wtorek, 13 sierpnia 2013

Regulacja i henna brwi Benefit Brow Bar w Sephora (CH Magnolia Park)

Benefit Brow Bar jak sama nazwa wskazuje jest "barem" przy którym możemy wyregulować i kompleksowo zadbać o kształt naszych brwi za pośrednictwem konsultantki marki kosmetyków Benefit dostępnych m.in. w drogeriach Sephora. Brow Bary są bardzo popularne za granicą, gdzie klientki cenią sobie brak konieczności wcześniejszego umawiania i poprawę wyglądu "tu i teraz". O istnieniu Brow Barów nie miałam pojęcia dopóki przypadkiem przeglądając tablicę Facebooka nie natknęłam się na ogłoszenie Benefit, w którym ogłoszono otwarcie pierwszego Brow Baru we Wrocławiu. Ponieważ moja mama zawsze ma jakieś "ale" do kształtu i koloru moich brwi (a zawsze oddaję się w ręce kosmetyczek i osobiście jestem zadowolona), zaciekawiłam się tym co można w takim barze wykonać. Dostrzegłam w nim szansę na w końcu idealne brwi, do których nawet moja mama się nie będzie miała żadnych uwag i w końcu usłyszę "O! Teraz jest super!".

Jak wszystkie wiemy, marka Benefit słynie z wysokiej jakości produktów (niestety sama nie miałam jeszcze okazji tego zweryfikować) i z bardzo wysokich cen (to akurat da się bez problemu dostrzec przeglądając ich półki w Sephora! ;) ). Toteż pokładałam w nich spore nadzieje na idealny look! Mimo zatrważająco wysokiej ceny, zdecydowałam się wykonać regulację brwi wraz z henną.

Konsultantka firmy Benefit wydała mi się być niesamowicie pozytywną i sympatyczną osobą. Nawet nie zauważyłam jak minęło prawie 40 min mojej wizyty w Brow Barze. Zanim zdecydowałam się na regulację Pani K. wytłumaczyła mi na czym polega metoda regulacji brwi w Brow Barze (z grubsza chodzi o to, ze praktycznie każdej kobiecie wykonuje się taki sam kształt brwi z niewielkimi odstępstwami uzależnionymi od pola manewru jaki daje naturalny ich kształt oraz kształt naszej twarzy). Również przed moją ostateczną decyzją moje nowe brwi zostały mi na zachętę namalowane (jedno oko). Widząc jak to ostatecznie będzie wyglądało stwierdziłam, że raz kozie śmierć, wydam mniej w tym miesiącu na inne duperele, ale chce mieć w końcu zrobione brwi profesjonalnie. Robimy!

Do wyboru mamy depilację woskiem lub pęsetą. Ze względu na wzmożone odczucia bólowe przy pęsecie zdecydowałam się na tę pierwszą opcję. Pani K. przed rozpoczęciem prac, udała się na zaplecze by umyć ręce, a ja pozostałam na barowym stołku siedząc po środku drogerii. Zdałam sobie wtedy sprawę, że będę okazem do podziwiania przez innych klientów, a jak wiadomo z henną na brwiach nie wygląda się najlepiej - no ale już trudno, klamka zapadła, grzecznie siedzę i nie przejmuję się gapiami spacerującymi między półkami w Sephora. Pani K. wróciła z zaplecza, przygotowała wyciągając z szuflady narzędzia pracy nałożyła rękawiczki i zabrała się do roboty. Wszystko przebiegło zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny, czyli oczyszczenie depilowanej powierzchni, nakładanie kremowego wosku jednorazową szpatułką, rwanie, a następnie poprawki pęsetą. Wcześniej oczywiście wszystko wymierzone patyczkami przykładanymi do twarzy itp. Proces depilacji trwał całkiem długo, ponieważ widać było, że Pani K. liczy się z każdym włoskiem i jest bardzo dokładna. Następnie w ruch poszła henna (kolor dobrany idealnie) i jeszcze raz ostateczne poprawki pęsetą. Efekt super! Kształt moich brwi i ich kolor w mojej ocenie był nienaganny (niestety nie wiem co na to moja mama), choć wydaje mi się, że nie dostrzegłabym różnicy efektów w przypadku depilacji w Brow Barze, a u mojej kosmetyczki :) Zdecydowanie widoczną różnicą była cena! Za regulację z henną we Wrocławiu zapłacimy średnio 30-35 zł, tutaj za taką przyjemność trzeba poświęcić 89 zł...

Na koniec zaproponowano mi wykonanie darmowego makijażu, który ograniczył się do nałożenia pudru, różu, błyszczyka i rozjaśniacza pod brwi. Zgodziłam się i chwilkę potem żałowałam tej decyzji, choć mogłam się tego spodziewać... Pani K. na szybko wykonała mi niedokładny demakijaż, przecierając nasączonym wacikiem strategiczne miejsca twarzy, bardzo skromnie nałożyła krem ze słoiczka (jak można stosować kremy w słoiczkach?!) praktycznie pacając mnie nim lekko po twarzy i wykonała makijaż. Makijaż był ok, wyglądałam przyzwoicie, ale to przygotowanie przed makijażem mnie bardzo rozczarowało.

Czy polecam wizytę w Benefit Brow Bar w Sephora?

Jeśli nie przeszkadza Wam całkowity brak intymności, nie możecie odnaleść zaufanej kosmetyczki, która wykona Wam ładny kształt brwi i nie szkoda Wam na to min. 65 zł (tylko kosztuje sama regulacja bez henny) to tak. Z usługi jestem zadowolona, brwi mają ładny kształt, ale rozsądek bierze górę. Osobiście nie skorzystam ponownie z tych usług w Benefit Brow Bar ze względu na zabójczą cenę, ponieważ bardzo podobny efekt mogę wykonać za ponad połowę taniej. 

Podsumowanie opisanej regulacji brwi wraz z henną w Benefit Brow Bar w Sephora (CH Magnolia Park):
Jakość usługi:W porządku! Prawdopodobnie skuszę się ponownie!
Komfort klienta: Kiepsko! Nie zapewniono mi intymności i wygody!
Higiena:W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że o tym napisałaś, bo byłam tam i pani tłumaczyła mi na czym to polega. Prawie się skusiłam. Pokażesz jak zrobiła ci brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam zdjęć przed i po, ale spróbuję na fb umieścić jakieś zdjęcie ich obecnego stanu - choć już trochę czasu od mojej wizyty minęło ;)

      Usuń
  2. Chętnie zobaczyłabym jaki kształt brwi proponują w Brow Barze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, drogi ten Brow Bar ale tez chętnie bym sobie skorzystała ;)
    Pozdrawiam!


    PS. widzę, że obie jesteśmy z Wrocławia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena kosmiczna :) i nie racjonalna co do usługi. Raczej wątpie, żeby ustawiały się tam kolejki...

    OdpowiedzUsuń
  5. A jaki salon polecasz we Wrocławiu? Chodzi o brwi oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zastanowię głębiej to chyba najlepsze miejsce to Salon AnnVinci :)
      Tutaj jest moja relacji z wizyty u nich :)
      http://subiektywnym-okiem.blogspot.com/2012/12/stylizacja-oka-w-annvinci.html

      Usuń
  6. Nie skorzystałabym. Cena kosmiczna, zawiera w sobie szkolenie, wykonanie zabiegu i makijaż w jednym, mimo, że nazywa się, że makijaż jest gratis... Poza tym, nie podoba mi się brak intymności, a to między innymi za to cenię sobie wszelkie zabiegi na twarzy u kosmetyczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszą hennę jaką dotychczas stosowałam miało new nails i tutaj faktycznie efekty były znakomite. Brwi w doskonałej formie, z odpowiednim kolorem. Wszystko wygląda naturalnie - na tle tej henny jaką stosowałam wcześniej różnica jest bardzo duża.

    OdpowiedzUsuń