sobota, 25 maja 2013

Dzień Matki tuż, tuż...mój prezent dla Mamy

Moja mama co roku dostaje zawsze ode mnie jakąś niespodziankę z okazji Dnia Matki. Jako nastolatka mocno dawałam jej w kość i nie dogadywałam się z nią najlepiej. W tej chwili nasze relacje są takie jakie powinny być od zawsze, ale ciągle w Dniu Matki przypominają mi się tamte nie najlepsze czasy. Jest mi po prostu wstyd za to jaka byłam.
 
U dolin. ek podpatrzyłam śliczną bransoletkę Lilou i zdecydowałam, że obdaruję Mamę podobną.
Na stronie internetowej Lilou można samemu skomponować bransoletkę, wybierając rodzaj zawieszki oraz sznurka/wstążki czy łańcuszka. Skomponowałam bransoletkę z samego rana, a do odbioru w salonie była już po południu! Niesamowity ekspres! Jestem pod wrażeniem! 

Bransoletka została zapakowana w śliczny materiałowy woreczek, który widzicie na zdjęciu oraz w kolorową torebkę ozdobną. Jeśli będziecie się decydować na skomponowanie własnej bransoletki weźcie pod uwagę, że kolory sznureczków w internecie trochę odbiegają od rzeczywistości. Wybrałam odcień jasnego beżu, a w moim odczuciu "na żywo" jest to całkiem ciemny beż. Poza tym wszystko wygląda pięknie. Po drugiej stronie serduszka widnieje moje imię i logo Lilou. Jestem bardzo zadowolona i już planuję zakup kolejnej dla siebie :)

Jak Wam się podoba?

16 komentarzy:

  1. Śliczna :) Mama na pewno się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent dla mamy :) Szkoda że moja nie nosi bransoletek :(

    Obserwuję i liczę na rewanż u mnie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna :) Moja raczej takich rzeczy nie nosi.. Chociaż może jakbym podarowała jej taką bransoletkę, to może by zaczęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajku! PIĘKNA! jak dla mnie to cudowny mały prezent dla mamy i najlepszy z możliwych !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama dostała taki sam prezent, ale nie z lilou. Również wygrawerowałam tam, że ją Kocham. Dostała serduszko na czerwonym sznureczku :)

    Zapraszam Cię na konkurs, możesz wygrać bon na zakupy o kwocie 150 zł w sklepie Mosquito. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy prezent, jestem pewna że mamie się spodobał! A co dawania w kość za młodu... kto tego nie robił... Dobrze że mądrzejemy na starość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny prezent :) ja taką bransoletkę podarowałam siostrze z napisem sister:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent! Na pewno spodobał się mamie:) POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń