piątek, 22 listopada 2013

Godne polecenia salony kosmetyczne we Wrocławiu na zabiegi na twarz, szyję i dekolt

Co raz częściej dostaję od Was moje kochane Czytelniczki prośby z informacją, gdzie we Wrocławiu jest dobry salon kosmetyczny, w którym zostaniecie obsłużone profesjonalnie, bez naciągania na kolejne zabiegi. 
Mam kilka sprawdzonych miejsc, do których chodzę na depilacje, zabiegi na twarz czy manicure i pedicure. Najczęściej są to różne miejsca w zależności od moich potrzeb i dzisiaj zdradzę Wam, gdzie zastaniecie profesjonalną obsługę w zakresie zabiegów na twarz, szyję i dekolt.

Miejsce 1


Gabinet Kosmetologii Estetycznej New Derm
Budynek Justin Center (na przeciwko Galerii Dominikańskiej)
Krawiecka 3/9

Polecany kosmetolog: Katarzyna Litwinowicz
Strona www: http://new-derm.pl/
Płatność kartą: tak

Do Pani Kasi z przyjemnością przychodzę regularnie już od dobrych paru miesięcy, ale na moim blogu ten gabinet jeszcze się nie pojawił. Dzisiaj parę słów o nim po raz pierwszy :)
Do tej pory nie miałam problemu z umówieniem się na godzinę, którą sama zaproponuję. Błyskawicznie otrzymuję odpowiedzi mailowe na moje pytania i prośby. Salon (o dziwo) współdzieli lokal wraz z innym konkurencyjnym gabinetem kosmetycznym i podologicznym Satinel. Recepcja wraz z powierzchnią socjalną tj. kuchnia, poczekalnia, toaleta należy do części wspólnej, natomiast każdy z gabinetów (New Derm i Satinel) mają osobne gabinety zabiegowe. Umiejętności Pani Katarzyny potwierdza fakt, iż dodatkowo przeprowadza szkolenia z zakresu kosmetologii. Moja pierwsza wizyta konsultacyjna została przeprowadzona tak jak powinna wyglądać każda u lekarza dermatologa! Została założona moja karta "pacjenta", którą Pani Katarzyna wypełniła samodzielnie na podstawie moich odpowiedzi. Pytania dotyczyły nawet mojej diety, nawyków pielęgnacyjnych! Zawsze wychodziłam zadowolona z zabiegów. Gorąco polecam!
Wykonane przeze mnie zabiegi w Gabinecie Kosmetologii Estetycznej New Derm:
  • peeling kawitacyjny
  • peelingi medyczne 
    • migdałowy 
    • glikolowy 
    • salicylowy 
    • azelac

Miejsce 2


Gabinet Kosmetyczny Prestiż
Kamienica tuż obok Pizzy Hut na Rynku
Rynek 46/47/2

Polecany kosmetolog: Angelika Smektała, Ewelina Bielinis
Strona www: http://prestiz.eu
Płatność kartą: tak

Mimo iż jest to salon usytuowany tuż obok dwóch pizzerii, nigdy nie czułam zapachu obiadu w ich salonie. Zawsze świeży i przyjemny zapach, relaksujące muzyka i zapalone świece. Istny raj w centrum Wrocławia! Najczęściej wybierałam wizyty u Pani Angeliki, a gdy nie było dogodnego terminu sięgałam po zastępstwo Pani Eweliny. To tam poznałam markę BANDI, której używam regularnie od paru lat. Jest to miejsce, w którym możemy się zrelaksować i zasięgnąć profesjonalnej rady dotyczącej pielęgnacji naszej cery. Do tego miejsca trafiłam z mocno zanieczyszczoną skórą po stosowaniu mydła Aleppo, które wywołało u mnie niesamowity wysyp zaskórników na twarzy, szyi, dekolcie oraz plecach. Do mojego problemu Pani Angelika podeszła bardzo profesjonalnie. Czuć było, że naprawdę chce mi pomóc. Po zaproponowanej serii zabiegów pozbyłam się swojego problemu raz na zawsze. Polecam z czystym sercem!
Jeden ze swoich pobytów w Gabinecie Kosmetycznym Prestiż opisałam tutaj: 

