poniedziałek, 8 lipca 2013

Depilacja w Wax Center, czyli o poważnej konkurencji dla Easy Waxing we Wrocławiu

O Wax Center dowiedziałam się dzięki czytelniczce, która zapytała mnie czy mogę polecić to miejsce. Wtedy nic o tym salonie nie słyszałam, a tym samym nie mogłam nic o nim więcej powiedzieć. Natychmiast zaczęłam szukać więcej informacji o tym miejscu i gdy dowiedziałam się, że jest to salon zajmujący się tylko depilacją produktami Depileve, na którą dodatkowo nie trzeba się umawiać pomyślałam sobie "Oho! Easy Waxing ma konkurencję!" i bardzo dobrze! :)
Kochałam Easy Waxing dopóki nie zdecydowali się zrezygnować z możliwości wykonania depilacji "od zaraz" lub jak to woli "tu i teraz". Można było będąc w mieście po prostu wpaść bez zapowiedzi i zostać natychmiast obsłużonym. Uwielbiałam takie rozwiązanie, ponieważ często mój harmonogram ulega zmianom w ciągu dnia i dzięki takiej możliwości mogłam wypełnić ewentualną "lukę" zadbaniem o siebie. Niestety tak było, a od dłuższego czasu (jeżeli dobrze pamiętam od 2 lat) takiej opcji już nie ma, co spowodowało, że moje uczucie do Easy Waxing wygasło...
Teraz tę pustkę w sercu próbuje załatać Wax Center, czy jest godny polecenia? Poszłam sprawdzić - bez umawiania się, bez czekania, bez kolejek! 
Łazienka w Wax Center.
Na pierwszy ogień poszłam odważnie i oddałam do depilacji "najtrudniejszy obszar" ciała - bikini. Postawiłam na bikini brazylijskie (całkowite) woskiem miękkim. W Wax Center mamy do dyspozycji bidet, który świetnie się przydaje, gdy same nie planując wcześniej naszej depilacji odwiedzimy salon spontanicznie. Można z niego swobodnie skorzystać. Do dyspozycji na miejscu mamy płyn do higieny intymnej (Ziaja Intima) oraz ręczniki papierowe. W łazience znajdziemy nawet krem do rąk, gdyby ktoś czuł potrzebę ich kremowania po umyciu dłoni. Muszę przyznać, że zrobiło to na mnie pozytywne wrażenie.
W Wax Center są dwa boxy, w których odbywa się depilacja. Zostałam zaproszona do pierwszego z nich i poproszona o założenie jednorazowej bielizny oraz położenie się na łóżku. Na ten czas zostałam sama. W boxie znajduje się umywalka, łóżko zabiegowe, okryte jednorazowym ręcznikiem, wieszak na ubrania, lampa ze szkłem powiększającym, stolik z woskiem oraz półka z kosmetykami przed i po depilacji.
Gdy już byłam gotowa, pani kosmetyczka wróciła, umyła ręce antybakteryjnym mydłem Carex, następnie spryskała swoje ręce antybakteryjnym sprayem i przystąpiła do przygotowania mojej skóry do depilacji. Warto tutaj zaznaczyć, że pani kosmetyczka zrezygnowała z założenia rękawiczek. Dla mnie było to  do  zaakceptowania, ponieważ widziałam jak myła przy mnie ręce, które następnie dodatkowo dezynfekowała.

