środa, 4 września 2013

O tym jak zepsuć sobie reputację na Grouponie na przykładzie Kliniki Odnowy Kolagenowej Anna Pikura we Wrocławiu

źródło: http://anna-pikura.com
Wczoraj nabrałam ochotę odwiedzić kolejny salon kosmetyczny, który mijam każdego dnia przejeżdżając przez okolice Galerii Dominikańskiej. Mowa o Klinice Odnowy Kolagenowej Anna Pikura, która zaprasza nad od ulicy Kazimierza Wielkiego. Do tej pory to miejsce zawsze kojarzyło mi się z wysokimi cenami, elegancją i ekskluzywnością, na którą mnie raczej nie stać. Jednak swego czasu salon firmowy Anna Pikura mocno reklamował się na Grouponie i w owych kuponach była nadzieja na odwiedzenie tego miejsca nie wydając przy tym fortuny. 

Szczęście się do mnie uśmiechnęło i na Grouponie była dostępna całkiem szeroka oferta kuponów na zabiegi w tej klinice. Jako fanka oksybrazji byłam gotowa kliknąć "kup teraz" i zapłacić jedynie 49 zł za zabieg, ale na szczęście coś mnie podkusiło, aby przeczytać dokładnie co tak naprawdę kupuję.
Oferta brzmiała tak: Oksybrazja z aplikacją kolagenu aktywnego biologicznie od 49 zł w Klinice Odnowy Kolagenowej Anna Pikura (do -93%). A obok w informacjach dodatkowych całkiem porządna lista dodatkowych "promocji" jakie czekają na szczęśliwego posiadacza kuponu. Tekstu było bardzo dużo i zazwyczaj nie czytam tego pola, ze względu na fakt, iż nie jestem zainteresowana kupnem kremów w salonie w promocyjnej cenie itp. Ale wśród lawiny tekstu dostrzegłam zapis, który bardzo mnie zaintrygował, a mianowicie demakijaż w cenie 20 zł, apilkacja kremu AP w cenie 10 zł, maska algowa AP w cenie 30 zł, maska kremowa w cenie 20 zł. 

źródło: http://anna-pikura.com
źródło: http://anna-pikura.com
Jednym słowem kupon obejmował koszt jedynie samej oksybrazji, a przygotowanie do zabiegu takie jak demakijaż jest dodatkowo płatne i jak widzicie całkiem nie mało! Ponadto po zabiegu nie zostanie położona nam maska ani krem, jeżeli również za to nie zapłacimy. 

Rozumiem, że zabieg oksybrazji nie jest tani, ale jeżeli już salon decyduje się na reklamę na Grouponie to w moim odczuciu powinien zrobić to porządnie, abym wróciła tam ponownie. Tego typu salony niech nie oferują zabiegu w cenie 49 zł, a np. 99 zł, w którym już te wszystkie elementy poprzedzające zabieg zostaną wliczone wraz z maskami i kremami. A tak niepotrzebnie Klientki owej Kliniki są zaskakiwane przy kasie i proszone o dodatkowe opłaty, co w rezultacie bardzo negatywnie wpływa na wizerunek tego miejsca.
Byłam zdziwiona takim zapisem, dlatego postanowiłam skonsultować się telefonicznie z Kliniką Odnowy Kolagenowej Anna Pikura i dopytać o kwestię płatnego demakijażu. W odpowiedzi otrzymałam potwierdzenie, że demakijaż jest dodatkowo płatny, a jeżeli nie chcę dopłacać powinnam przyjść bez makijażu.

Ta sytuacja uświadomiła mi jak bardzo ważne jest dokładne czytanie tego co kupujemy! Niby sprawa oczywista, ale jednak nie zawsze o tym pamiętamy. Nie tylko na grouponach, ale i na allegro czy sklepach internetowych. Zawsze lepiej przed zakupem dopytać jak później nie miło się zdziwić.
Osobiście zrezygnowałam z zakupu tego kuponu, a Klinika Odnowy Kolagenowej Anna Pikura przestała kojarzyć mi się z elegancją, która szybciutko zamieniła się z manipulacją.

Znacie to miejsce? Realizowałyście kiedyś tam swój Groupon?

Vera
EDIT:
Ponieważ w jednym z poniższych komentarzy zarzucono mi oszczerstwa pod adresem Kliniki Odnowy Kolagenowej Anna Pikura oraz jawne kłamstwa, zamieszczam na poparcie moich słów print screen'a z ofertą kuponu Groupon Kliniki Odnowy Kolagenowej Anna Pikura, na którym napisano wprost iż demakijaż kosztuje 20 zł. Wystarczy kliknąć na jeden z obrazków, aby powiększyć.



52 komentarze:

  1. nie kupuję nic na Grouponie, jakoś nie przeglądam ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem w szoku :( demakijaż za 20 zł, aplikacja kremu??? WTF???? Nie kupuję na Grouponie bo czytałam kilka artykułów jak oszukać klienta i się zniechęciłam

    OdpowiedzUsuń
  3. okropność jak można tak traktować i oszukiwać ludzi ;/
    dla mnie to najbardziej podle zachowanie tego typu miejsc, zeby tylko wyrwać kase z klienta ;/ nigdy bym tam nie poszła po takiej ofercie.
    ciekawe czy chociaz informuja klientow z gruponu o odplacie za demakijaz czy wszystko okazuje sie przy kasie? wolalabym chyba pojsc do lazienki i zedrzec makijaz woda z mydlem niz zaplacic za to 20zl w salonie wrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja taka jest widoczna na ofercie Grouponu. Być może Klientki są informowane jeszcze raz, ale załóżmy, że trafi się Klientka-uparciuch w makijażu i nie będzie chciała robić demakijażu za 20 zł. To co wtedy? Zabieg na brudną buzię?

      Usuń
    2. sama wiesz jednak, ze nie kazdy czyta wszystko co napisane w ofercie ;/ ale jezeli juz to napisali to mysle ze celowo wiecej o tym nie informuja ;] a w razie sprzeciwu przy kasie- miala to pani wyraznie napisane...
      pracowalam w takim salonie wiec wiem jak to dziala. jesli klient sam nie pyta, nie informowac go! ;(

      Usuń
    3. Dokładnie. Sama się z tym spotkałam, także doskonale wiem jak to działa. Może się tam kiedyś wybiorę, jak ich oferta nie będzie wzbudzała moich podejrzeń ;)

      Usuń
  4. Demakijaż za 20 zł, no chyba żart?..

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie kombinują przy tych gruponach... Firmy nie chcą robić za darmo, a grupon dużo zabiera z tego wszystkiego. Jednak takie coś, co opisujesz pokazuje nieprofesjonalność firmy. Też bym się zraziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że Groupon to straszny wyzysk, bo zabiera dokładnie 50% kwoty takiego kuponu i de facto firmy wykonują usługi za grosze. Ale taka Klinka powinna podnieść cenę Grouponu, aby już nie zaskakiwać klientów przy kasie. A jeżeli już się decydują na taką niską cenę to wykonać usługę jak należy, tak aby Klient wrócił.

      Usuń
  6. Ha, ostatnio patrzę - jest oferta na wizytę u trychologa. No i ładnie pięknie, wizyta 49 zł, to okazja. Tyle że dalej w tekście czytamy, że trzeba jeszcze dokupić za 60 zł urządzenie, którym nam zostanie wykonany zabieg na skórze głowy. Miło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak można tak oszukiwać ludzi? Żeby jeszcze napisali to wszystko wyraźnie, ale żeby samemu było trzeba się doszukiwać haczyków?! To jest po prostu naciągane ludzi na kasę :/

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli właściciel salonu decyduje się na grupon to jest podejrzana jakość jego usług i klient powinien mieć tego świadomość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze tak jest, bo dzięki grouponowi trafiłam w kilka miejsc, do których wpadam ponownie z "grubszymi" sprawami. Ale również dzięki groponowi, wiem gdzie nigdy więcej nie pójdę choćby mi dopłacali ;)

      Usuń
  9. o kurde, dobrze, że przeczytałaś... i mogłaś nas ostrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. temat zabiegów kosmetycznych na grouponie to temat rzeka... i duzo moglabym na ten temat napisac. Niestety raczej bardziej prawdopodobne jest trafic na zle wykonana usluge (czesto przez osobe ucząca się) lub na oszczednosci na kosmetykach niz uzyskanie zadawalajacego efektu po zabiegu,a dodatkowo takie salonu psują ogólną opinie salonom kosmetycznym, kosmetyczkom i kosmetologom.

    Odnosząc się bardziej bezpośrednio do Twojego postu jestem bardzo zaskoczona brakiem profesjonalizmu tego salonu... jak mozna wykonać zabieg złuszczający bez demakijazu... ok rozumiem klientka przychodzi bez makijażu ale przeciez na dworze w powietrzu sa zanieczyszczenia, rózne drobnoustroje wiec i tak po przejściu nawet kilku kroków demakijaz jest obowiązkowy...Po za tym skóra po takim zabiegu wymaga złagodzenia i zwiększone jest wchłanianie przez nią skąłdników aktywnych z kosmetyków więc warto to wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że groupony mogą psuć rynek i wizerunek również innych gabinetów kosmetycznych.

      Usuń
  11. a własnymi kosmetykami demakijaż można zrobić sobie samemu?? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to podziękuję bo nie będę naginać do Wrocławia bez makijażu. Ich strata. :p Zawsze miałam wątpliwości co do takich ofert.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem skąd te niepochlebne opinie grupon daje nam możliwość w atrakcyjnej cenie spróbowania zabiegów to jak degustacja , przecież przy takich degustacjach nie dają całej paczki ciasteczek tylko jedno aby móc spróbować czy posmakuje , więc ja przekonałam się osobiście że klinika kolagenowa we Wrocławiu jest naprawdę świetna, grupon mnie zachęcił a obsługa i jakość wykonywanych usług zatrzymały , cieszmy się z takich możliwości a nie kpijmy drogie Panie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka na degustacji dostaje się za darmo i porównanie nie jest trafne. "Groupon-y" mają na celu zachęcić klienta do powrotu, a działanie tego salonu spowoduje raczej efekt odwrotny. Mi też zdarzało się korzystać z takich kuponów i trafiłam kilka razy w miejsca, do których warto wrócić i ja do nich wracam i polecam znajomym. Obsłużono mnie tam jak każdego regularnego klienta a może nawet lepiej i to zadecydowało o sukcesie tych miejsc. Lepiej ograniczyć ofertę i wykonać usługę tak jak należy.

      Usuń
  14. też powinna być napisana prawda jak pracownicy są traktowani w tym śmiesznym salonie. Brak umów o pracę , wyzysk, traktowanie pracowników jak śmieci .Szefowa jest zakochana w sobie i nic po za sobą nie widzi , wielka pedantka . Potrafi wyrzucić kogoś z pracy jak znajdzie okruszek na podłodze. Oszczędza na wszystkim na wacikach, na jednorazowych produktach ( stosowane są kilka razy !! ), produkty do demakijażu z Biedronki !! . Biega za pracownikami żeby światła gasili bo sami będę płacić za rachunki firmy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem skąd ta śmieszna opinia , akurat jestem byłą pracowniczką i bawi mnie ta opinia gdyż takie rzeczy nie mają miejsca . Raczej ludzie którzy rzekomo przychodzą do pracy zajmują miejsce, a okazują się bezwartościowymi księżniczkami, które nie dbają o higienę pracy w salonie kosmetycznym tracą ją z dnia na dzień tylko z uwagi na dobro klienta . Wybacz anonimowy ale jesteś w błędzie.

      Usuń
  15. Zszokowało mnie to, co piszesz. Zasadniczo każdy zabieg kosmetyczny obejmuje demakijaż (bo nawet jeśli przyjdziesz bez makijażu, należy usunąć ze skóry kurz i sebum), peeling jeśli zabieg go wymaga, sam zabieg oraz wykończenie zabiegu czyli najczęściej maskę ewentualnie sam krem. Tak wygląda prawidłowy pełny zabieg. Jeśli w tytule jest 'zabieg' to powinien być on kompletny i moim zdaniem taki salon ośmiesza się każąc klientce płacić za demakijaż i krem na koniec zabiegu, które są częścią zabiegu. Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć, wg mnie to jawne oszustwo! Dodatkowo płacić za demakijaż? Cena całości powinna być wliczona w cenę usługi, a nie gdzieś po między dopisany każdy etap zabiegu jako dodatkowa opłata. To wprowadzanie klienta w błąd.

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest zwykłe ku, widać pikura che się za szybko dorobić , ale na takie jak ona też są sposoby, właśnie zamierzam to wykorzystać...

    OdpowiedzUsuń
  18. taka dobra pracodawczyni... no to ja załatwimy inaczej, jestem z wykształcenia sanepidowcem, no to te pieniądze co zarobiła na ludzkiej krzywdzie trzeba będzie oddać sanepidowi, obiecuję Wam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie czy któraś z was pracowała w tym salonie, właśnie zostałam zaproszona do tego salonu na rozmowę i chciała bym się dowiedzieć na co mogę liczyć odnośnie zatrudnienia itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie wygląda to tak: biorą Cię na okres próbny 2 tygodni, wykonujesz wszystko, łącznie z obsługą recepcji(gdyż recepcjonistki tam nie ma) masz obowiązek podczas wykonywania zabiegu odebrać każdy telefon. Po dwóch tygodniach ze które nie dostajesz pieniędzy a Pani Pikura nie wie że tam jesteś, albo jedziesz do niej na rozmowę albo nie. Ona decyduję na jakich warunkach Cie zatrudnia.

      Usuń
  20. Byłam pracownikiem w tym salonie , i zawdzięczam mu doświadczenie w zawodzie i szanse rozwoju . Praca jest przyjemna lubię pracę z ludźmi . Szefowa trzyma dyscyplinę ale ja to popieram dbałość o czystość w salonach kosmetycznych to podstawa przecież a jeśli się pracownikowi poluzuje to wiadomo :) Zarobki zawsze na czas wypłacane atrakcyjny system motywacyjny oraz nowe możliwości idące z długością pracy w salonie , ja byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wcześniej niczego nie komentowałam, ale w tym przypadku muszę. Dostałam grupon spa właśnie do salonu pani Anny... dzwonię aby się umówić- kupon ważny do 11 marca i co słyszę? że terminy są dopiero na koniec marca i sorry ale nie skorzystam. Jakaś paranoja Panie i Panowie- oszuści skończeni i tyle. Tylko, że biednej Pani z recepcji się dostało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej sytuacji Groupon zawsze zwraca koszt kuponu, także jeszcze nic straconego :)

      Usuń
  22. Ja miałam szczęście (jak się później okazało wątpliwe), otrzymać kupon już "umówiony". Ale nie mam niestety dobrych wspomnień - w gabinecie brudno i zimno, masażystka bardzo nieudolna, ewidentnie dopiero ucząca się, zabieg na poziomie dużo poniżej małego osiedlowego saloniku. Stanowczo NIE POLECAM! Szkoda czasu, nie mówiąc już o kasie. Gdybym zapłaciła za ten zabieg i to jeszcze pełną kwotę, byłoby mi wstyd za siebie (-:, że tak dałam się oszukać.

    OdpowiedzUsuń
  23. To co Panie piszą o Salonach firmowych Anny Pikura niestety jest prawdą. Groupony to jedno wielkie oszustwo. Zabiegi są skracane, nie są wykonywane profesjonalnie gdyż uważa się że to tylko klientka z grouponu i nie ma sensu się starać gdyż nie wyda w salonie pieniędzy na kremy, kolagen i zabiegi które kosztują normalnie. W tym momencie zapisy na zabiegi są na kwiecień.W Krakowie nie ma recepcjonistki która wszystko ogarnia, tym zajmują się kosmetolodzy pracujący w salonie, wiec podczas wykonywania zabiegu trzeba biec odebrać telefon. I co Panie na to? Podczas 2godz zabiegu telefon odbiera się 20razy! Jestem osobą która tam pracowała, nie byłam w stanie sprostać wszystkiemu, nie da się wykonywać zabiegu, odbierać telefonu, umawiać na wizyty i do tego sprzedawać kosmetyków. To jest chore! Klientki są nie zadowolone gdyż trzeba je opuścić, często krzyczą i wyzywają, Nie odebranie telefonów równa się wielkie niezadowolenie Pani Anny. Nie Polecam tego miejsca jako osoba pracująca w takim salonie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również skożystałam z 'usług' salonu i Bardzo, bardzo odradzam!!! dostałam w prezencie zaproszenie na dzień SPA - masaż i peeling na całe ciało plus 1 z 3 zabiegow do wyboru. Masaż z peelingiem był straszny! na początek dostałam mokry ręcznik, żeby się nim otulić, naliczyłam, że pani masująca wychodziła z gabinetu 5 razy (mało to relaksujące, kiedy się leży nago tuż przy drzwiach), w gabinecie latały dwie ogromne muchy, inna kosmetyczka przyszła w trakcie zabiegu po laser i wynosiła go sobie (a ja leżałam nago na łóżku...), do tego wszystkiego na końcu zacięła się płyta z 'relaksującą muzyką'... w ogóle niski poziom usługi, zabieg ewidentnie skrócony i zubożały, a pani wykonująca masaż w ogóle się nie starała. geeralnie myślałam, że ten salon to wielkie ah i oh i jeszcze przez zabiegiem z grouponu zaplanowałam, że jeśli będzie fajnie to zapiszę się na kolejne, wiadomo - nie te z najwyższej półki, bardziej przyziemne, ale po tym wszystkim na pewno już tam nigdy nie wróce i chciałabym, żeby ludzie się dowiedzieli jaki poziom oni reprezentują, bo skoro firma zgłasza się na groupona to chyba w celach reklamy? jesli traktuje zle klienta z kuponem to chyba mu ta reklama nie wychodzi, a skoro to jest antyreklama to jak najwięcej osób powinno dowiedzieć się, że szkoda kasy na ten salon. NIE POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety muszę się zgodzić z negatywnymi opiniami co do jakości wykonywanych zabiegów, zwłaszcza tych z Grouponu.
    Są one "zubażane" i wykonywane byle jak. Szczególnie ODRADZAM TESTOWANIE ZABIEGÓW WSZYSTKIM Z WRAŻLIWĄ I DELIKATNĄ CERĄ !!
    Ja po mikrodermabrazji wyszłam ze zdartą skórą, mimo że specjalnie przed zabiegiem prosiłam o ostrożne i delikatne traktowanie. Trzy dni chodziłam z uszkodzoną i obolałą skórą na twarzy. Aby nie było wątpliwości zabieg ten z powodzeniem stosuję od lat, tylko w innym salonie kosmetycznym. Na pewno już więcej nie zaryzykuję i mimo że mam wykupioną serię zabiegów na pewno się już tam nie pojawię. Należy jednak obiektywnie przyznać, że Kolagen jest fantastyczny i działa.

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba jakis zart ten artykul to jedno wielkie klamstwo , korzystam z uslug salonu od dawna nikt nigdy nie wzial opat za demakijaz , to straszne tak oszukiwac chyba ktos pozazdroscil sukcesu poniewaz klinika dziala na wilekim poziomie kosmetyki sa rewelacyjne zakupilam je nie raz a obsluga bardzo profesjonalna takze z czystym sumieniem polecam a zasmiecanie takimi artykulami internet to zenada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko Klinika Anna Pikura ponownie opublikuje usługi na Grouponie nie omieszkam zamieścić print-screena z ofertą, aby udowodnić, że opłaty za demakijaż są dodatkowo liczone. Jest tam zapis czarno na białym :)

      Usuń
  27. Teraz w ofercie mają makijaż permanentny brwi za 169 zł, ciekawe gdzie jest haczyk?

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety większość z tego co piszecie na temat tego salonu jest prawdą. Kupiłam ofertę 6 zabiegów mikrodermabrazji (na grouponie było napisane, że musi on zostać wykorzystany do 04.02) ponieważ chciałam się zmieścić z zabiegami do wyżej wymienionej daty (groupon kupiłam na początku grudnia) chciałam się umówić na wizytę jeszcze w grudniu, jednak kiedy zadzwoniłam dowiedziałam się, że takie zabiegi będą realizowane dopiero od stycznia. Stwierdziłam więc, że skoro zabiegi są realizowane od stycznia (zalecany odstęp między zabiegami to 10dni) to musiałam źle zrozumieć ofertę i najwyraźniej pierwszy zabieg należy zrealizować przed 04.02. Jak się później okazało moje myślenie było błędne. Z wykupionych 6 zabiegów udało mi się zrealizować 3 (jak wspomniałam wcześniej zaleca sie 10 dni odstępu więc w ciągu miesiąca powinno się zrobić tyle właśnie zabiegów). Kiedy chciałam się umówić na kolejną wizytę dowiedziałam się, że nie mogę ponieważ ważność grouponu się skoczyła. Zapytałam więc po co sprzedawane są groupony 6-zabiegowe skoro de facto można wykorzystać tylko 3. odpowiedzi nie dostałam. Co do samej jakości zabiegu; nie musiałam dopłacać za demakijaż ale faktycznie proponowano mi całą masę dodatkowych usług (oczywiście również dodatkowo płatnych) min. maseczkę, ampułkę, krem... (cena za sztukę to ok. 50zł). W cenie pierwotnej zabiegu był: demakijaż, mikrodermabrazja i kolagen. Raz tylko trafiłam na kobietę, która nałożyła mi krem po zabiegu bez dodatkowej opłaty. Podsumowując szczerze odradzam to miejsce, może bez groupona zabieg są przyjemniejsze i lepiej wykonane ale skoro klinika zdecydowała się na taką formę promocji to jakość zabiegów powinna pozostać na takim samym poziomie z grouponem czy bez.

    OdpowiedzUsuń
  29. Malaja, bardzo dziękuję Ci za Twój komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety skusiłam się na ofertę laserowego zabiegu sptf + poprzez Groupon. Sadziłam , że salon Anna
    Pikura we Wrocławiu reklamujący się jako ekskluzywny, profesjonalny i dbający o
    klienta będzie miejscem gdzie każdy – nawet ten , który korzysta z Grouponu będzie
    potraktowany w fajny sposób. O naiwności - Pomyliłam się!

    Po pierwsze : praca lasera miała
    trwać ok. 20 minut- tak poinformowała
    mnie Pani recepcjonistka z Salonu w
    czasie rozmowy przez telefon.

    Niestety w moim przypadku laser dział ok. 5 minut!!!!!!!przy czym samo
    wejście po schodach do gabinetu położenie się na łóżku przygotowanie do zabiegu
    i zejście z łózka i wyjście z gabinetu trwało łącznie te 20 minut. Na szczęście
    nie miałam makijażu na twarzy bo z tego co czytam musiałabym zapłacić 20 zł za
    demakijaż (!!!!). o nałozeniu kremu łągodzącego po zabiegu tez można pomarzyć –
    chyba ze zapłaci się 50 zł .wtedy Pani nałoży maske łagodzaca z filtrem.

    a co kiedy nie chce się płacić 50 zł na nałożenie czegoś co
    obowiązkowo powinno znaleźć się na buzi po takim zabiegu –no to wtedy lipa. Z niezabezpieczona skóra
    wychodzi się gabinetu. Najlepiej wiec zabrać ze sobą własny krem filtrem.

    Po zabiegu zeszłam do pani recepcjonistki aby umówić się na kolejny termin.
    A tu – kolejna niespodzianka. Okazuje się ze mam czekac miesiąc na kolejny 5
    minutowy zabieg laserem. Pomijam ze na pierwsza wizyte czekałam dwa tygodnie od
    daty zakupu kuponu . pewnie czekałabym dłużej gdyby nie fakt ze dostosowałam się
    do godzin wizyty na która czekałam dwa tygodnie.no ale ok. ROZUMIEM , że to
    Groupon i rzadzi się swoimi prawami. Rozumiem , że Salon musi logistycznie ogarnąć
    napływ klientów grouponowych i stałych itd. Jednak takie zabiegi powinny być wykonywane
    w odstępach tygodniowych a nie miesięcznych wiec nie wiem czy robione w takim
    czasie maja większy sens.

