o Fizjomedica.
Zaczęło się dość klasycznie. Kilku znajomych wiedzących o moich problemach z kręgosłupem poinformowało mnie o nowo otwartej placówce rehabilitacji na Pilczycach.
Centrum Fizjomedica dopiero zaczynało swoją działalność i zorganizowało 10 grudnia 2011 Dzień Otwarty, na którym każdy mógł skorzystać z bezpłatnych zabiegów. Uznałam to za bardzo dobry pomysł aby sprawdzić jakość oferowanych przez nich usług. Głównie interesowały mnie masaże. Na stronie internetowej, znalazłam numer telefonu do pani wykonującej masaże i umówiłam się na zabieg.
Umówiona przybyłam punktualnie na miejsce o wyznaczonej godzinie. W recepcji czekała na mnie uśmiechnięta, młoda pani masażystka z którą byłam umówiona. Przedstawiła się (A.) i zaprosiła do swojego gabinetu masażu. Gabinet był przestronny z jedną ścianą wyściełaną lustrami, a dookoła były zapalone świeczki, które ze względu na późną porę dnia i półmrok panujący w pomieszczeniu dawały super efekt. W tle dobiegała cicha, spokojna muzyka. Pani A. rozpoczęła zabieg od wywiadu na temat mojego stanu zdrowia, podała mi czysty duży ręcznik a następnie zostawiła mnie na chwilę samą, abym mogła się rozebrać i położyć na łóżku. Po chwili wróciła i rozpoczęła masaż. Ze względu na Dni Otwarte trwał ok. 30 min.
Masaż był naprawdę świetny! Dobrze wykonany, nie czułam dyskomfortu ani w trakcie ani po zabiegu. Wyszłam zadowolona i zrelaksowana. Z czystym sumieniem mogę go polecić!

Podsumowanie opisanego zabiegu masażu klasycznego pleców:


Ocena cząstkowa (1-10)
Jakość usługi:10
Komfort klienta:10
Higiena:10
     



Ocena ogólna: Szczerze polecam masaże w Centrum Fizjomedica :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz