czwartek, 9 maja 2013

Manicure i pedicure hybrydowy w Salonie Kosmetycznym Sylwia, okazja w Cuppon.pl

A co to na zdjęciu mamy? Czyżby płatki róż? :)
Otóż NIE! Drodzy Państwo oto lakier hybrydowy jaki nałożono mi w Salonie Kosmetycznym Sylwia, do którego trafiłam skuszona kuponem na portalu Cuppon.pl
Teoretycznie wszystko powinno być dobrze. Lakier dobrej i sprawdzonej marki OPI a jednak trwałość manicure była zatrważająco kiepska, w przeciwieństwie do pedicure, gdzie również miałam nakładaną tę samą hybrydę w tym samym kolorze.

Jak to było od początku?
Super okazja prezentowana na Cuppon.pl "Manicure i pedicure hybrydowy lakierami OPI za jedyne 49 zł" od razu wpadła mi w oko, ponieważ szykowałam się do tygodniowego wyjazdu (tak trochę dłuższy weekend majowy). Więc jakby nie patrzeć manicure i pedicure hybrydowy jak znalazł!
Salon Kosmetyczny Sylwia znajduje się we Wrocławiu przy ulicy Hubskiej 125 i umiejscowiony jest na przeciwko stacji benzynowej Shell. Musze przyznać, że ciężko mi było tam trafić, ponieważ na kuponie salon został "przechrzczony" na Studio Kosmetologii i Wizażu i właśnie takiego szyldu szukałam. Niestety nic o podobnej nazwie i branży nie mogłam w tej okolicy znaleźć i gdyby nie naklejony numer telefonu na szybie salonu fryzjerskiego, który był numerem salonu podanym na kuponie, to prawdopodobnie kręciłabym się tak jeszcze długo. 
 
W środku pomieszczenia na próżno było szukać mi gabinetu kosmetycznego, okazało się, że studio przede wszystkim jest salonem fryzjerskim, a salon kosmetyczny mieści się dosłownie w przedsionku (korytarzu) prowadzącym do zaplecza, które osłonięte zostało jedynie kurtyną. Jak na miejsce do wykonywania manicure to całkiem spoko, ale jak miałyby być wykonywane inne zabiegi w których klientka chciałaby się zrelaksować to nie mam pojęcia. Gabinet stanowią dosłownie 2 lub 2,5 m2 i nie jest to z mojej strony przesada. Na tych 2 metrach kwadratowych postawione zostało wąskie łóżko zabiegowe i jedna zagracona kosmetycznym sprzętem szklana szafka. Stolik do manicure musiał zostać specjalnie przyniesiony z zaplecza wraz z krzesełkami i lampą.

Sama Pani kosmetyczka (zakładam, że nazywała się Sylwia) nie nosiła kosmetycznego uniformu i obsługiwała mnie w zwykłym stroju dziennym, ale w rękawiczkach. Najpierw rozpoczął się pedicure, a następnie przeszłyśmy do manicure. W pedicure nie było nic nietypowego oprócz przenośnej, chyba domowej frezarki, którą zostałam obsłużona. To malutkie urządzenie na pewno nie nadawało się do profesjonalnego użytku, bo nawet przy moich niekłopotliwych stopach nie poradziło sobie zbyt dobrze, a hałasu robiło co nie miara. Ale głównie zależało mi na nałożeniu lakieru hybrydowego więc przymknęłam na to oko. 

Przy manicure zwróciłam uwagę, że moje dłonie nie zostały zdezynfekowane, a i nie miałam pewności czy narzędzia takie jak cążki czy pilnik również. Pani Sylwia zagajała mnie rozmową więc czas szybko zleciał, ale piękny efekt manicure utrzymał się bardzo krótko :( Już po trzech dniach lakier rozwarstwił się na kciuku - po prostu podniósł się od paznokcia. Ponieważ do mojego wyjazdu został jeszcze jeden dzień, próbowałam się dodzwonić do Pani Sylwii z prośbą o dokonanie poprawki, niestety bezskutecznie. Nikt nie odbierał, ani później do mnie nie oddzwonił. Taki odstający lakier strasznie mnie irytował, bo non stop o coś nim zahaczałam, a sama nie miałam możliwości go naprawić. Dlatego idąc za ciosem delikatnie podwadzałam, aż zdjęłam go z paznokcia niczym naklejkę. W kolejnych dniach lakier zaczął odchodzić od paznokci już sukcesywnie, a odklejanie go tak bardzo spodobało się mojemu facetowi, że zastrzegł sobie prawo do jego zdejmowania :) Tym sposobem pozbyłam się całego lakieru hybrydowego z paznokci w ciągu tygodnia sprawiając przy tym wielką radochę i zabawę swojemu mężczyźnie.

Podsumowanie opisanego manicure i pedicure hybrydowego w Salonie Kosmetycznym Sylwia:

Strona salonu: brak
Jakość usługi: Kiepsko! Nie wrócę, aby powtórzyć zabieg!
Komfort klienta:  Bez szału! Komfort średnio zapewniony!
Higiena: Bez szału! Higiena poddana została moim wątpliwościom!

24 komentarze:

  1. My z koleżanka skusiłyśmy się na manualne oczyszczanie twarzy.....odczucia dokładnie takie same, pani każdemu stanowczo odradza vapozon ( który wchodzi w skład oferty) jako szkodliwy dla każdego rodzaju cery, przekłada terminy wizyt, no i jakość zabiegu pozostawia wiele do życzenia....więcej tam nie pójdziemy, choćby nam płacili!
    ps. Sylwia to fryzjerka, pani kosmetyczka ma na imię Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dokładnie taki sam efekt był po shellacu założonym w Magnolii :( 2 pani powiedziała mi ze to normalne , czesto sie zdaża i próbowała namówić na inną hybrydę ale raczej już sie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jakim lakierem Ci go nakładała? Taki efekt to wina nieodpowiedniego nałożenia. Wiele kosmetyczek zapomina o przejechaniu pędzelkiem również krawędzi paznokcia, stąd takie cuda-wianki.

      Usuń
    2. do tego o odtłuszczeniu plytki a przy trudnych paznokciach zastosowaniu primera i/lub bazy przed kolorem... ech fuszerka ;/

      Usuń
  3. W mojej miejscowości jest mnóstwo salonów kosmetycznych i pewnego razu skusiłam się na jeden, dotąd mi nie znany. I zdziwko, bo tego samego dnia moja hybryda mi odprysnęła po tym jak pod płytką pojawiły się bąbelki powietrza. Wróciłam na poprawkę - wykonano ją. Lecz kolejnego dnia było to samo. Dałam spokój i je ściągnęłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrażaj się mimo wszystko do hybrydy! Wiele razy miałam nakładaną ją poprawnie i naprawdę piękny efekt potrafi się utrzymywać nawet 3 tygodnie :)

      Usuń
    2. zalezy jaka hybryda- ja na moich zatapiam brokat w hybryde i tylko uzupelniam odrosty i wszystko trzyma miesiacami ;)

      Usuń
  4. Masakryczne przeżycie mimo wszystko. Współczuję. Powietrze w tym 'salonie' chociaż było? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Tak było - drzwi salonu fryzjerskiego były otwarte na oścież :)

      Usuń
  5. No to ładne kwiatki :( Jednak zostanę przy samodzielnym manicure - przynajmniej wtedy mam pewność co do higieny zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Dlatego rozważam zakup lakierów hybrydowych i lampy, abym mogła wykonywać go sama :)

      Usuń
  6. Wydaję mi się, że ciężko znaleźć salon gdzie zrobią Ci profesjonalny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie na temat depilacji brazylijskiej w gabinecie EasyWaxing. Czy usuwane są też włoski z pośladków, okolicy odbytu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Depilacja brazylijska w Easy Waxing polega na usunięciu całego owłosienia - również w tamtych okolicach. Jeżeli jednak byś wolała, aby nikt się tam nie krzątał - wystarczy o tym wspomnieć na początku zabiegu już wewnątrz boxu :)

      Usuń
  8. Dziękuję za odpowiedź. Właśnie zależy mi żeby też zostały usunięte, choć to dość krępujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zabieg jest troszkę krępujący, ale Panie naprawdę zachowują się profesjonalnie. Polecam bardzo Panią Gosię lub Panią Monikę.

      Usuń
  9. Przykro mi, że nie jesteś zadowolona, ale bardzo spodobał mi się blog, choć preferuję bardziej blogi fit, lub o macierzyństwie, ale... chętnie poobserwuję :) plus za szczere wypowiedzi
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. no to się pani "sylwia" nie popisała :)

    fajna recenzja i dobrze wiedzieć, choć pewnie do Wrocławskiego salonu raczej nie trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła przygoda...
    Szkoda, że tak trafiłaś, ale dobrze, że o tym napisała. Ja bym nie dała aż 2 gwiazdek za higienę, jeśli to tak wyglądało, wiec i tak obeszłaś się łagodnie w ocenie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wrażenie że wszystkie te tanie oferty z gruponów sprzedawane są tak dlatego że w inny sposób ciężko kogoś tam namowić na wizytę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zasadniczo do pedikiuru powinno być osobne pomieszczenie o odpowiednich parametrach, nie powinno się wykonywać tego zabiegu w tym samym pomieszczeniu, w którym robimy inne zabiegi. Podejrzewam, że nie skorzystałabym z oferty tylko obróciła się na pięcie i wyszła gdybym zobaczyła takie warunki. Brawa za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń