niedziela, 28 października 2012

Kto pyta nie błądzi, czyli 3 pytania do kosmetyczki


Ech... kilka dni temu zakupiłam kupon na grouponie. Oferta jak marzenie, niemalże prawdziwe spa! Masaże, sauna, jacuzzi, oleje hmmm jedynym słowem relaks przez bite 3 godziny! Szczęśliwa, że w końcu mogę za niewielkie pieniądze zasmakować luksusów złapałam za telefon, aby umówić się na jakiś nieodległy termin a tu co... oferta tak dobrze się sprzedała, że najbliższe miejsce to połowa stycznia... Ech... Myślałam, że szybciej zdam Wam relację jak było a tu kicha... Relacja dopiero w styczniu :(

W związku z tym dzisiaj chciałabym skierować swój wpis bezpośrednio do moich Czytelniczek - ekspertek w dziedzinie pielęgnacji, czyli Pań kosmetyczek. Wiem, że kilka z Was śledzi moje subiektywne opinie i dlatego właśnie liczę na Wasz odzew. Jest kilka pytań na które nie znam jednoznacznych odpowiedzi i chciałabym, abyście się do nich ustosunkowały (oczywiście, jeżeli macie na to ochotę).

A oto moje pytania 3 pytania do kosmetyczki:
  1. Czy zabieg peelingu kawitacyjnego powinien być wykonywany w jednorazowych rękawiczkach? Czy jest to w ogóle możliwe?
  2. Decydując się na zabieg kompleksowego oczyszczania twarzy, gdzie w skład wchodzi oczyszczanie manualne, peeling kawitacyjny oraz mikrodermabrazja - jaka powinna być kolejność wykonywanych zabiegów i dlaczego?
  3. Czy zabieg przedłużania i zagęszczania rzęs jest naprawdę bezpieczny dla naszych naturalnych rzęs? I nie powoduje ich uszkodzeń, gdy przedłużamy je wielokrotnie?

A może pozostałe czytelniczki też mają jakieś nurtujące ich pytania? Śmiało! Pytajcie!

1 komentarz: