Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Podkład Maybelline SuperStay 24h


Na pierwszy ogień z kosmetyków postanowiłam wybrać podkład do twarzy. Trzeba przyznać, że dobranie odpowiedniego podkładu jest nie lada wyzwaniem dla każdej z nas.
Jest to niezwykle trudne zadanie. Do dyspozycji na rynku jest cała gama podkładów o różnej konsystencji, właściwościach i kolorach. Ale dzięki takiej możliwości wyboru mamy również szansę dopasować sobie podkład idealny.

W przypadku mojej cery, która jest mieszana z tendencją do tłustej odpadają wszelkie podkłady o właściwościach nawilżających. Muszę przede wszystkim przebierać w podkładach matujących i zwracać uwagę, aby nie zapychały porów. Postanowiłam wypróbować SuperStay 24h, który podejrzałam w kosmetyczce mojej mamy.
Podkład ma dobrą konsystencję - nie za rzadką ani za gęstą - taką w sam raz. Ma wygodną pompkę, którą naciskam tylko raz aby dostać idealną porcję podkładu wystarczającą na pokrycie całej twarzy. Kosmetyk dobrze się rozprowadza palcami a kolor nude idealnie stapia się z kolorem mojej skóry. Mat na twarzy wytrzymuje dość długo - oczywiście nie 24h jak zachwala producent ;) - w moim przypadku jest to ok. 6 h - co uważam za dobry wynik. Nie ma mocnego zapachu i nie zauważyłam, aby zapychał mi pory. A dzięki pompce jestem w stanie zużyć go do ostatniej kropelki.
Podkład należy do kosmetyków z średniej półki. Zazwyczaj kupowałam go w cenie ok. 35 zł w promocji.
Jestem zadowolona z tego kosmetyku!
Serdecznie mogę go polecić osobom z cerą mieszaną z tendencją do tłustej.








Ocena ogólna kosmetyku skala (1-5) :
Jakość: 5
Łatwość użytkowania: 5
Cena kosmetyku: 4

0 komentarze:

Prześlij komentarz