niedziela, 28 lipca 2013

Denko po raz drugi :)

I przyszedł czas na moje drugie denko. Tym razem czerwcowo-lipcowe. 

Kolorami zaznaczyłam moje zadowolenie z ich użytkowania :)

Zielony - Dobry kosmetyk. Polecam!
Niebieski - Taki sobie - nie zachwycił, ale nie skrzywdził.
Czerwony - Nie spodobał mi się. Nie polecam! 


        Produkty do ciała

  1. Antyperspirant Rexona Aloe Vera
    Skusiłam się na niego po przeczytaniu pozytywnych opinii. Rzeczywiście jest niezły, długo chroni przed potem i nie podrażnia moich mega wrażliwych pach. Lubiłam go za działanie, ale niestety kiepsko u niego z wydajnością. Bardzo szybko mi się skończył :(
  2. Waniliowy krem co ciała Sweet Secret Farmona
    Ledwo zmęczyłam ten produkt. Działanie na plus, zostawia tłustawy film na skórze, jest bardzo wydajny. Gdyby nie maślany zapach, kupiłabym ponownie. Moja recenzja jest dostępna TUTAJ.
  3. Żel pod prysznic Cocoa Butter The Body Shop
    Produkty fajny, bardzo gęsty, kremowy, ślicznie, ale w miarę delikatnie pachnie kakaowcem. Całkiem wydajny, ale prawdopodobnie dzięki sztywnej butelce. Miałam problem z jego wydobyciem. Zdecydowanie wolę wersje żelowe, jak kremowe. Ogólnie polecam.

    Produkty do włosów


  4. Szampon Aussie Color Mate
    Bubel jakich mało. Szampon dedykowany włosom farbowanym, moje rozjaśniane włosy okropnie plątał i kołtunił. Niesamowicie drogi, będę go unikać. Moja szczegółowa recenzja jest dostępna TUTAJ.  
  5. Olej arganowy z Organique
    Olej kupiłam w promocji za ok. 50 zł za 50 ml. Opakowanie eleganckie, szklane z pompką. Łatwa aplikacja. Stosowałam na włosy. Jest to 100% olej arganowy, bezzapachowy, bez innych dodatków - czysty olej arganowy. Polecam :)
  6. Serum wzmacniające Biovax A+E 
    Zwykle silikonowe serum. Spełniało swoją rolę, wygładzało włosy. Nie sądzę, aby je wzmacniało. Zdecydowanie wolę silikonowe serum z Artego, które ma znacznie większą pojemność i wychodzi taniej. 
  7. Odżywka do wlosów z ekstraktem z papai i witaminami z grupy B
    Odżywka zakupiona za mniej jak 10 zł w promocji w Super-pharm. Bardzo duża pojemność (500 ml), gęsta, ładnie pachnie. Polecana do włosów suchych i zniszczonych. Nie specjalnie odżywiała moje włosy, ale dobrze nadawała się do mycia metodą OMO. Jak będzie kiedyś w promocji to być może się znowu na nią skuszę.

    Produkty do twarzy


  8. Peeling enzymatyczny dla cery tłustej i mieszanej Dermika
    Polubiliśmy się. To już moje 4 opakowanie peelingu. Bardzo fajnie złuszcza naskórek nie robiąc przy tym krzywdy mojej wrażliwej buzi. Najlepiej sprawdza się podczas kąpieli pod prysznicem.
  9. Woda termalna Uriage
    Bardzo wydajna, tania i przyjemniej koi podrażnioną skórę. Przeze mnie głównie stosowana przy peelingu kawitacyjnym. Dla mnie minusem jest jej słony smak, dlatego nie wiem czy kupię ją ponownie.
  10. Płyn micelarny Bioderma Sensibio
    Mój ulubiony płyn! Istny Mercedes wśród płynów micelarnych. Wszystkie inne mogą się schować! Bardzo wydajna, nie podrażnia, świetnie zbiera makijaż. Minusem jest jej "powszechna" cena, ale mam we Wrocławiu swoje "tajne" apteki, w których mogę ją dostać za mniej jak 25 zł :) W tej chwili odeszła troszkę na boczny plan przez GLOV (do poczytania TUTAJ), ale na pewno do niej wrócę jeszcze nie raz!

    Uff to byłoby na tyle w tym miesiącu :)

    Co o tym denku sądzicie? :)

    Vera

19 komentarzy:

  1. u mnie rexona w tej wersji się nie sprawdziła. Nie wiem czemu mam wrażenie że inne wersje lepiej mnie chronią. A co do wydajności - zupełnie się zgadzam, ale myślę że tak jest z większością antyperspirantów w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam wrażenie, że antyperspiranty w sprayu od Nivea starczają mi na znacznie dłużej...

      Usuń
  2. super denko :) kilka rzeczy chcę wypróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie we Wro Bioderma za 25zł?? ja w zastępstwie używam micela z Dermedic , przyjemnie zaskoczył i jest dla mnie prownywalny z Biodermą , a obecnie ciągle w promocji w SP np.9,99 za 250ml.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptece pod bluszczem (tuż koło Super-pharm na Rynku) kupisz 250 ml Biodermy Sensibio za dokładnie 22,90 zł :)

      Usuń
  4. coś mało tych zachwycających :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ciekawa szamponu Aussie, teraz już mniej :p
    Zainteresowałaś mnie natomiast peelingiem Dermiki.

    OdpowiedzUsuń
  6. cholera komentowałam wczoraj i co? i dupa, nie zapisał się... cudnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś napisać coś więcej o olejku arganowym? Bo już od dawna się przymierzam do kupna :) i chyba zdecyduję się też na kupno tej Biodermy skoro tak zachwalana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie lubię tej rexony bo zniszczyła mi wiele bluzek :/
    A uriage bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tym nieoglądaniem wiadomoś, to żadna filozofia, po prostu nie oglądam a niechciane strony blokuje mi StayFocused

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do ciała z Farmona mam i bardzo sobie chwalę :)

    Jako, że jesteś moją obserwatorką,informuję, że mój blog zmienił adres, serdecznie Cie zapraszam http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. woda Uriage i płyn micelarny z biodermy to hity:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci poszło :) micela z Biodermy uwielbiam! muszę kupić kolejną butlę jak będę w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię antyperspiranty Rexona. Zmieniam tylko wersje zapachowe. Ale muszę sie zgodzić, że są bardzo niewydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam płyn z Biodermy ale czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń