Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

środa, 29 sierpnia 2012

Czego na pewno nie kupię na Grouponie?


GrouponZbiegiem czasu portali grouponowych pojawia się coraz więcej. Do wyboru mamy mnóstwo portali oferujących nam zabiegi i inne usługi za pół-darmo. Sama bardzo często przeglądam ich oferty i równie często decyduję się na zakup kuponów oferujących usługi kosmetyczne. Najczęściej przeglądam oferty na groupon.pl ale ostatnio również ciekawe oferty ma citeam.pl a co najważniejsze dają gwarancję jakości kupionej usługi! Jednak nie na każdą usługę czy zabieg się skuszę. Dlaczego i jakiego kuponu na pewno nie kupię?

Na 99% na pewno już nigdy więcej nie zdecyduję się na zakupy na portalu okazik.pl

Dlaczego? Co jest z okazikiem.pl nie tak? Sam w sobie portal działa ogólnie bez zarzutu. Nie ma problemu z kupnem kuponu i jego zapłatą. Okazik.plZdecydowałam u nich kupić się jeden kupon, uprawniający do 2 zabiegów manicure hybrydowego z parafiną na dłonie w Salonie Kosmetycznym Kleo za 11 zł. O moich wrażeniach w Salonie Kosmetycznym Kleo możecie przeczytać TU i TU. Salon Kosmetyczny Kleo reklamowany na okazik.pl okazał się być miejscem, które natychmiast trzeba byłoby zamknąć. Intymność zapewniona klientom czy higiena to obce dla tego Salonu słowa, aż ciężko mi to miejsce nazwać salonem. Na szczęście moje kupony nie były kupione na "trudniejsze zabiegi", a jedynie na manicure. Ale widząc sposób obsługiwania innych klientek  w tym miejscu bałabym się skorzystać z np. pedicure czy zabiegu na twarz lub ciało. Niestety na okazik.pl jeszcze dłuuuugo można było zakupić kupony na zabiegi w tym miejscu i wiele kobiet wykupiło tam mikrodermabrazję, oczyszczanie twarzy, depilację ciała. Jak sobie przypomnę te brudne od wosku podgrzewacze i zużyte ręczniki to aż mnie ciarki przechodzą na samą myśl. Ta sytuacja spowodowała u mnie podejrzenia, że portal okazik.pl kompletnie nie sprawdza jaki salon wykupuje u nich reklamę i sprzedaje kupony, a co za tym idzie nie możemy mieć pewności, że trafimy w profesjonalne ręce albo przynajmniej nie nabawimy się jakiejś choroby. Pozwalają oferować usługi każdemu jak leci, a to osobiście mi bardzo nie pasuje.

Nigdy nie zdecyduję się na kupno kuponu na wykonanie makijażu permanentnego

Makijaż permanentnyWiedząc, że nie każdy gabinet kosmetyczny przykłada się do porządnego wykonania zabiegu w ramach kuponu, miałabym obawy przed wykonaniem makijażu permanentnego. Bądź co bądź jest to tatuaż, a nie zwykła henna i ewentualne nieprawidłowości podczas jego wykonania mogą się dla nas przykro skończyć. Gdybym zdecydowała się na wykonanie makijażu permanentnego (a rozważam taką opcję) na pewno nie kupię na niego zniżki na portalu zakupów grupowych. Zdecydowanie wolę zapłacić pełną stawkę lub negocjować cenę bezpośrednio w salonie, a niżeli ryzykować z góry kiepsko wykonaną usługę tylko dlatego, że została kupiona na grouponie. A niestety niektóre salony mają taką politykę, że zabieg kupiony na grouponie wykonywany jest szybciej, mniej dokładnie itd.

Nie zakupię już kuponu na przedłużanie rzęs metodą 1:1

Wizja pięknych rzęs była tak silna, że raz zdecydowałam się na kupno usługi przedłużania i zagęszczania rzęs metodą 1:1. Efekt był rzeczywiście piękny, ale później moje rzęsy wymagały solidnej regeneracji. Otrzymałam również zniżkę na uzupełnianie rzęs, ale nie skusiłam się. Dlaczego? Sztuczne rzęsy sprawiały mi kłopot. Jedna zawijała się i często mnie kuła w powiekę lub oko. Nie mogłam odruchowo przetrzeć oka. Miałam kłopoty z wykonaniem makijażu i demakijażu. Jedynym słowem piękne, ale bardzo dla mnie kłopotliwe. Postawiłam więc na odżywianie rzęs i ich pielęgnację w cenie takiego sztucznego zagęszczania. Zdecydowanie lepiej jest zainwestować w porządny preparat na porost rzęs i brwi niż wydawać krocie na sztuczne. Ponadto naczytałam się mnóstwo, ale to mnóstwo opinii dziewczyn, które regularnie przedłużały rzęsy przez długi czas. Gdy zrezygnowały z dalszego przedłużania to swoich własnych rzęs nie miały praktycznie wcale i był płacz i lament. A wiec idę za ich radą i swoich już więcej nie przedłużę!

Nie kupię kuponu na fish pedicure

Fish pedicureZabieg wykonywałam dwa razy i dwukrotnie wydał mi się stratą pieniędzy. Efekt wygładzenia stóp jest praktycznie żaden. A i widok mocno zniszczonych stóp innych klientów wkładanych do tego samego zbiornika z wodą co moje - mnie po prostu obrzydza. Wiem, że woda jest filtrowana, sterylizowana i w ogóle super bezpieczna, czysta i higieniczna, ale jak to się mówi "klient kupuje oczami" i moje oczy widzą, co jest wkładane do zbiornika, a niestety nie widzą jak woda się oczyszcza, sterylizuje itp. Bo widok uciekających bąbelków z filtra w zbiorniku nie musi być równoważne z dokładną sterylizacją akwarium.

Nie kupię kuponu na kosmetyczne wybielanie zębów w Gabinecie Kosmetycznym

Kosmetyczne wybielanie zębówKosmetyczne wybielanie zębów bez konsultacji z lekarzem dentystą jest bardzo niebezpieczne. Jedynie zęby w 100% zdrowe można poddać zabiegowi wybielania, a fakt czy są naprawdę zdrowie jest w stanie ocenić jedynie stomatolog. Ponadto wszelka ingerencja w obrębie zębów jest traktowana jako zabieg medyczny, którego nie może wykonywać osoba bez odpowiednich kwalifikacji czyt. kosmetyczka czy kosmetolog. Nawet najmniejsze pęknięcia szkliwa może spowodować stałą nadwrażliwość zębów oraz dalsze uszkodzenia zębów. Dlatego jestem przeciwniczką wybielania zębów w salonach kosmetycznych i odradzam każdemu.

A Wy? Czego nigdy nie kupicie na grouponie?


2 komentarze:

  1. Bardzo przydatny wpis - niska cena nie idzie w parze z jakością. Szczególnie jeśli chodzi o wybielanie zębów - żaden z moich znajomych nie widział dużego efektu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten wpis - najpierw kilka razy czaiła się na groupony z makijażem permanentnym ale potem poczytałam o efektach nieudanych zabiegów i odeszła mi ochota... Teraz zbieram na znacznie droższy, ale wykonany w sprawdzonym salonie.

    OdpowiedzUsuń