Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

czwartek, 22 listopada 2012

Manicure hybrydowy w Salonie Kosmetyki Estetycznej AnnVinci


Salon Kosmetyki Estetycznej AnnVinciOd kiedy natknęłam się na reklamę salonu AnnVinci na facebooku obiecałam sobie, że muszę ten salon odwiedzić. Moja chęć poznania tego miejsca zrodziła się po obejrzeniu strony internetowej salonu, która wyróżnia się na tle pozostałych stron gabinetów kosmetycznych. Nie jest to strona super "wybajerzona" ale jest po prostu estetyczna, schludna i profesjonalnie wykonana - jednym słowem bardzo zachęcająca.

Mam hopla na punkcie stron internetowych i przykładam do nich bardzo dużą uwagę. Profesjonalna strona internetowa zachęca, a byle jaka odstrasza - takie jest moje subiektywne zdanie. Wiem, że są takie miejsca, które są wręcz oazami relaksu i profesjonalizmu oraz .... z tragicznymi stronami internetowymi. A w sytuacji gdy planuję odwiedzić salon po raz pierwszy, to bardzo duży wpływ na moją decyzję ma właśnie strona internetowa. Podsumowując strona internetowa jest dobrą reklamą albo antyreklamą danego miejsca.

kuponik4you.plMimo, że reklamę AnnVinci zobaczyłam już prawie dobry rok temu to mimo wszystko nie zdecydowałam się go ostatecznie odwiedzić. A to wszystko za sprawą całkiem wysokich cen zabiegów. Ceny nie były sporo wysokie jak np. w Salonie Kosmetycznym La Femme na Biskupiej, ale również nie były konkurencyjne. Stąd zwlekałam z wizytą w tym miejscu, aż do czasu jak natknęłam się na kupon na portalu zniżkowym :) Jak tylko zobaczyłam, że oferta dotyczy Salonu AnnVinvi bez dłuższego zastanowienia kupiłam kupon. Tym razem zakupu dokonałam na portalu kuponik4you.pl (nie znałam go wcześniej, a ofertę znalazłam na agregatorze portali zakupów grupowych).
Oferta brzmiała:

49 zł zamiast 105 zł za MANICURE HYBRYDOWY + STYLIZACJĘ OKOLICY OKA a w tym Henna brwi i rzęs ORAZ REGULACJA I STYLIZACJA BRWI w Salonie Kosmetyki Estetycznej AnnVinci

Teraz przyszedł czas na zdanie relacji z mojego pobytu w Salonie Kosmetyki Estetycznej AnnVinci :)
Salon Kosmetyki Estetycznej AnnVinciSalon znajduje się na osiedlu Corte Verona na ul. Inżynierskiej 47A (Core Verona to osiedle, na którym zawsze chciałam mieszkać!). Lokal jest naprawdę imponujący, a zdjęcia umieszczone na ich stronie internetowej dokładnie odzwierciedlają wnętrze gabinetu. Po przekroczeniu progu czuć, że jest się w miejscu luksusowym i eleganckim, ale ... chyba rzadko odwiedzanym. Swoją wizytę odbyłam raczej w godzinach "szczytu" salonów i gabinetów, na które zazwyczaj bardzo ciężko jest się dostać, ale w AnnVinci nie było to problemem.
Salon Kosmetyki Estetycznej AnnVinciRealizacja mojego kuponu rozpoczęła się od wykonania manicure hybrydowego. Stanowisko do manicure znajdowało się w lewej wnęce wzdłuż korytarza i wyglądało dokładnie jak na zdjęciu prezentowanym obok wraz z krzesełkiem dla klienta. Pani X, która mnie obsługiwała na samym początku założyła czarne lateksowe rękawiczki, zdezynfekowała mi dłonie od strony wierzchniej i wewnętrznej sprayem i przystąpiła do piłowania paznokci. W między czasie spytała mnie o moje doświadczenia z hybrydą oraz jaki kształt paznokcia robimy, a pani recepcjonistka zaproponowała mi coś picia. Zdecydowałam się na herbatę i po chwili stała przede mną walizeczka ośmiu (jeśli dobrze pamiętam) rodzajów herbat smakowych. Byłam mocno zaskoczona w chwili, gdy stanęłam przed takim wyborem. Zazwyczaj podawano mi po prostu czarną herbatę a tutaj mogłam wybrać malinową, brzoskwiniową, mango, zieloną a nawet miętę! W pierwszej chwili naprawdę poczułam się jak królowa - jedna pani mi piłuje paznokcie, a druga kusi takimi herbatami! :) Dla mnie super! Jednak po chwili mój zachwyt minął, gdy na stoliku zrobiło się zbyt ciasno na filiżankę z dzbanuszkiem herbaty. A obsługę dzbanka z herbatą musiałam wykonywać jedną ręką. Zdecydowanie wygodniej i praktyczniej byłoby postawienie już gotowej zaparzonej herbaty w filiżance gotowej do picia ;)