Moja skóra została odpowiednio przygotowana do zabiegu - zdezynfekowana oraz przypudrowana talkiem. Sama depilacja przebiegała sprawnie, ale troszkę długo, bo ok. 40 min. Pani kosmetyczka szybkim ruchem i dokładnie pozbywała się włosków. Od czasu do czasu byłam proszona o pomoc w naciąganiu skóry, natomiast gdy przyszedł czas na depilację tylnej i dolnej części... tu warto być przygotowanym na troszkę krępującą pozycję ;)
Do tej pory w innych salonach byłam proszona o położenie się na brzuchu i rozwarcie dłońmi pośladków. Pozycja też nie należy do komfortowych, no ale jakoś "tam" trzeba się dostać. Tutaj miałam uklęknąć na kolanach i oprzeć się łokciami - jednym słowem przyjąć pozycję "na pieska". Wiem, że dla wielu z Was może to być mega krępujące, ale pani absolutnie zachowuje pełen profesjonalizm i starała się trzymać mnie w takiej pozycji jak najkrócej. W sumie mnie ta pozycja bardziej śmieszyła jak krępowała. Czułam się głupio-śmiesznie, ponieważ wyobraziłam sobie jak to musi wyglądać z boku ;) Przez moment miałam kłopot z zachowaniem powagi sytuacji i stłumieniem śmiechu :P  W każdym razie poszło szybko i sprawnie, że nie zdążyłam dosłownie parsknąć śmiechem ;)
Na koniec moja skóra została ukojona balsamem po depilacji a ja usłyszałam zalecenia dalszej jej pielęgnacji. Przy regulowaniu należności została zaproponowana mi karta "stałego klienta", na której zbieram pieczątki z danej depilacji - za każdy zabieg mam 1 pieczątkę. Po uzbieraniu 5, 6 zabieg mam gratis :) Wzięłam bez wahania!
Z gabinetu wyszłam bardzo zadowolona i.... z przyjemnością wróciłam tam ponownie.

Podsumowanie opisanej depilacji brazylijskiego bikini w Wax Center:

Strona salonu: www.waxcenter.pl
Jakość usługi:W porządku! Prawdopodobnie skuszę się ponownie!
Komfort klienta: W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Higiena:W porządku! Zabieg wykonany w higienicznych warunkach!


20 komentarzy:

  1. Eh ta pozycja 'na pieska' faktycznie musiała wyglądać komicznie z boku hehe, nie mniej jednak fajnie ze pani kosmetyczka potrafi zachować powagę oraz takt w takiej sytuacji, no i dobrze że nie trwało to za długo.
    Bardzo fajna jest ta opcja - wchodzisz kiedy chcesz, bez umawiania, kolejek itd. Sam fakt, ze zajmują się wyłącznie depilacją to ogromny plus, bo mam takie zdanie "jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego" (tu mam na myśli szczególnie te niewyspecjalizowane salony kosmetyczne). Ogólnie rzecz biorąc do Wrocka mam daleko, ale nie wiadomo gdzie mnie nóżki poniosą, więc niewykluczone że kiedyś kiedyś i tam zawitam.
    A cennik przejrzałam i ceny całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo może się kiedyś wybiorę, chociaż boję się wosku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś skorzystam, choć z Wrocławia nie jestem, a z drugiego krańca Polski. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vera dziękuję za zwrócenie uwagi, posta pisałam wczoraj późno w nocy na szybko, bo koneicznei chciałam go opublikowac szybko stąd te błędy mogły sie pojawić , po za tym od zawsze mam dysortografie niestety z którą walcze. Przykro mi tylko, ze napisałaś samą krytyke a nie odniosłaś się ani jednym słowem do treści posta...
    Opcja umawiania się bez kolejek jest straszna dla osób pracujących w gabinetach... często takie Panie wpadają gdy my jemy obiad, sprzątamy itp... :( a najgorzej jak zdarza się to za każdym podejściem do posiłku w ciągu dnia. My w salonie preferujemy kontakt telefoniczny, często klientki dzwonią jeśli są na mieście i chcą przyjść :), a my w tym czasie możemy sie przygotowac lub poprostu nie grzać obiadu :D. Osoby które przychodzą bez telefonu i zapisu są przyjmowane jeśli jest wolne miejsce, ale często sa odsyłane bo w tym czasie trwa inny zabieg. Dlatego tez wczesniejszy telefon jest ułatwieniem dużym dla obu stron.
    Fajnie, ze jest bidet, u ans kleintki mają do dyspozycji przebieralnie gdzie zostawiają torebke w szawce zamykanej na kluczyk, zakładają jednorazowe majteczki a na wierzch peniuar w formie spódnicy i przechodzą do gabinetu zabiegowego.
    ja nie wyobrażam sobie jednak depilacji brazylijskiej czy holiwoodzkiej wykonywać bez rękawiczek (je też zawsze dyzenfekuje preparatem przed każdym zabiegiem) a tymbradziej wykonywac ją woskiem miękkim..komus czy też udać sie na taką depilacje ałććć... wosk twardy jest o wiele delikatniejszy dla skóry, i nie przykleja sie do niej tak mocno jak miękki więc mniejsze ryzyko podrażneiń skóry.
    Ja depilacje bikini brazylijskie wykonuje w 20 - 30 min tylko woskiem twardym, w pozycji na pieska też, ale częściej w pozycji bocznej, przy lekko wypiętej pupie :D. Jeśli chodzi o podejście do wykonywania tego zabiegu to cóż taka moja praca... czasami mam wrażenie że podobna do ginekologa hih.. wykonuje swoje i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. a i oczywiście moga także skorzystac z łazienki gdzie jest prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aj, chyba bym się nie przełamała :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że doczekałam się opinii, bo akurat jutro się tam wybieram! Dzięki Tobie nie będę zaskoczona pozycją 'na pieska' :D
    Mam nadzieję, że będę zadowolona tak jak z Easy Waxing, choć lokalizacja Wax Center mniej mi odpowiada :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja opinia wydała Ci się pomocna :)

      Usuń
  8. ale fajny post! właśnie takiej szczerości i otwartości brakuje mi na blogach... ja się golę kremem do depilacji, w zupełności mi to wystarcza, ale taki zabieg jest fajną opcją :)

    co do Beauty Blendera, on samodzielnie chyba z 80zł kosztuje. jak dla mnie nawet 50zł to jest dużo, bo to jest drożej od pędzli Hakuro,które jednak mają włosie i trzonek.. a tu mamy samą, drogą gąbkę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mineralnym w pudrze? mam trochę podkładu sypkiego Annabelle Minerals :) spróbuję :) może nawet dziś, bo będę wychodzić, a nie ma sensu zalepiać się podkładem płynnym.

      Usuń
  9. Vera usuwam komentarze nie dotyczące tematyki postów, wszystko inne wole załatwiać w wiadomościach prywatnych stąd też usunełam Twój komentarz pierwszy oraz drugi tez .... . Moj ten naturalnie mozesz tez usunac bo wg mnie to zaśmiecanie komentarzy pod postami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie mam w zwyczaju usuwać komentarzy, nawet tych krytycznych. Merytoryczna krytyka jest jak najbardziej wskazana. Człowiek non stop głaskany po głowie się nie rozwija i popada w samozachwyt. Tego unikam!
      Usuwam komentarze (choć jeszcze mi się to nie zdarzyło) tylko takie, które zawierają wulgaryzmy lub są nacechowanie jedynie negatywnymi emocjami celowo wymierzonymi w jakąś osobę (wszystko jedno czy w moją, czy kogoś innego). Także Twój komentarz z nami zostaje ;)
      A jeżeli moje komentarze u Ciebie będą usuwane, to po prostu nie będę Ciebie komentować ;)
      Natomiast jeżeli Twój blog będzie siedliskiem błędów ortograficznych to i przestanę go czytać. Obecnie każda przeglądarka daje Ci możliwość automatycznego zaznaczania i poprawiania błędów ortograficznych, dlatego żadna dysleksja, dysgrafia nie usprawiedliwia takiego pisania.

      Usuń
  10. Byłam wczoraj w Wax Center na depilacji brazylijskiej i ja zostałam poproszona o położenie się na lewym boku i przyciągnięcie do siebie prawej nogi a później na prawym z lewą nogą koło siebie :) więc obyło się bez pozycji 'na pieska' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) To może zmienili taktykę :)
      Ja byłam u nich praktycznie na samym początku ich działalności, więc może jeszcze byli na etapie szukania najlepszych rozwiązań :)
      Ale ogólnie jak wrażenia? :)

      Usuń
    2. Profesjonalny gabinet, odczucia podobne do Easy Waxing i teraz będę miała dylemat gdzie się wybierać, pewnie zadecyduje korzystniejsza cena :P

      Usuń
  11. Ciekawy post , fajnie jest poczytać o czyms nowym ;) ja chyba narazie bym się na takie zabieg nie zdecydowała ale kiedyś kto wie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam was odkryłam nowe studio depilacji na ul. Traugutta WAX 4 YOU byłam na depilacji bikini HOLLYWOOD CUT rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny artykuł. Ja też sprawdziłam już chyba wszystkie miejsca gdzie robią depilację we Wrocławiu, ale dla mnie Easy Waxing nadal jest numerem 1. W Wax Center kilka razy zdarzało mi się czekać bardzo długo na moją kolej, bo przyszło kilka osób i panie nie mogły szybciej mnie obsłużyć. Wolę się umówić i przyjść w konkretnym terminie...

    OdpowiedzUsuń