niedziela, 7 października 2012

Pedicure hybrydowy w Gabinecie Kosmetycznym Poczucie Piękna


Gabinet Kosmetyczny Poczucie PięknaNaszła mnie chęć na pedicure hybrydowy, a ponieważ ciągle nie mogę się zdecydować czy zainwestować w zestaw lakierów hybrydowych, oddałam się w ręce Poczuciu Piękna. Gabinet Kosmetyczny Poczucie Piękna ma swoją siedzibę niedaleko placu Jana Pawła, a dokładniej na ul. Sokolniczej 5 w nowoczesnym biurowcu. Gabinet Kosmetyczny Poczucie Piękna składa się z jednego dużego pomieszczenia zabiegowego przedzielonego ścianką działową oraz parawanem, toalety oraz korytarza, który pełni rolę poczekalni.

Po przekroczeniu progu Gabinetu zostałam powitana przez jedną z pań kosmetyczek i niemalże natychmiast zaproszona na łóżko zabiegowe. W międzyczasie za parawanem dało się słyszeć obsługiwaną drugą klientkę. Pech chciał, że prawdopodobnie była to znajoma drugiej pani kosmetyczki, która opowiadała swoje ostatnie rodzinne przeżycia. Czy chciałam czy nie po części byłam zmuszona do ich słuchania (przynajmniej jednym uchem).

Zaraz po zajęciu miejsca na łóżku otrzymałam filiżankę herbaty wraz z dołączonym do niej cukiereczkiem - było to niezwykle sympatyczne. Salony Kosmetyczne nie zawsze pamiętają o takiej uprzejmości, choć wiadomo, że nie przy każdym zabiegu kosmetycznym da się pić herbatę, np. przy zabiegach na twarzy.

Obsługująca mnie Pani X poinformowała mnie, że zabieg pedicure wykonywany przy pomocy frezarki będzie efektywniejszy bez wcześniejszej kąpieli stóp. Jedynie są one dezynfekowane sprayem. Powiem Wam szczerze, że w tym momencie byłam mocno zaskoczona, ponieważ było to pierwsze miejsce w którym miałam mieć wykonywany pedicure frezarkowy bez wcześniejszej kąpieli. No bo tak... załóżmy, że rzeczywiście pedicure jest wtedy efektywniejszy, no ale co w chwili gdy ktoś po całym dniu chodzenia przyjdzie na zabieg pedicure ze zmęczonymi i przepoconymi (albo nawet brudnymi) stopami?! Czy aż tak jest duża różnica w efektywności, aby nie móc go wykonać na czystych stopach? Nie wydaje mi się, że spray wystarczająco je oczyści... No ale te przemyślenia zostawiłam już dla samej siebie... i dla Was.

Po tej informacji Pani X przygotowała narzędzia do zabiegu (zdezynfekowane), założyła jednorazowe rękawiczki oraz osłonę na twarz. Na łóżku miałam siedzieć z wyciągniętymi nogami, natomiast podczas wykonywania zabiegu Pani X miała podnosić moje stopy łapiąc je za kostkę i opierając się łokciem o łóżko. Szczerze mówiąc było to średnio wygodne dla osoby wykonującej zabieg (bo ma wtedy do dyspozycji tylko jedną rękę) oraz dla mnie samej - ponieważ łóżko nie miało wyregulowanego oparcia na tyle, abym nie zsuwała się siedząc w tej pozycji i czasami musiałam się zapierać ;)

Zabieg rozpoczął się od dezynfekcji moich stóp sprayem. Stopy zostały spryskane bardzo dokładnie, a następnie w ruch poszedł pilnik i skracanie paznokci. Kolejnym krokiem było frezowanie podeszwy stóp - tu również muszę przyznać, że zostało to wykonane ze starannością i dokładnością - nie miałam żadnych zastrzeżeń. Podczas frezowania Pani X kilkakrotnie sprawdzała czy aby na pewno zrogowaciały naskórek został usunięty. Na koniec malowanie hybrydą. Tu proces odbywał się klasycznie - baza - i do lampy - kolor - i do lampy - drugi raz kolor - i do lampy - baza - i do lampy. Kolorek położony równiutko i bez smug. Na koniec był krem i krótki masaż stóp, który był tak niesamowicie przyjemny, że chciałam aby trwał wiecznie! Naprawdę był super i porządny, a nie taki byle jak i na szybko jak w większości wykonywanych pedicure'ów.

Za zabieg zapłaciłam gotówką (Salon nie posiada terminali płatniczych). Na do widzenia otrzymałam wizytówkę Gabinetu Kosmetycznego Poczucie Piękna, a czy wrócę? Hmmm... zobaczymy ;)

Podsumowanie opisanego pedicure hybrydowego w Gabinecie Kosmetycznym Poczucie Piękna:

Strona salonu: www.poczuciepiekna.pl
Jakość usługi:
W porządku! Prawdopodobnie skuszę się ponownie!
Komfort klienta: 
Bez szału! Komfort średnio zapewniony!
Higiena:
Bez szału! Higiena poddana została moim wątpliwościom!
Ocena ogólna:
Co do jakości zabiegu pedicure w Gabinecie Kosmetycznym Poczucie Piękna nie mam w sumie do czego się przyczepić. Stopy zostały dobrze sfrezowane, lakier równiutko nałożony a końcowy masaż był powalający. Jedynie co mi doskwierało to średnio wygodna pozycja podczas zabiegu oraz gadatliwa klientka obsługiwana równolegle ze mną, aczkolwiek wiem, że na gadatliwych i głośnomówiących klientów dobrego sposobu nie ma. Aczkolwiek warto pomyśleć, czy dałoby się na to jakoś zaradzić - może jednak jest jakiś sposób? Informacja o braku kąpieli stóp była dla mnie niespotykana. Osobiście odbieram to trochę jako poważne uchybienie i odchylenie od normy przy zabiegu pedicure - stąd jedynie 2 gwiazdki. Do czystości pilników i narzędzi nie ma się co przyczepić. Czy tam jeszcze wrócę? Szczerze mówiąc nie wiem... i może powiem tak: jakby pedicure był wykonywany z kąpielą - wróciłabym na pedicure na 100%. A w tej sytuacji muszę to jeszcze przemyśleć.

0 komentarze:

Prześlij komentarz