wtorek, 23 października 2012

Wyniki konkursu Carmexowego

Przyszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu Carmex'owego.
Zdecydowana większość z Was pozostawiła swoje dowcipy na moim blogu tutaj:

http://www.subiektywnym-okiem.pl

Oto kawały z Carmex w roli głównej, które najbardziej mnie się spodobały :)

Lekarz radzi pacjentce:
– Zalecam pani częste kąpiele, dużo ruchu na świeżym powietrzu, bardzo proszę ubierać się ciepło i nawilżać spierzchnięte usta..
Po powrocie do domu pacjentka relacjonuje mężowi:
– Lekarz polecił mi pojechać na tydzień na Bermudy, później w Alpy na narty... Ach! I upierał się jeszcze, żebyś mi kupił futro i Carmex.

Wściekła żona wita w drzwiach męża,pod wpływem upojenia alkoholowego, ze śladami wiśniowego Carmexu na ustach:
- Mam nadzieję, że masz jakiś dobry powód by zjawiać się w takim stanie o szóstej nad ranem?
- No śniadanie, ma się rozumieć.

Wiecie dlaczego nie będzie końca świata w 2012???-Bo mój "słoiczek" Carmexu ma datę ważności do 2013.
Autorkami i jednocześnie laureatkami konkursu zostają:

Naila, Beata i Monika!

Monika otrzymuje wybrany przez siebie zestaw wiśniowy, natomiast Naila i Beata wybrały po zestawie jaśminowo-herbacianym. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak zrobić dogrywkę.
Dogrywka będzie polegała na zebraniu więcej "lajków" na profilu facebook Subiektywnym okiem pod kawałem każdej z dziewczyn. Dziewczyny będą miały czas do niedzieli (28.10.2012 godz.1200), aby uzbierać jak największa liczbę "lajków". Zwycięzca dogrywki zgarnia zestaw jaśminowo-herbaciany, natomiast druga osoba zostanie obdarowana zestawem klasycznym.
Już teraz gratuluję dziewczynom wygranej i dziękuję Angelice, Agnes, Ani i Ro za udział w konkursie!
Zapraszam do udziału w dogrywce między Beatą a Nailą!

0 komentarze:

Prześlij komentarz