Było widać, że Pani wykonująca mi manicure naprawdę robi to porządnie, bez zbędnego pośpiechu jak to często bywa w przypadku realizacji usług w ramach kuponów zniżkowych. Nadała paznokciom naprawdę bardzo ładny kształt, a następnie usunęła skórki, które poprzednio zostały zmiękczone jakimś preparatem. Niestety nie zauważyłam, aby pilnik i cążki były wyciągnięte ze sterylnych opakowań ani zdezynfekowane. W tej kwestii nie pozostało mi nic innego jak tylko zaufać, ze przybory są czyste. Poza tym ręczniczki były świeże i ogólnie w salonie nie zaobserwowałam kurzu na półkach czy stoliku. Trochę jednak zmartwiła mnie widoczna rdza na złączu cążek. Wskazywało na to iż cążki nie są ze stali nierdzewnej, a super ostre chyba też nie były. Po przygotowaniu moich paznokci, Pani wykonała mi krótki peeling dłoni, po czym zostałam poproszona o zmycie peelingu w zlewie, który znajdował się przy stanowisku do manicure (widać na zdjęciu). Kolejnym krokiem było lekkie zmatowienie paznokci blokiem i nałożenie bazy oraz lakieru hybrydowego. Baza i Top coat była marki CND Shellac, natomiast sam lakier hybrydowy chyba nie. Miał inną buteleczkę i był bez widocznej dla mnie etykietki. W AnnVinci jest całkiem spora i ciekawa paleta kolorów lakierów hybrydowych. Standardowo znajdziemy w niej odcienie czerwieni, bordo, beże i brązy oraz modne w tym sezonie pastele (róże, seledyny, blady żółty). Ja postawiłam na koralowy - raczej odcień klasyczny, nie specjalnie rzucający się w oczy. Lakier został położony równo i bez smug. Na koniec moje dłonie zostały posmarowane szybko wchłaniającym się balsamem.

A oto efekt :)


Jak pewnie zauważyłyście oferta na kuponik4you.pl obejmowała również stylizację oka, ale o tym napiszę Wam w osobnym poście :)

Na koniec mojej wizyty w AnnVinci dostałam bezimienny bon upominkowy uprawniający do zniżki w wysokości 50 zł na dowolny zabieg na twarz, który chciałabym Wam ofiarować. Kupon jest ważny do końca roku, ale wiem, że nie będę w stanie go wykorzystać, ponieważ jestem w trakcie leczenia części twarzy retinoidami.

Aby wygrać kupon wystarczy być z Wrocławia i napisać maila na vera@subiektywnym-okiem.pl wraz z adresem do wysyłki. Kto pierwszy ten lepszy, także jeśli macie chrapkę na wizytę w AnnVinci to zapraszam po bon!

I standardowo moja subiektywna ocena zabiegu manicure hybrydowego w Salonie Kosmetyki Estetycznej AnnVinci:

Strona salonu: www.annvinci.pl

Jakość usługi: Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
Komfort klienta:  W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Higiena: W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!

Zdjęcia Salonu AnnVinci pochodzą ze strony internetowej www.annvinci.pl

6 komentarzy:

  1. świetny efekt !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your nails! The color is so pretty. And I love going to the salon to get my nails done. :) <3

    toni

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba nie jest amerykańska firma, a azjatycka. okulary szły dość krótko jak na tamte rejony bo około 1,5-2 tygodnie. mi nic nie doliczyli, bo sami odezwali się w sprawie współpracy i wszystko dostałam za darmo. jeśli boisz się kosztów wysyłki, zwyczajnie napisz i zapytaj o nie. :) na pewno Ci odpowiedzą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne pazkurki :)

    OdpowiedzUsuń