środa, 21 sierpnia 2013

5 urodziny BANDI - dla 555 pierwszych osób urodzinowa maseczka!

To, że pałam najszczerszą miłością do marki BANDI wie pewnie nie jedna z Was :) 
Moja pielęgnacja twarzy została całkowicie oddana tej marce. Mam za sobą kilka przetestowanych ich kremów, serum, toników i masek. W niedługim czasie planuję pokazać swój dowód miłości do BANDI i zaprezentować Wam moją kolekcję ich produktów. Zdjęcia już są zrobione, postało tylko je obrobić :)

Tym razem marka BANDI będzie obchodzić swoje 5 urodziny sklepu on-line i z tej okazji podaruje 555 pierwszym osobom swoją urodzinową maseczkę, na którą już ostrzę swoje pazurki! Maska jest niedostępna w regularnej sprzedaży stąd tym bardziej chcę ją mieć, zwłaszcza, że z wyczytanych informacji na facebooku BANDI wynika, że maseczka:
  • dogłębnie i długotrwale nawilża
  •  łagodzi podrażnienia i regeneruje skórę
  •  może być stosowana na wrażliwe okolice wokół oczu
  • jest odpowiednia również dla skóry mieszanej
  • idealnie sprawdza się w pielęgnacji skóry przesuszonej opalaniem
Jedynym warunkiem uzyskania maseczki jest dokonanie zakupów na dowolną kwotę w dniach 23-25 sierpnia. Ponieważ właśnie kończy mi się ich intensywnie nawilżający krem do twarzy, zakupy u mnie są jak najbardziej wskazane! :) 

Jeżeli mielibyście wątpliwości co dla siebie wybrać z pośród ich bogatego asortymentu to serdecznie Was zapraszam do zapoznania się z moimi recenzjami BANDI:

Krem z algami morskimi marki Bandi

Serum redukujące zaczerwienienia marki BANDI

Oczyszczający tonik antybakteryjny marki BANDI

Elixir Młodości marki BANDI

Anti-Aging Care krem na dzień marki BANDI


Zapraszam Was do zapoznania się z ich ofertą produktów :)
www.bandi.pl/sklep


4 komentarze:

  1. chyba też dostalam informację na mejla o tym,, ale nie przykuła mojej uwagi bo za Bandi nie szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.. Nie znam tej firmy :-) Chętnie się zapoznam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale trochę drogie mają te kosmetyki... poczytam sobie jeszcze o nich to może okaże się, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tą firme dość dobrze ale rzadko uzywam ich kosmetyków. Krem z algami morskimi bardzo przypadł mi do gustu ale jakiś czas zastąpiłam go z Jean d'arcela

    OdpowiedzUsuń