wtorek, 9 października 2012

Suchy szampon do włosów Isana


Czy zdarzyło się Wam kiedyś być w kryzysowej sytuacji, w której Wasze włosy nie były pierwszej świeżości a nie macie możliwości ich umycia np. ze względu na brak czasu lub miejsce, w którym się znalazłyście? Mnie to się zdarzyło parokrotnie i aby ustrzec się kolejnych takich przypadków zdecydowałam się na zakup suchego szamponu. Mój wybór padł na szampon Isana do kupienia tylko w Rossmannie. Czy było warto? Zapraszam do czytania dalej...

Suchy szampon do włosów IsanaPonieważ stanęłam przed decyzją kupna po raz pierwszy suchego szamponu, nie chciałam wydawać na niego zbyt dużo pieniędzy. Nie wiedziałam, czy uda mi się osiągnąć zamierzone efekty, dlatego postanowiłam kupić coś niedrogiego i łatwo dostępnego. I tym sposobem zaopatrzyłam się w suchy szampon Isana, który od dłuższego czasu ratuje mnie z opresji nieświeżych włosów.

Mój problem wygląda następująco - włosy zawsze myję wieczorem. Na drugi dzień są świeżutkie i ładnie się układają. Gorzej jest na drugi dzień, ponieważ wtedy najczęściej włosy u nasady robią się oklapnięte i lekko nieświeże u nasady, a na całej długości nadal są czyste i ładne. Podsumowując - moje włosy na drugi dzień wymagają umycia jedynie u nasady i najczęściej w tej sytuacji albo je związuję  albo sięgam po suchy szampon. 
Jak działa suchy szampon?

Suchy szampon jest w postaci spray, którym spryskuje się nasadę włosów. Najczęściej głównym składnikiem takich szamponów jest ... skrobia ziemniaczana. Skrobia ziemniaczana bardzo dobre absorbuje sebum, dlatego jest bardzo dobrym odtłuszczaczem. Ponadto jest niezwykle delikatna dla skóry, nie powoduje podrażnień ani świądu. Wystarczy kilka razy psiknąć takim szamponem włosy u nasady głowy, a następnie lekko roztrzepać i fryzura jest odświeżona! 

Ale żeby nie było za dużo "ochów i achów" dodam, że może się zdarzyć, że taki suchy szampon pozostawi na włosach biały osad. W przypadku włosów jasnych taki osad pozostaje kompletnie nie widoczny, gorzej z brunetkami - i tutaj szczerze mówiąc nie wiem, jak by się szampon Isana spisywał. Dla mnie (dla blondynki) sprawuje się świetnie i na pewno kupię go ponownie, jak tylko mi się skończy :) Efekt "czystych" włosów utrzymuje się jeden dzień i dla mnie jest to w 100% satysfakcjonujące  Nie stosowałam suchego szamponu kilka dni z rzędu, bo nie do oczyszczania włosów on służy. Jeśli chcemy oczyścić głowę, sięgnijmy po tradycyjny szampon. Jeśli jesteśmy w opałach i musimy natychmiast odświeżyć swoją fryzurę to sięgamy po suchy szampon, np. Isana, który moim zdaniem jest dobrym wyborem za niewielkie pieniądze (ok.10 zł).

Moja subiektywna ocena suchego szamponu do włosów Isana:

Jakość:

W porządku! Bardzo przyjemny!

Opakowanie:

Rewelacja! Super opakowanie, banalnie się stosuje!

Cena:

W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!

7 komentarzy:

  1. Niestety na ciemniejszych włosach widać go nawet po wyczesaniu. Ale zapach ma super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zapach też mi się podoba. A stosowałaś jakieś inne suche szampony? :)

      Usuń
  2. no to ciekawa jestem co to będzie u mnie. Przyda si coś co ściągnie nieświeży efekt z włosów chociaż na parę godzin. Ciekawa jestem tylko na ile starczy takie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku starcza na ok. 10 użyć. Ale również nie używam go często - jedynie w naprawdę awaryjnych sytuacjach! Także mam go już niecały rok :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten szampon- tani i całkiem dobry lecz moim ulubieńcem jest suchy szampon z Klorane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze nie widzialam go w rossmanie :/ zaciekawil mnie bo lubie rzeczy z isany

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z niego nie byłam zadowolona, teraz jako suchy szampon stosuje zwykły talk, który wychodzi o wiele bardziej ekonomicznie, a nie pozostawia efektu siwych włosów:)

    OdpowiedzUsuń