środa, 24 kwietnia 2013

Podkład do twarzy z kwasem hialuronowym od Hean

Dopóki w moje ręce nie wpadł podkład marki Hean, nie miałam pojęcia o jej istnieniu. I okazuje się, że do tej pory omijałam kolejną polską markę, którą się zachwyciłam! 
Zacznijmy od początku...

Podkład do twarzy z kwasem hialuronowym jest dedykowany kobietom, których buzie wymagają intensywniejszego nawilżenia ze względu na nieubłagany upływ czasu - mniej delikatniej mówiąc - kobietom bliższym 30tki niż 18tki. 

Osobiście troszkę bałam się negatywnych skutków dodatkowego nawilżenia swojej skóry podkładem. Obawiałam się zapchania skóry i wysypu małych białych krostek, które często wtedy mi towarzyszy. Założyłam, że po produkcie za ok. 16 zł nie mogę spodziewać się zbyt wiele i... bardzo się pomyliłam. Okazuje się, ze ta 30 ml tubka polskiego podkładu z kwasem hialuronowym doskonale nawilża moją wrażliwą twarz nie pozostawiając przy tym żadnych niespodzianek. Stosuję go codziennie od miesiąca i stan mojej buzi się absolutnie nie pogorszył, wręcz przeciwnie poprawił jeśli chodzi o jędrność, blask i nawilżenie skóry.

Podkład będzie świetnym rozwiązaniem dla osób z suchą skórą, choć sądzę, że dla skór tłustych i mieszanych również - bo sama taką posiadam. Podkład nie ma właściwości matujących, dlatego w przypadku mojej mieszanej cery muszę ją zmatowić po 3-4 h od chwili nałożenia. W okresie ostrej zimy efekt matowej skóry utrzymywał się zdecydowanie dłużej - w moim odczuciu nawet do 6 h. Myślę, ze posiadaczki cer suchych nie będą miały jednak tego problemu.


Podkład ma średnie krycie, także nie zamaskujemy nim czerwonych wyprysków, ale dzięki temu nałożony na twarzy wygląda niesamowicie naturalnie. Wybór koloru 103 Natural był strzałem w 10tkę - świetnie stapia się ze skórą i nie tworzy efektu maski. W ciągu dnia nie roluje się, ani nie spływa z twarzy. Dodatkowym plusem dla podkładu jest fakt zawarcia w nim filtrów przeciwsłonecznych SPF 10. Rzadko, który podkład je ma. Na porę letnią filtr będzie troszkę za mały, ale lepszy taki niż żaden.

Dotychczas stosowałam drogie (za ok. 40-50 zł) podkłady do twarzy w obawie przed uczuleniami i gorszą jakością podkładów z niższej póki cenowej. Moje dotychczasowe doświadczenie tak nakazywało mi myśleć, co w przypadku podkładu marki Hean jest totalnie niewłaściwe, ponieważ stał się on jednym z moich ulubionych podkładów do twarzy, które teraz w okresie wiosenno-letnim będę stosowała zamiennie z BB kremem Skin79 Hot Pink.


Moja subiektywna ocena podkładu do twarzy z kwasem hialuronowym od Hean:

Jakość:

W porządku! Bardzo przyjemny!

Jakość opakowania:

W porządku! Opakowanie wygodne i przemyślane!

Cena:

W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!

11 komentarzy:

  1. Kwas hialuronowy jest dobry nie tylko dla starszych kobiet. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię nakładać kwas hialuronowy z różnymi maseczkami, z podkładem jeszcze się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, kolejny podkład do wypróbowania :) ja na razie stosowałam Lirene matujący, też coś ok. 15zł, ale jest zbyt ciężki na lato, muszę go czymś zastąpić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po 30 roku zycia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja bym się z nim raczej nie polubiła, a zwłaszcza moja problematyczna i tłusta cera... Fajne są jednak takie tanie i dobre odkrycia. Czasem warto wydać mniej, bo tańsze nie znaczy gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. filtry powinny być w każdym podkładzie:)
    ale widzę że fajny produkt warty uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie mam dostępu do tej firmy...;/ wiem, że mają wiele fajnych rzeczy a ja jedynie mogę ich znaleźć online... :(


    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytalam u ktorejs negarywna opinie, osobiscie nie uzywalam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co nie potrzebuję takiego kosmetyku ale z pewnością za kilka lat się przyda.W sumie jak na taką cenę to warto w niego zainwestować :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja miałam również tą przyjemność go testować i również bardzo zadowolona jestem z efektu;) Kosmetyk wart wypróbowania;) Na pewno jeszcze znajdzie się w mojej kosmetyczce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie trochę podkreśla suche skórki

    OdpowiedzUsuń