Wykonane przeze mnie zabiegi w Gabinecie Kosmetycznym Prestiż:
  • peeling kawitacyjny
  • sonoforeza
  • manualne oczyszczanie twarzy, dekoltu, pleców
  • oczyszczanie hybrydowe
  • regulacja brwi + henna

Miejsce 3


Studio Kosmetyczne Amavi
osiedle na Nowym Dworze tuż koło Centrum sportowego Redeco
Rogowska 50A

Polecany kosmetolog: TYLKO Katarzyna Szostek
Strona www: http://www.amavi.pl
Płatność kartą: tak

Do Studia Kosmetycznego Amavi trafiłam za pastą cukrową. Googlowałam i tak trafiłam na ich salon, który jako pierwszy we Wrocławiu oferował taką depilację. Później byłam na zabiegach na twarz, z których byłam zadowolona, ale tylko gdy obsługiwała mnie Pani Kasia, do której bardzo ciężko jest się zapisać ze względu na odległe terminy. Jest to właścicielka studia, która naprawdę dba o swoich podopiecznych Klientów. Nie wiem, kto obecnie u niej teraz pracuje, ale pamiętam, że w przypadku obsługi przez jej pracownice często miałam wrażenie bycia naciąganą. Panie obiecywały na początku serię max 3 zabiegów, które przy kolejnych wizytach rozciągały się na jednak 4-6. Zatem jeśli Amavi to tylko do Pani Kasi.
O moich wrażeniach z wizyt w Studio Kosmetycznym Amavi przeczytacie tutaj:

Wykonane przeze mnie zabiegi w Studio Kosmetycznym Amavi:
  • peeling kawitacyjny
  • sonoforeza
  • manualne oczyszczanie twarzy
  • mikrodermobrazja diamentowa
  • depilacja pastą cukrową
  • depilacja woskiem miękkim
  • regulacje brwi + henna

Miejsce 4


Salon Kosmetyczny La Femme
boczna uliczka Oławskiej od strony Galerii Dominikańskiej
Biskupia 7A

Polecany kosmetolog: nikt konkretny
Płatność kartą: tak

Na miejscu 3 powinien pojawić się Salon Kosmetyczny La Femme. Jednak nie jestem pewna czy on nadal prawidłowo funkcjonuje. Profil na Facebooku nie był aktualizowany od ponad roku, a strona internetowa jest w rozsypce i prezentuje zawartość zupełnie "niekosmetyczną". Mając na uwadze Wasze dobro i bezpieczeństwo nie chciałabym Wam bardzo polecać tego miejsca, dopóki sprawa jego obecnego statusu na rynku się nie wyjaśni. Na grouponie wciąż dostępne są ich oferty.

Natomiast, gdyby wszystko funkcjonowało tak jak dawniej to byłby to salon godny polecenia. Ceny były tam zawsze bardzo wysokie i moim zdaniem jak na rynek wrocławski nawet za bardzo. Dlatego bardzo często ich oferty zabiegowe można było znaleźć na grouponie i w ten właśnie sposób skusiłam się na zabiegi oxybrazji. Oxybrazja jest nadal ciężko dostępna we Wrocławiu, a jest substytutem mikrodermobrazji dla osób ze skórą wrażliwą i naczyniową. Mimo iż zabiegi zostały wykupione na grouponie absolutnie nie były wykonywane "na odwal się" i wszystko przebiegało tak, jakby zabieg był w pełnej cenie. Salon pracował swego czasu na kosmetykach Clarins, a od czasu moich wizyt korzysta z produktów Declare.
O moich wrażeniach z pobytu w tym salonie możecie przeczytać tutaj:

Wykonane przeze mnie zabiegi w Salonie Kosmetycznym La Femme:
  • oxybrazja (groupon)

Znacie te miejsca? A może macie inne sprawdzone salony i gabinety kosmetyczne na zabiegi na twarz?

pozdrawiam,
Vera

9 komentarzy:

