środa, 22 maja 2013

Zdobycze z The Body Shop

Dzisiaj będzie post typowo chwalipiętkowy! 
W zeszłym tygodniu informowałam Was na Facebooku o kolejnej ciekawej promocji w The Body Shop. Można było kupić 4 żele pod prysznic w cenie 2. Produkty z TBS są w moim odczuciu super drogie, ale bardzo polubiłam ich żele pod prysznic, dlatego była to dla mnie idealna okazja do zaopatrzenia się w 4 buteleczki. Zdecydowanie stawiam na zapachy świeże - nie lubię pachnieć słodko ani owocowo, stąd mój wybór padł na takie zapachy jak zielona oliwka, drzewo chrzanowe, masło shea i masło kakaowe, które ze wszystkich ma najmniej świeży zapach, ale dla mnie bardzo przyjemny! Z zapachem masła shea zapoznałam się wcześniej dzięki wcześniejszym promocjom w TBS, gdzie można było kupić żel za 9,90 zł - tak właśnie polubiłam ich żele.

Prawda jest taka, że oprócz szczotki do ciała, nie kupiłam w The Body Shop nic w regularnej cenie. Ceny dla mnie są szaleńczo wysokie, a jak czytam Wasze opinie na temat ich kosmetyków to nie zawsze są one pozytywne. Takim przykładem zaporowej ceny są masła... No kto to widział, aby za masło do ciała liczyć sobie 69 zł?! Rozbój w biały dzień! Od dawna szalałam na punkcie zapachu zielonej oliwki, ale rozsądek zabraniał mi kupna masła za prawie 70 zł. Tym razem wymiękłam i na poskromienie mojego apetytu skusiłam się na zakup wersji mini 50 ml.

Też tak macie, że wariujecie na punkcie, któregoś z zapachów w TBS?

buziaki,
Vera

10 komentarzy:

  1. Zapas żeli na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze nic z tego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masła z TBS, ale też zawsze poluję na promocje :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajjj tez chce !

    _____________
    www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam robić zakupy w TBS :) Daj znać, jak te produkty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc tylko raz byłam w ich sklepie, ale ostatecznie wyszłam z niczym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ich kosmetyki, ale chyba głównie za zapach:) zawsze, jak przechodzę obok sklepu firmowego, muszę wejść do środka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same smakołyki kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przynajmniej mając te 50 ml przetestujesz o co tyle hałasu chociaż chyba coś mi się obiło o uszy, że jest teraz jakaś przecena na 35zł. Musisz sprawdzić na ich facebooku.

    OdpowiedzUsuń