sobota, 7 września 2013

Wygraj swoją własną GLOV!

Post o ściereczce GLOV był swego czasu najczęściej czytanym postem na tym blogu. Ponieważ GLOV naprawdę jest godne uwagi i nie wyobrażam już sobie wieczornego demakijażu bez niego, postanowiłam zorganizować dla Was konkurs, w którym do wygrania będą aż 3 wybrane przez Was ściereczki GLOV! Kto nie wie, czym jest GLOV zapraszam do posta TUTAJ

Konkurs jest mega prosty. Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga Subiektywnym Okiem lub polubić jego profil na Facebooku. Aby zwiększyć swoje szanse warto również udostępnić informację o konkursie na facebooku lub na swoim blogu (poprzez umieszczenie baneru w pasku bocznym lub poście). Warunkiem koniecznym jest również polubienie fanpage'a producenta GLOV, dostępnego tutaj http://www.facebook.com/glovhydrodemaquillage  a następnie wypełnić poniższą ankietę :)  

Konkurs trwa od 7 do 27 września 2013 roku, a trzej zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą losową spośród ankietowanych. Sponsorem nagród jest producent GLOV firma Phenicoptere. Zwycięzcy zobowiązują się do wysłania drogą mailową na adres vera@subiektywnym-okiem.pl recenzji GLOV w ciągu 3 tygodni od daty jego otrzymania.


POWODZENIA! :)


15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super konkurs, oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo proszę, życzę dziewczyny powodzenia :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. formularz wysłany i 3mamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć dziewczyny! Zapraszam na mojego nowozałożonego bloga, pozdrawiam!:)

    http://korpru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłoszenie wysłane. Pierwszy raz słyszę o takiej możliwości demakijażu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłoszenie wypełnione i wysłane,ja czytałam już gdzieś o tej metodzie demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam na nie ogromną ochotę ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłane :) Fajnie byłoby wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:) Przeczytałam już tyle recenzji i wciąż mi się nie chce wierzyć, że taka ściereczka może zmyć naprawdę mocny makijaż:> Może się przekonam na własnej buzi:)

    OdpowiedzUsuń