  1. Eh szkoda, że ja mieszkam na drugim końcu kraju :( Chociaż u mnie też są jakieś salony, ale mam zdecydowanie mniejsze doświadczenie niż Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne dzięki za ten post! :) Niby do Amavi mam blisko, ale chyba postawię na Prestiż, kusi mnie teraz po Twojej notce także New Derm. Poprzeglądam strony i cenniki i zdecyduję się na coś.
    Piszesz że dzięki kosmetyczce pozbyłaś się raz na zawsze zaskórników. Ja mam na policzkach sporo zamkniętych zaskórników, z którymi kosmetyki i maści sobie nie radzą. Ciekawa jestem co zaproponuje mi kosmetyczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam, że zaproponują Ci złuszczanie kwasami :)

      Usuń
    2. Też tak mi się wydaje. A mogłabyś mi napisać czy miałaś duży problem z tymi zaskórnikami? Gdzie były umieszczone? I czy masz na myśli otwarte czy zamknięte?
      Rozumiem, że Ty miałaś kwasy? Ile wystarczyło Ci zabiegów aby się tego pozbyć? :)


      Z góry dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość. :D

      Usuń
    3. Głównie moim problemem były zaskórniki na policzkach i żuchwie. Sporadyczne pojawiały się na czole. Były i otwarte i zamknięte. W Gabinecie New Derm miałam zabiegi kwasami. Już po 3 zaczęło być rewelacyjnie, a przy 4-5 moja buzia zaczęła wyglądać jak bajka :) Nie muszę w ogóle używać podkładu :)

      Usuń
    4. A w Prestiż polecano mi również kwasy, ale ze względu na ówczesny okres letni ratowano moją skórę oczyszczaniem manualnym, częstymi peeligami kawitacyjnymi (co tydzień lub dwa) i oczyszczaniem hybrydowym.

      Usuń
  3. Bardzo przydatny post. Co prawda nie mieszkam we Wrocławiu, ale nie mam do niego aż tak daleko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam wczoraj w La Femme, na pierwszym z pięciu wykupionych na Grouponie pakiecie zabiegów (oczyszczanie manualne, mezoterapia/mikrodermabrazja, krem). Nie był to mój pierwszy raz w tym salonie, ale po Twoim wpisie lekko się zaniepokoiłam ;) Niepotrzebnie - wszystko jest OK, a dodatkowo trafiłam na fantastyczną kosmetyczkę - panią Honoratę.
    Przyszłam na zabieg nieco wcześniej, co nie stanowiło problemu - pani Honorata w 5 minut przygotowała gabinet. Zapytała czy wykonać demakijaż oczu i wykonała go baaaardzo starannie i delikatnie. Następnie nałożyła maskę rozpulchniającą, następna była para i oczyszczanie manualne. Po zabiegu nałożyła na twarz kwas hialuronowy. Następnie z dwóch dostępnych zabiegów (mikrodermabrazja i mezoterapia), doradziła mi odpowiedni do mojej cery - mezoterapię. Zabieg zakończyła nałożeniem kremu z koenzymem Q10. Każdy element zabiegu był przeprowadzony bardzo starannie i delikatnie, bez pośpiechu. Przy każdym zabiegu byłam informowana o jego przebiegu (a zdarzyło się w innym salonie, że byłam "obrabiana" bez słowa wyjaśnienia i uprzedzenia;/), o stanie mojej cery, oraz jakie zabiegi czekają mnie na kolejnej wizycie (ze względu na to, że wykupiłam pakiet 5 wizyt). Oprócz długofalowego spojrzenia na pielęgnację mojej cery, dostałam na odchodne karteczkę (!) z wypisaną listą kosmetyków wskazanych dla mojej cery oraz rekomendowanych zabiegów (dodam, że nie było to w formie nachalnej reklamy i namawiania na dodatkowe koszty, tylko czysto informacyjnie). Ach, rozpisałam się, ale naprawdę jestem to winna pani Honoracie, bo czuję się dopieszczona! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszamy do BODY LASER na ul. Legnicką 46 Wrocław
    www.bodylaser.com.pl

    OdpowiedzUsuń