Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

poniedziałek, 12 listopada 2012

Mydło Oliwkowo – Laurowe z Aleppo 40% - GHAR


Znowu się tyle naczytałam dobrego na wizażu, że nie mogłam się powstrzymać od przetestowania mydła Aleppo. Dziewczyny zachwalały to mydełko, a ja wciąż nie mogłam znaleźć dla siebie odpowiedniego żelu pod prysznic, więc zdecydowałam się na zakup właśnie tego mydełka. Żele pod prysznic dostępne w drogeriach wydawały mi się być tłuste i sprawiały wrażenie niedomytej skóry. Czasami nawet wydaje mi się, że ją zapychały powodując wypryski na plecach i dekolcie.
Mydło Oliwkowo – Laurowe z Aleppo 40% - GHAR - Helfy.pl
Mydła Alep są produktami naturalnymi wytwarzanymi ręcznie w Syrii w miejscowości Aleppo (stąd ich nazwa). W skład wchodzą przede wszystkim dwa składniki: oliwa z oliwek oraz olej laurowy dodawany w różnych proporcjach, stąd mamy do wyboru mydła Alep 5%, 25%, 30% itd. Mydło wykazuje właściwości nawilżające, łagodzące podrażnienia, leczące trądzik, łupież itp. Działa również przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie.

Początkowo chciałam kupić mydełko to, które w KWC ma największe branie, czyli Savon d`Alep 40% Laurier z Alepia. Owe mydełko można było zakupić na stronie biolander.com za 28 zł (200g), jednak zakup wymagał rejestracji w sklepie. Uznałam, że zakup tego mydła będzie trwał za długo i mogę kupić je tutaj na miejscu we Wrocławiu w Helfy.pl bez ponoszenia dodatkowych kosztów przesyłki. A ponieważ Helfy mają od niedawna drugi punkt sprzedaży w samym centrum (dla mnie zawsze po drodze) postanowiłam ich odwiedzić wracając z pracy i wybrać dla siebie mydło Aleppo z odpowiednią zawartością olejku laurowego. Na Św. Mikołaja spotkałam się jak zwykle z fachową obsługą, która po krótkim wywiadzie na temat mojej skóry, doradziła mi zakup mydła Aleppo z 40% zawartością olejku laurowego. Pani  obsługująca sklep dodatkowo poinformowała mnie, że mydłem mogę nawet wykonywać demakijaż oczu bez obawy ich podrażnienia. Dodała również, że warto pokroić sobie mydło na mniejsze kawałki, aby było poręczniejsze podczas stosowania. Mydełko kupiłam za 26 zł (190g).

Skład mojego mydełka jest następujący:
OLEA EUROPAEA (OLIVE) OIL, LAURIS NOBILIS (LAUREL) OIL 40%, AQUA, SODIUM HYDROXIDE.

W domu podzieliłam je na 4 mniejsze części i stosuję od tygodnia do mycia całego ciała i nawet twarzy na zmianę z żelem do mycia (podobno można tym mydłem myć nawet włosy, choć nie mam jeszcze odwagi, aby to sprawdzić). Z delikatnym makijażem rzeczywiście mydło radzi sobie całkiem nieźle, gorzej gdy mamy większą warstwę makijażu - tutaj nie radzi sobie do końca, ale pamiętajmy, że od tego są inne kosmetyki. Skóra ciała po zastosowaniu jest na pewno czysta, a przy tym niewysuszona, nie czuć również napięcia na skórze twarzy. Póki co nie zaobserwowałam polepszenia nawilżenia mojej skóry, ale wydaje mi się, że mój delikatny trądzik na dekolcie powoli zaczyna się goić i znikać - co dla mnie jest wielkim plusem.

Jak będzie dalej to się okaże, póki co wiążę z mydełkiem Aleppo wielkie nadzieje i czekam na dalsze efekty.

Stosowaliście kiedyś mydło Aleppo? Chętnie poznam Wasze opinie na jego temat! :)

pozdrawiam,
Vera

Zdjęcie umieszczone w poście pochodzi ze strony helfy.pl i zostało wykorzystane za zgodą firmy Helfy.

5 komentarzy:

  1. Ciągle mi migały informacje o tym, że dziewczyny piszące blogi coraz częściej kupują to mydełko.Dopiero u Ciebie zajrzałam o co z tym wszystkim chodzi :) Sprawa wygląda ciekawie, to niesamowite jeśli faktycznie jest tak, że mydełko o tak prostym składzie może tak fajnie działać. Chyba będzie trzeba poprosić mikołaja o paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie mydło na Mikołaja będzie prezentem w sam raz. Jakbyś jednak pierwsza umyła nim włosy to daj mi znać! :)

      Usuń
  2. o, mydełko Aleppo :) nie miałam, ale wczoraj zamówiłam dwa (jedno z olejem laurowym, drugie z oliwa z oliwek), bo dużo sie o nim naczytałam, no i uznałam, że musze je miec ;) mam nadzieję, że do końca tygodnia paczuszka do mnie dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zauważyłam dużych zmian w mojej skórze, ale również jak Ty naczytałam się o nim bardzo dużo i liczę na to, że i u mnie pojawią się jakieś pozytywne efekty :D

      Usuń