poniedziałek, 2 stycznia 2012

Sauna infrared w Open Fitness



Open FitnessNie poddając się szukałam dalej idealnego dla mnie miejsca aby móc relaksować się w saunie na podczerwień. We Wrocławiu jest dość sporo miejsc posiadających ten typ sauny. Jednym z nich był Open Fitness znajdujący się na ulicy Sokolniczej. Wybrałam to miejsce głównie dlatego, iż znajduje się blisko mojego domu, akceptuje kartę Multisport oraz mają profesjonalnie wykonaną stronę internetową :)
Umówiłam się telefonicznie na swoją pierwszą wizytę w Open Fitness. Dotrzeć na podany adres placówki nie było ciężko - gorzej z dotarciem do lokalu. Open Fintess znajduje się w budynku wieżowca i miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego piętra. Ostatecznie po kilku wycieczkach w górę i w dół po schodach znalazłam tabliczkę informacyjną Open Fitness. Pomyślałam wtedy, że teraz już będzie tylko lepiej... lecz niestety... rozczarowałam się dość mocno.
Open Fitness zajmuje dwa malutkie lokale, które przypominają dwie kawalerki przekształcone na klub fitness. W jednym lokalu znajdowały się urządzenia typu Body Space i Rolletic oraz grota solna, natomiast w drugim bieżnie oraz orbitreki i oszklona sauna infrared ustawiona pomiędzy nimi. Jednym słowem nie było mowy o intymności podczas seansu w saunie. Ćwiczące na maszynach panie miały twarze skierowane prosto w kabinę sauny. Sama obsługa klubu zasugerowała, aby w kabinie sauny NIE przebywać nago. No cóż głupio mi było zrezygnować więc zostałam i skorzystałam z sauny siedząc owinięta w ręcznik. Kabina sauny sama w sobie była bardzo wygodna. Miała wygodne dodatkowe drewniane oparcia a ciepło było wyczuwalne również na poziomie stóp. Miała też elektroniczny wskaźnik temperatury oraz czasu, jaki upłynął od czasu wejścia do kabiny. Gdyby sauna była postawiona w oddzielnym pomieszczeniu, nie na oczach osób ćwiczących prawdopodobnie byłoby to moje stałe miejsce relaksu. Poza tym Open Fitness ma bardzo malutką szatnię, ale za to bardzo wygodną łazienkę w której bez problemu można się opłukać po ćwiczeniach lub saunie.

Podsumowanie opisanego seansu sauny infrared:

Strona salonu: www.openfitness.pl

Ocena cząstkowa (1-10)

Jakość usługi: 10 
Komfort klienta: 5 
Higiena: 10
Ocena ogólna: Ogólnie mogę polecić klub Open Fitness. Ma miłą obsługę i choć jest niewielkie to jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów. Dużym plusem jest wygodna i czysta łazienka oraz akceptacja kart Multisport. Sama jednak nie wrócę na seanse sauny na podczerwień, ponieważ potrzebuję się podczas nich czuć komfortowo i nie być skrępowaną oczami osób korzystających w tym samym czasie z bieżni.

0 komentarze:

Prześlij komentarz