Copyright by Subiektywnym Okiem. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

ARTISTRY™ Essentials - Preparat oczyszczająco-normalizujący


Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie przedstawiłam Wam wyników mojego testowania zestawu normalizującego marki ARTISTRY™ Essentials. Swoje niedopatrzenie postanowiłam jak najszybciej naprawić i jako pierwszą recenzję wystawię preparatowi oczyszczająco-normalizującemu. Produkt jest dedykowany skórom tłustym, mieszanym. Będzie również bardzo dobrze spisywał się na skórach wrażliwych.
ARTISTRY™ Essentials - Preparat oczyszczająco-normalizującyPreparat zamknięty jest w tubce o pojemności 135 ml z wygodnie zamykaną zakrętką w postaci zatrzasku. Sam preparat ma konsystencję baaaaardzo gęstego żelu i na samym początku jego stosowania ma się wrażenie bardzo tępej konsystencji, ale po chwile bardzo ładnie się rozsmarowuje. Kropla wielkości zielonego groszku w zupełności wystarcza na umycie całej twarzy wraz z szyją - kosmetyk jest przez to niesamowicie wydajny! Mimo właściwości normalizujących nie zaobserwowałam wysuszenia twarzy ani uczucia ściągnięcia. Co mi się podoba w tym produkcie to fakt, że nie tylko oczyszcza ją bardzo dobrze z makijażu i innych zanieczyszczeń to również ją nawilża - przynajmniej takie mam odczucie, a i producent tak twierdzi pisząc "Zawiera Tri-Balance Complex, w którego skład wchodzą opuncja figowa i acerola, pomagające zachować odpowiednie nawilżenie i wzmocnić naturalną barierę ochronną skóry. Wyrównuje poziom nawilżenia i natłuszczenia skóry dzięki zawartości fitoskładników pochodzących z roślin rosnących w skrajnych warunkach klimatycznych". Myślę, że jest to najlepszy żel oczyszczający do cery mieszanej jaki spotkałam do tej pory.

Ewidentnym minusem tego kosmetyku jest jego dostępność. Nie można pójść do sklepu i od tak go kupić w pierwszej lepszej drogerii. Musimy znać konsultanta marki Amway, który ma możliwość złożenia zamówienia na produkty ARTISTRY™.

Podsumowując - kosmetyk mogę polecić z czystym sumieniem, pieniądze na niego wydane na pewno nie będą zmarnowane a wydajność produktu rekompensuje jego wysoką cenę (68 zł - kupowany osobno, bez zestawu). Osobiście na pewno kupię go ponownie!

Moja subiektywna ocena Preparatu oczyszczająco-normalizującego ARTISTRY™ Essentials:

Jakość:

Rewelacja! Najwyższa jakość!

Opakowanie:

W porządku! Stosowanie intuicyjne!

Cena:

Kiepsko! Drogi kosmetyk!

3 komentarze:

  1. Jak to mozliwe ze taki swietny blog ma tak malo obserwatorow? Podziwiam samozaparcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto pisać nawet dla jednej osoby :)

      Usuń
    2. Kurcze, chcialabym byc tak systematyczna. Ja pisalam pare postow co jakis czas, pozniej bloga usuwam, i tak w kolko prawie od roku.

      Usuń