Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

niedziela, 2 września 2012

Olejek łopianowy z czerwoną papryką stymulujący wzrost włosów - Green Pharmacy


Olejek łopianowy z czerwoną papryką stymulujący wzrost włosów - Green PharmacyRecenzję olejku łopianowego z czerwoną papryką Green Pharmacy zostawiłam sobie na sam koniec. Chciałam móc ocenić jego właściwości rzetelnie i subiektywnie. Otrzymałam go od firmy Elfa Pharm za posrednictwem portalu urodaizdrowie.pl

A wiec zaczynamy!

Olejek zamknięty jest w buteleczce z solidnego i ciemnego plastiku o pojemności 100 ml. Dla osób wprawionych w posługiwaniu się olejkami będzie to spora ilość produktu, ponieważ teoretycznie wystarczy 1 łyżka olejku (czyli ok. 15 ml) na pokrycie całych włosów. Producent zaleca nakładanie olejku na skórę głowy, ja natomiast nie mogłam się powstrzymać i również nakładałam go na włosy. 

Moje pierwsze kroki z olejkiem kończyły się wylaniem na dłoń zbyt dużej ilości produktu, ponieważ dozownik olejku ma bardzo duży otwór i przez kilka moich pierwszych aplikacji zbyt mocno przechylałam butelkę. Olejek jest rzadki, stąd też potrafiłam za dużo wylać go na dłoń. Gdyby był gęstszy otwór byłby w porządku, ale w tym przypadku rozważyłabym przez producentów zmniejszenie otworu (chyba, że jest to chwyt marketingowy mający na celu szybsze zużycie produktu przez klienta i zakupienie następnego ;) ). W każdym razie dla mnie opakowanie w tym zakresie jest do poprawki!

Olejek dla mnie jest bezzapachowy, szybko się podgrzewa po wstawieniu do kubka z gorącą wodą (wystarczy ok. 30 s na całą buteleczkę), a etykietki porządne nie odklejające się pod wpływem zanurzenia w wodzie. Nie zauważyłam spektakularnych efektów jeśli chodzi o wzrost moich włosów, natomiast olejek jest świetny w ich pielęgnacji. Włosy po nim są mięciutkie i sprawiają wrażenie odżywionych. Efekt bardzo mi się podoba!

Co ważne dla posiadaczek rozjaśnianych włosów - nie powoduje zmiany koloru blond!

Olejek dobrze zmywa się szamponem z serii Green Pharmacy, o którym wspominałam Wam TUTAJ. Szampon Green Pharmacy zmywa olejek już za pierwszym myciem nawet w zimnej wodzie! (niestety raz miałam wyłączoną ciepłą wodę, gdy przyszedł czas na jego zmywanie). Tak samo dobrze zmywa się innymi szamponami. 

Pojemność buteleczki uważam za idealną dla osób szukających olejków dla siebie. Ze swojej strony na pewno wypróbuję jeszcze olejek ze skrzypem polnym Green Pharmacy, który ma wzmacniać włosy i przeciwdziałać ich wypadaniu. A i po ten olejek z czerwoną papryką skuszę się ponownie! Zwłaszcza, że nie są drogie (ok. 7 zł)

Dla zainteresowanych olejkami Green Pharmacy (i nie tylko) zostawiam link do strony internetowej producenta:

Poniżej subiektywna tabelka z oceną Olejku łopianowego z czerwoną papryką stymulującą wzrost włosów - Green Pharmacy:

Jakość:

W porządku! Bardzo przyjemny!

Opakowanie:

Bez szału! Dziwnie się go stosuje...

Cena:

W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!
Uroda i zdrowie

1 komentarz:

  1. Też mam ten olejek i muszę przyznać, że jest to jeden z niewielu olejków który fajnie i bezproblemowo się zmywa. Co do opakowania faktycznie producenci powinni pomyśleć nad pewnymi zmianami. Mnie przed rozlewaniem zbyt dużej ilości produktu ratuje metoda nalewania kilki kropel na talerzyk, a po podgrzaniu w mikrofalówce nakładam wszystko palcami na głowę.

    co do gąbki konjak:
    Niestety gąbeczka teraz prezentuje się o wiele gorzej. Mimo wszystko jeszcze spełnia swoją rolę. Od kiedy ją kupiłam nie muszę stosować peelingu, a skóra jest dobrze oczyszczona. Muszę się zastanowić co zrobię dalej, mam ochotę kupić nowy konjak ale ta cena jednak zniechęca.

    OdpowiedzUsuń