środa, 28 sierpnia 2013

O lakierze do paznokci NAILS INC z lipcowego Glossybox'a


W lipcowym Glossyboxie odnalazłam swój ideał lakieru do paznokci. 

Jaki parametr świadczy o jego idealności? TRWAŁOŚĆ!
Nie należę do lakieromaniaczek, które każdego dnia noszą na paznokciach inny kolor. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, ale zupełnie mi nie przeszkadza patrzenie na ich jeden kolor przez 2-3 tygodnie. Dlatego dla mnie lakier musi być trwały i niezniszczalny! I taki właśnie jest lakier NAILS INC.



Zdjęcie zamieszczone tutaj pokazuje stan lakieru UWAGA po 7 dniach, podczas których:
- byłam 3 razy na basenie
- sprzątałam
- zmywałam naczynia

Lakier jest wręcz nie do zdarcia i idealnie wpasowuje się w moje potrzeby :) Mimo to bez problemu się zmywa i nie odbarwia płytki paznokcia. Ponadto wystarczy 1 warstwa do przyzwoitego krycia i koloru. Dobrze się rozprowadza i manewruje pędzelkiem. Na pewno kupię ponownie! 
Polecam!

Moja subiektywna ocena lakieru do paznokci NAILS INC :

Jakość:

Rewelacja! Najwyższa jakość!

Jakość opakowania:

W porządku! Opakowanie wygodne i przemyślane!

Cena:

Kiepsko! Drogi kosmetyk!

9 komentarzy:

  1. lakier czołg :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny <3 i ta trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj zdecydowanie powala na kolana, jeszcze tak trwały! ;))
    obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej firmy, glossboxa juz nie subskrybuje, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go, ale nie miałam okazji wypróbować... Nie wyobrażam sobie 7 dni z perfekcyjnym lakierem na paznokciach. Czy jakoś specjalnie przygotowujesz paznokcie przed malowaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nic nie robię wcześniej. Nie matuję płytki ani jej nie poleruję. Nie nakładam żadnego base coat ani top coat.

      Usuń
    2. Ja muszę koniecznie kupić i wypróbować!

      Usuń