wtorek, 16 kwietnia 2013

Rozpoczynam laserową walkę o gładką skórę!

Tak, po moich doświadczeniach z IPL zdecydowałam przestać bawić się w fotodepilację. Porzuciłam ją po wykonaniu 15 zabiegów w okolicach bikini. Dla przypomnienia dodam, że obiecywano mi świetną skuteczność przy 8-10 zabiegach. Swoje początki i wstępne obserwacje opisałam Wam tutaj:




Nie chcę jeszcze wydawać ostatecznego osądu na temat depilacji IPL. Potrzebuję jeszcze kilku miesięcy obserwacji, aby w pełni rzetelnie przedstawić Wam jego skuteczność. Jedynie mogę już stwierdzić, że inne efekty mi obiecywano i sama oczekiwałam wyższej skuteczności po tylu wykonanych zabiegach.

źródło: www.dermed.pl
Teraz przyszedł czas, aby sprawdzić jak się sprawuje prawdziwa depilacja laserowa laserem Light Sheer Duet. Na te zabiegi wybrałam się do Centrum Kosmetyczno-Dermatlogicznego Dermed, który jako jeden z nielicznych we Wrocławiu oferuje zabiegi laserowe Light Sheer Duetem. Będę sprawdzać jego skuteczność na kolejnej partii ciała, którą uważam, że miło byłoby mieć stale gładką - a mianowicie na pachach. Cena pojedynczego zabiegu nie jest zbyt atrakcyjna, gdyż jest to aż 220 zł. Na szczęście zabiegi nie są wykonywane co miesiąc, a co dwa więc mój miesięczny koszt na depilację jest niemalże taki sam jak miało to miejsce z IPL'em. Wstępnie szacuje się wykonanie 3-6 zabiegów na tę partię ciała. Mam nadzieję, że tu moja przygoda nie skończy się na obiecankach i osiągnę zadowalające mnie efekty, a pieniądze nie zostaną zmarnowane. 

W tej chwili mam już za sobą pierwszy kontakt z Light Sheer Duetem i zdecydowanie sam zabieg, reakcja skóry i włosa prezentuje się inaczej od tych wykonywanej IPL'em

Jesteście ciekawe jak to wygląda i czy przede wszystkim jest skuteczne?

9 komentarzy:

  1. mam nadzieję,że efekty będą, wtedy i ja może się zdecyduje, bo to mój mega duży problem;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci szczerze, ze sama bardzo mocno zastanawiam się nad takim sposobem na gładką skórę i będę bardzo wdzięczna jeśli opiszesz swoje wrażenia oraz efekty po tych zabiegach. Cena faktycznie nie jest niska, ale jakby to rozłożyć na miesięczne 'raty' to właściwe dużo nie jest. W sumie dla mnie wychodzi to mniej więcej tyle ile zapłaciłabym w salonie za depilację woskiem. Oby Ci się opłaciło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję - póki co jest nieźle, ale ostatecznie wypowiem się po serii zabiegów :)

      Usuń
  3. Ciekawa sprawa i bardzo kosztowna. Jakoś mnie to jednak nie przekonuje. Owszem - fakt posiadania gładkiego ciała to super sprawa i to jest olbrzymi argument za. Ale wydawać na to tyle pieniędzy? Zapewne gdybym mocno potrzebowała likwidacji nadmiernego owłosienia to byłabym zdeterminowana do walki o gładką skórę. Mi jednak wystarczy zwykła maszynka i przeciągnięcie nią po skórze co dwa dni nie stanowi dla mnie problemu. Wiem jednak, że osoby z bujnym i dużym owłosieniem bardzo cenią sobie taką metodę. Dobrze, że taki zabieg istnieje, bo dla wielu osób jest to sposób na pozbycie się dużego kompleksu. Dla innych po prostu wygoda. Ja mam jednak sporo innych wydatków związanych z pielęgnacją twarzy (problemy z trądzikiem) dlatego raczej polegam na maszynce i ograniczam się do niej:) Ale powodzenia. Jestem ciekawa czy zabiegi okażą się skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście zdecydowałam się na taką formę depilacji pach z dwóch powodów:
      1. wrastające włoski przy depilacji woskiem i związane z tym mocne stany zapalne
      2. intensywne podrażnienia skóry przy goleniu maszynką

      Usuń
  4. Oj mnie też by się coś takiego przydało... Ale to jak już będę bogata:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś wiem na ten temat:) 220 zł x 6 zabiegów na jedną partię:((( na innym blogu czytałam o domowym IPL - może to jest rozwiązanie, wydajesz kasę, ale raz i masz go na zawsze!

      Usuń
    2. Warto zaznaczyć, że 220 zł to cena 1 zabiegu laserowego Light Sheer Duet. Zabiegi IPL są dostępne w okolicy 99 zł oraz są innym rodzajem depilacji.

      Usuń