sobota, 2 czerwca 2012

Pedicure w Gabinecie Kosmetyczno-Podologicznym PoMedi


Na pedicure w Gabinecie Kosmetyczno-Podologicznym PoMedi skusiłam się przeglądając portal zakupów grupowych CITEAM. Oferta prezentowana na tym portalu zachęcała do zakupienia kuponu na manicure SPA lub pedicure za 39 zł zamiast 90 zł. Po przygodach z Okazik.pl i Salonem Kosmetycznym Kleo z tym związanym, zaczęłam już bardziej ostrożnie podchodzić to tego typu zakupów. A ponadto miałbyć to mój pierwszy kupon zakupiony przez ten portal. Przeczytałam dokładnie opis oferty oraz sprawdziłam lokalizację gabinetu. Z podanych informacji wynikało, że zabieg pedicure będzie wykonywany przez podologa, czyli osobę wykwalifikowaną w dziedzinie stóp - od pielęgnację po leczenie. Brzmi zachęcająco - CITEAM deklaruje, że nie trafię na kogoś z przypadku. Lokalizacja gabinetu również mi bardzo odpowiadała - samo centrum. Ponadto na portalu wyczytałam, że CITEAM jest częścią grupy Allegro oraz zapewniają konsumentowi kuponu rekompensatę do 1000 zł w przypadku, m.in. gdy sprzedawca działał w sposób nieuczciwy. Już nie mam wątpliwości... KUPUJĘ! I umawiam się na spotkanie...
Gabinet Kosmetyczno-Podologiczny PoMedi mieści się na placu Kościuszki 5. Jest to bardzo ważne, aby trafić na PLAC Kościuszki 5, a nie tak jak zrobiłam na ULICĘ Kościuszki 5, która całe szczęście jest tuż obok. Niestety na placu Kościuszki nie było widocznego numeru 5, ale było za to duże studio fryzjersko-kosmetyczne, które miało na witrynie wymienioną specjalizację "PODOLOGIA" - weszłam do środka i okazało się, że trafiłam w odpowiednie miejsce.
W związku z tym, że przyszłam jak zwykle troszkę wcześniej pani siedząca w recepcji poprosiła mnie o zaczekanie kilku minut. Nie miałam nic przeciwko - usiadłam na wygodnym fotelu i zaczęłam przeglądać leżące na stoliku pisemka dla kobiet. Nie minęło 5 min jak zostałam zaproszona przez panią podolog do gabinetu.
Gabinet Kosmetyczno-Podologiczny PoMediGabinet był dużym, ładnie wykończonym pomieszczeniem - dokładnie takim jak na zdjęciu prezentowanym na CITEAM. Na wprost drzwi stał stolik do wykonywania manicure, a po prawej stał ogromny fotel zabiegowy. Pani podolog poprosiła mnie o zdjęcie butów, skarpetek i zajęcia miejsca na fotelu. Fotel był wyłożony jednorazowym papierem. Pani podolog w tym czasie przygotowywała kąpiel dla moich stóp.
Gdy usiadłam, podjechała na ciekawym wózeczku miska z przygotowaną dla mnie kąpielą. Wózeczek był tak sprytnie zaprojektowany, że wystarczyło opuścić nogi z fotela, a stopy lądowały prosto do miski. Byłam ogromnie POZYTYWNIE zaskoczona, po tym jak dostrzegłam, że miska była cała wyłożona jednorazową folią ochronną! Proste rozwiązanie, a jakże higieniczne! W tym momencie już wiedziałam, że trafiłam w dobre ręce :)
Pomoczyłam stopy ok. 10 min i pani podolog wytarła je jednorazowym ręcznikiem papierowym. Założyła jednorazowe rękawiczki i maseczkę ochronną na twarz. Następnie zrobiła wstępne oględziny moich stóp i zabrała się do pracy. Na szafeczce obok leżały już kapturki frezów - nie zostały przy mnie świeżo wyjęte z szafki, ani z innego opakowania - więc ciężko mi określić czy były nowe - a po ich wyglądzie też nie miałam takiej pewności. Jednak na samym początku  zostały obcięte mi paznokcie i wypiłowane. W następnej kolejności było frezowanie podeszwy stóp. Widać było, że podolog się nie spieszy i wykonuje swoją pracę dokładnie. Najpierw jedna stopa, potem druga.
Po frezowaniu przyszedł czas na malowanie. Wybór marek lakierów i kolorów był całkiem duży. Postawiłam na ciemny róż REVLON'a. I tu kolejne zaskoczenie - najpierw pani podolog nałożyła mi bazę w postaci bezbarwnego lakieru - rzadko się z tym spotykam! Następnie starannie nałożyła dwie warstwy koloru, a na koniec zaaplikowała oliwkę na skórki paznokci. Odczekałyśmy kilka dobrych minut i stopy zostały spryskane sprayem i nabalsamowane. Wszystko zgodnie z informacją na CITEAM wykonywane na kosmetykach marki GEHWOL, które królują w gabinetach podologicznych. 
Wrażenia? No super! Bardzo mi się podobało i w razie potrzeb będę odwiedzać to miejsce oraz polecać innym!

Podsumowanie wizyty
w Gabinecie Kosmetyczno-Podologicznym PoMedi:

Strona salonu: brak

Jakość usługi:

Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!

Komfort klienta: 

Rewelacja! Czułam się jak królowa!

Higiena:

  W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!

Ocena ogólna:

Zabieg został wykonany w pełni profesjonalnie - profesjonalne podejście do klienta i profesjonalny sprzęt. Specjalny, w pełni elektrycznie sterowany fotel powodował, że zabieg przebiegł w bardzo komfortowych warunkach. Higiena również utrzymywana na wysokim poziome - nie daję maksymalnej oceny ponieważ, nie miałam naocznej gwarancji, że kapturki frezów są rzeczywiście nowe i nieużywane. Powinny zostać przy mnie na nowo wyciągnięte z opakowania. Aczkolwiek w gabinecie stał autoklaw - co powoduje, że nie muszę obawiać się o poziom higieny utrzymywanej w tym gabinecie. Gorąco polecam zabiegi pedicure w tym miejscu!

0 komentarze:

Prześlij komentarz