    Jeżeli chodzi o obsługe klienta w Salonie to jest fatalna. Pani
    kosmetyczka była bardzo miła natomiast pani
    recepcjonistka powinna udac się na kursy z komunikacji społecznej lub obsługi klienta.
    Nie była zbyt miła ani sympatyczna zarówno
    przez telefon jak i na żywo , nie
    komunikowała się ze mną- czułam ze przeszkadzam jej w wykonywaniu telefonów do
    klientek. Nie wiem na czym ma polegać wyjątkowość salonu- bo ani nie ma w niej nastawienia na
    fajne samopoczucie klienta, ani nie ma zainteresowania klientem ( gdybym się nie
    przywitała Pani recepcjonistka chyba by mnie nie zauważyła )ani nie ma zadbania
    o jakość usługi. Jest za to taśmowe i lekceważące traktowanie klienta, Niestety
    musze wykorzystać ten Groupon – pozostaje mi wiec czekac miesiąc na 5 minutowy
    zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  31. http://forum.trojmiasto.pl/Witam-t506405,2,43547.html chyba tutaj tez są potwierdzenia - nawet byłej pracowniczki .... to już za siebie mówi....

    OdpowiedzUsuń
  32. no to koleżanka coś innego pisze ... http://forum.trojmiasto.pl/Witam-t506405,2,43547.html

    OdpowiedzUsuń
  33. http://forum.trojmiasto.pl/Witam-t506405,2,43547.html tutaj przeczytaj opinie

    OdpowiedzUsuń
  34. http://forum.trojmiasto.pl/Witam-t506405,2,43547.html

    OdpowiedzUsuń
  35. nie nie musisz - wystarczy ze zadzwonisz do groupona i powiesz o sytuacji - tam będą ci kazali opisać to i możesz żądać oddanie swoich pieniążków - o ile nie wykorzystałaś wszystkiego . taka rada ;) wiem bo miałam kiedyś przyjemność z panią która oferowała nam żebyśmy tez weszli w groupona - i podziękowaliśmy - bo groupon na tym zarabia a nie gabinet- groupon bierze 50% od kwoty którą płacisz + 23%Vat więc dla właściciela zostaje 27% z kwoty - takimi kwotami nie zarobisz :( dlatego tez de dodatki na którym gabinet wtedy zarabia (jak w tym przypadku 20zł za demakijaż) osobiście uważam to za bardzo nie profesjonalne ze strony gabinetu :( dlatego my w takie coś nie wchodzimy bo nie chcemy oszukiwać KLIENTA !

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie polecam nikomu tego salonu!! Byłam na manicure hybrydowym. To co się działo podczas jego wykonywania wprowadziło mnie w wielkie zdziwienie, tym bardziej że również myślałam, że to ekskluzywny salon kosmetyczny. Nie dość, że wybór kolorów lakierów był bardzo mały i beznadziejny to w dodatku wszystko było na wykończeniu. Kosmetyczka praktycznie "wyciskała" z buteleczek resztki lakieru, podkładu pod lakier itp. Aż mi było głupio tam siedzieć. Gdy zobaczyłam efekt końcowy to się załamałam!!! Płytki paznokcia pokryte były niedokładnie i bardzo nierówno! Poza tym już 3-go dnia lakier zaczął odchodzić! BEZNADZIEJA!!! Na pewno nikomu nie polecę tego salonu! Żenada!

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, w dniu dzisiejszym korzystalam z Państwa usług po raz drugi.Byl to zabieg spa z groupona.Odniosłam wrażenie,że osoba,która wykonywała zabieg lubi swój zawód,kontkat z ludzmi,byla bardzo miła i rzetelnie wykonywała swoje obowiązki.Zabieg przeprowadziła bardzo starannie i profesjonalnie.Dziekuję za poświęcony mi czas i na pewno wróće do tego salonu jako klientka.Polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo polecam!! Klinika Anna Pikura we Wrocławiu została mi polecona przez koleżankę.
    Na początku znajomości z tym salonem korzystałam z usług mikrodermabrazji z groupona. Muszę powiedzieć,że jestem bardzo zadowolona.Przy pierwszym zabiegu pani,która wykonywała mi zabieg opowiedziała o przecwiskazaniach i wskazaniach itp. Do dziś jestem stałą klientką. Osobiście lubie czuć sie zrelaksowana podczas zabiegu i w Klinice Anna Pikura we Wrocławiu spełniają ten warunek w 100%.pozdrawiam Wrocławianki.

    OdpowiedzUsuń