czwartek, 23 maja 2013

Sephora zabierze Twój kosmetyczny bubel i da Ci w zamian 40% zniżki!

Spieszę do Was z jeszcze gorącą informacją!

Od 28 maja do 10 czerwca przynosząc do perfumerii Sephora dowolne stare kosmetyki do makijażu, odpowiednik marki Sephora kupimy o 40% taniej.

Taka akcja już była bodajże rok temu w okolicach kwietnia. Pamiętam, że mocno przyszalałam wtedy ;)


Jak to działa?

To proste!
Przynosisz np. stary tusz do rzęs DOWOLNEJ MARKI i w zamian możesz kupić nowy tusz marki Sephora o 40% taniej :)

Niestety szczegóły wymiany są nie są dostępne online a w placówkach, ale jeżeli zasady będą takie same co w zeszłym roku to np. w zamian za szminkę będziecie mogły kupić kredkę do ust, błyszczyk lub pomadkę, a w zamian za tusz lub cienie do oczu np. kredkę lub eyeliner.

Kosmetyki na wymianę mogą być całkowicie zużyte lub lekko napoczęte. Nie ma to znaczenia :) Jest to doskonała okazja do pozbycia się bubli i wypróbowania produktów do makijażu z Sephora :)


To co? Biegniemy do Spehory? :)

Vera

7 komentarzy:

  1. Świetna okazja na pozbycie się nieużywanych kosmetyków :) a mam pytanie czy korzystałaś może usług salonu Wax Center? Bo zastanawiam się czy warto kupić kupon na grouponie bo wolałabym wiedzieć coś o jakości ich usług :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WaxCenter to nowy salon we Wrocławiu. 13 maja mieli otwarcie, także jest on czynny zaledwie od tygodnia. Nie korzystałam jeszcze z ich usług, ale na pewno to zrobię. Wydaje mi sie, że możesz "zaryzykować" i kupić groupon, bo wyglądają solidnie patrząc na ich stronę internetową. Ale najlepiej kup tylko 1 pakiet - nie ryzykuj większą ilością ;)

      Usuń
    2. Tak mnie zaciekawił Wax Center, że już go odwiedziłam ;) Dłuższy opis moich wrażeń umieszczę niebawem, a teraz mogę powiedzieć tak: POLECAM :)

      Usuń
  2. o kurczę jaka świetna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po promocji z Rossmannie wyczerpałam już swój limit na zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna akcja :) Mimo, że nie potrzebuję chwilowo nowych produktów jest to świeyna szansa na wypróbowanie i zakup kosmetyków sephory, które podobno są całkiem wporzo :) A może i się skuszę?...........hm )

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, wymieniłam i pieniądze zostawiłam ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń