poniedziałek, 28 listopada 2011

Depilacja pastą cukrową w Amavi


Depilacja pastą cukrową jest jedyną słuszną metodą depilacji w krajach Bliskiego Wschodu. Ponadto może być stosowana przez osoby mające skłonności do pękających naczynek oraz borykające się z problemem żylaków. Jednakże mówi się, że najważniejszą zaletą tej metody depilacji jest prawie bezbolesne usuwanie owłosienia. Ten efekt jest tłumaczony tym, że włosy są wyrywane zgodnie z kierunkiem wzrostu. Ponadto zapobiega to również wrastaniu włoskom. Postanowiłam swój pierwszy raz przeżyć w salonie kosmetycznym Amavi, które prawdopodobnie jako pierwsze we Wrocławiu wprowadziło ten zabieg do oferty.
Testom depilacji pastą cukrową poddałam najwrażliwsze miejsce na kobiecym ciele - bikini. Standardowo już wybrałam bikini brazylijskie.
AmaviSalon Amavi nie jest duży, ale bardzo przytulny. Ma malutką łazienkę (bez bidetu) oraz poczekalnię z wygodnym fotelem. W gabinecie zabiegowym jest malutka przebieralnia wraz z prysznicem. Przechodzę do przebieralni, gdzie jestem proszona o założenie jednorazowej bielizny, która czeka na mnie na krzesełku. Wracam do gabinetu i siadam na wyściełanym papierem jednorazowym łóżku zabiegowym. Pani myje ręce, dezynfekuje mi skórę i wyciąga z podgrzanego ciepłą wodą pojemniczka pastę, która wyglądem przypomina karmel. Zaczyna ją wyrabiać palcami. Ze względu na "klejący materiał" nie używa jednorazowych rękawiczek. Wyrobioną masę nakłada mi na mały kawałek skóry w przeciwnym kierunku wzrostu włosa i mocno pociąga zgodnie z kierunkiem. Włosy wyrwane i wciągnięte w masę. I scenariusz się powtarza. Aż piękna karmelowa kulka zaczyna z biegiem czasu robić się ciemniejsza od "zjedzonych" przez nią włosów. Rzeczywiście zabieg odczuwany jest jako znacznie mniej bolesny, a Pani wykonująca zabieg zwinnie i szybko usuwa mi całe owłosienie w zaledwie 15-20 min.
Skóra po zabiegu jest mięciutka i praktycznie w ogóle nie podrażniona! Żadnych siniaków ani kropeczek krwi po mocnych włosach! Dla mnie bomba ;) Jedyny minus tego zabiegu to cena. Na szczęście jest promocja! - płacę 50 zł, cena regularna to 70zł.

Podsumowanie opisanego zabiegu depilacji pastą cukrową:

Strona salonu: www.amavi.pl

Ocena cząstkowa (1-10)
Jakość usługi:10
Komfort klienta:10
Higiena:10
   



Ocena ogólna: Polecam depilację pastą cukrową w Salonie Kosmetycznym Amavi.

0 komentarze:

Prześlij komentarz