wtorek, 24 stycznia 2012

Nowa skala ocen


Wychodząc na przeciw oczekiwaniom moich Czytelników wprowadziłam nową skalę oceń zabiegów i kosmetyków. Od dzisiaj moje subiektywne oko będzie przyznawać gwiazdki. Poniżej przedstawiam nową skalę, co o niej myślicie? Będzie czytelniejsza? :)

ZABIEGI

Jakość zabiegu:

Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
W porządku! Prawdopodobnie skuszę się ponownie!
Bez szału! Jeszcze sie zastanowię czy wrócę!
Kiepsko! Nie wrócę, aby powtórzyć zabieg!
Tragedia! Zdecydowanie nie powtórzę zabiegu i będę go odradzać innym!

Komfort klienta:

Rewelacja! Czułam się jak królowa!
W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Bez szału! Komfort średnio zapewniony!
Kiepsko! Nie zapewniono mi intymności i wygody!
Tragedia! Zero jakiejkolwiek intymności!

Higiena zabiegu:

Rewelacja! Higiena utrzymywana na medal!
W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!
Bez szału! Higiena poddana została moim wątpliwościom!
Kiepsko! Higiena to obce słowo!
Tragedia! Mam nadzieję, że nie skończy się na wizycie u lekarza!

KOSMETYKI

Jakość kosmetyku:

Rewelacja! Najwyższa jakość!
W porządku! Bardzo przyjemny!
Bez szału! Zwykły przeciętniak!
Kiepsko! Zdecydowanie nie dla mnie!
Tragedia! Zmarnowane pieniądze!

Łatwość użytkowania:

Rewelacja! Super opakowanie, banalnie się stosuje!
W porządku! Stosowanie intuicyjne!
Bez szału! Dziwnie się go stosuje...
Kiepsko! Jak tego używać?!
Tragedia! O co w tym w ogóle chodzi?!

Cena:

Rewelacja! Cena śmiesznie niska!
W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!
Bez szału! Cena ani niska, ani wysoka. Średnia półka!
Kiepsko! Drogi kosmetyk!
Tragedia! Cena tak wysoka, że muszę zakup przemyśleć 10 razy!

0 komentarze:

Prześlij komentarz