sobota, 28 września 2013

"Bolesny" powrót do depilacji w EasyWaxing

Do EasyWaxing przez przypadek wróciłam po bardzo dużej przerwie. Wraz z otwarciem nowego salonu depilacji Wax Center, który wykonuje usługi bez wcześniejszego umawiania się EasyWaxing poszedł w odstawkę. Jednak stosunkowo niedawno przechodząc przez wrocławski rynek naszła mnie pilna potrzeba skorzystania z ich usługi depilacji rąk. EasyWaxing był pod ręką, więc postanowiłam skorzystać z ich usług. Na moje (jak się później okazało) nieszczęście trafiłam prosto w okienko i przyjęto mnie z marszu.

Standardowo zostałam zaproszona do jednego z boxów, pani kosmetyczka X umyła swoje dłonie w umywalce, a następnie spryskała moje ręce płynem dezynfekującym w sprayu dość pobieżnie, a następnie przetarła chusteczką higieniczną. 
Wspólnie ustaliłyśmy, do którego miejsca depilujemy i pani X rozpoczęła nakładanie wosku i usuwanie włosków bez nałożonych jednorazowych rękawiczek. Zabieg na pierwszy rzut oka przebiegł prawidłowo, wosk był gorący, ale nie parzył, skóra nie została uszkodzona, a wszystkie włoski usunięte. Zadowolona z usługi zapłaciłam i wyszłam. 

Niestety na drugi dzień widok moich rąk był potworny! Zdjęcia nie oddają ilości stanów zapalnych mieszków włosowych, ponieważ ukazują przede wszystkim obszar w okolicy zgięcia łokcia :( Taka reakcja skóry wystąpiła również na drugiej ręce...
Nie jestem pewna, ale podejrzewam kilka czynników o taki stan rzeczy: zbyt pobieżna dezynfekcja skóry, brak jednorazowych rękawiczek lub nieprawidłowe usuniecie włosa
Oj EasyWaxing minus dla Was! Straciliście mnie na dobre!  

10 komentarzy:

  1. o w mordę jeża :( a czy depilujesz ręce zawsze u kosmetyczek czy używasz też sama jakichś wosków czy kremów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najczęściej depiluję woskiem u kosmetyczek, a jak nie mam czasu żeby pójść to golę zwykłą maszynką do golenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, niefajnie :/ ale nie wiem czy ten brak rękawiczek doprowadził by to takiego czegoś, raczej stawiam na inny powód. ja nie wyobrażam sobie golić rąk, mam jasne włoski, no ale rozumiem, że niektórzy potrzebują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety należę do osób z bujnym i ciemnym włosem na rękach, także w moim przypadku to raczej konieczność :)

      Usuń
  4. O kurcze, nieciekawie...
    Ale dobrze, że ostrzegasz:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Higiena to podstawa przy zabiegach naruszających naskórek - łatwo o takie kwiatki:( Dobrze, że jest zimno i możesz schować się w długim rękawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jka masz zapalenie mieszków włosowych polecam pilarix ;) super odżywi skórę i problemu wrastających włosków. Co do tej firmy... nie pozwoliłabym aby któś robił depilację mi bez jednorazowych rękawiczek :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie sadze aby to byla zbyd pobiezna dezynfekcja czy tez brak rekawiczek. Milion razy robiłąm depilacje bez tego ( nie w salonie lecz w domu, sobie, kolezankom, mamie, ciociom itp) i żadnej sie nic nie dzialo. Ja podejrzewam tutaj kiepski wosk i nieumiejętne wyrywanie włosków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się to często zdarza po zwykłym goleniu maszynką niestety :(

    OdpowiedzUsuń