Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

czwartek, 9 sierpnia 2012

OKAZJA! Darmowa wysyłka kosmetyków Bandi!



BandiO polskich kosmetykach Bandi jeszcze Wam nie wspominałam, ale stosuję je dłuższego czasu i jestem bardzo z nich zadowolona. 
Do tej pory zdążyłam już przetestować:
  • Serum Redukujące Zaczerwienienia
  • Krem z Algami Morskimi
  • Tonik oczyszczający antybakteryjny
Do każdego opakowania produktu marka Bandi dorzuca również próbki pozostałych kosmetyków i tak udało mi się jednorazowo wypróbować jeszcze:
  • Krem Intensywnie Nawilżający
  • Oczyszczającą Maskę Drożdżową
  • Krem Wyrównujący Koloryt
A teraz postanowiłam skorzystać z okazji i kupić kilka nowych pełnowymiarowych produktów w sklepie internetowym Bandi, który z okazji swoich 4 urodzin oferuje wysyłkę gratis!
Serdecznie namawiam Was do zakupów i skorzystania z tej okazji :)
Możemy zaoszczędzić od 12 zł do 20 zł !
Zakupy robimy JUTRO tutaj: http://www.bandi.pl/sklep/
Bandi

1 komentarz: