środa, 3 kwietnia 2013

Lakier do paznokci Flash + Keratin marki Applause

Po raz pierwszy na markę Applause natknęłam się będąc na obozie studenckim nad morzem. Nie pamiętam już dlaczego, ale pewnego dnia obozu byłam w podbramkowej sytuacji i koniecznie musiałam pomalować sobie paznokcie na jakiś ciemny kolor. Ponieważ obóz miał miejsce w jakimś niewielkim nadmorskim miasteczku i był tylko tam jeden sklep wielobranżowy i właśnie tam w koszu pełnym lakierów znalazłam najciemniejszy odcień akurat marki Applause. Tak poznałam tę markę lakierów i ... pokochałam! Od tamtej pory nie znajdziecie u mnie ani jednego lakieru (no może dwa) innej firmy jak Applause.

Marka Applause jest polską marką za co należy się jej ogromny plus! Za to potwornego minusa dostają u mnie za dostępność ich produktów! Niesamowicie ciężko je dostać w jakiejś drogerii i niestety zawsze ich produkty muszę kupować przez internet. Ale warto!

Przejdźmy jednak do przedstawienia ichniejszego lakieru Flash, który według producenta wzbogacony został o keratynę a pozbawiony jest  toluenu, formaldehydu i ftalanu dibutylu. Za co dostaje ode mnie kolejnego plusa! Nie dość, że możemy często zmieniać kolory paznokci to jeszcze mieć je zdrowe! Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się po tych lakierach mieć zżółkniętą płytkę paznokciową, jak to się dzieje w przypadku innych lakierów.

Dzisiaj przedstawiam Wam odcień nr 58 z serii Flash + Keratin. Jak widać na poniższych zdjęciach jest to typowy nude, który moim zdaniem bardzo naturalnie prezentuje się na paznokciach. Na zdjęciu mam na sobie dwie warstwy. 

Akurat ta wersja buteleczki lakieru średnio do mnie przemawia. Zdecydowanie lepiej manewruje mi się pędzelkiem dołączonym do lakierów z serii Flash Super Shine z taką baryłkowatą buteleczką. W wersji Flash + Keratin pędzelek jest dla mnie zbyt krótki, mimo iż włosie jest takiej samej długości co w Flash Super Shine, ale ogólnie jest ok. Akurat w tej wersji kolorystycznej lakier nie nakładał się idealnie i zostawiał trochę smugi, czego nie zauważyłam w innych kolorach. Natomiast konsystencja była idealna - nie za rzadką i nie za gęstą, taką w sam raz. Czas schnięcia raczej standardowy.

Lakiery Applause pokochałam przede wszystkim dlatego, że są bardzo trwałe. Nie należę do osób, które codziennie mają czas na malowanie paznokci na nowy kolor. Zazwyczaj robię to raz w tygodniu, bo lakiery Applause (bez względu na serię) utrzymują mi się spokojnie do 5 dni. Przy 4-5 dniu noszenia końcówki zaczynają się delikatnie ścierać, ale nie na tyle aby wyglądało to nieestetycznie. Warto jednak zaznaczyć, że nie zmywam! W domu mam zmywarkę, która za to odpowiada, więc lakier nie ma zbyt długotrwałego kontaktu z wodą i detergentami.

Dla mnie lakiery są świetne, a ich cena absolutnie nie adekwatna do takiej wysokiej jakości! Średnia cena takiego lakieru to 7 zł.

Moja subiektywna ocena Lakieru do paznokci Flash + Keratin nr 58 marki Applause:

Jakość:

W porządku! Bardzo przyjemny!

Jakość opakowania:

Bez szału! Ani kiepskie ani dobre.

Cena:

Rewelacja! Cena śmiesznie niska!

Znacie tę markę? Mieliście okazje ją wypróbować?

17 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, ale jak tylko się kiedy na nią natknę, to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej marki ale przy takiej trwalosci i cenie jak gdzies spotkam pewnie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie kolory ;D bo wtedy paznokcie wyglądają naturalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, a kolorek bardzo przyjemny :) tak jak ocena...

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, a jednak Polacy potrafią;) Szkoda, że te lakierki są tak trudno dostępne. Chętnie bym wypróbowała, ale zdecydowanie bardziej wolę iść do sklepu, kupić i mieć niż bawić się z zakupem przez internet ;p Poza tym lubię mieć kontakt z produktem przed jego zakupem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki niestety ale lakier wydaje się byc taki nienachalny, naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej firmy wcześniej. Lakier ma prześliczny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię naturalny wygląd paznokci więc ten odcień byłby w sam raz dla mnie,. Szkoda że tak słabo z dostępnością...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, delikatny...a dłonie i kształt paznokci masz identyczne jak moja mama hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co prawda fimry nie znam, ale kolor bardzo ładny ;) p.s w sumie to za każdym razem biorę inną farbę (sama nie wiem czemu;p) ale zwykle biorę odcień bursztynowy, złocisty blond czy coś w ten deseń, tylko ciepłe odcienie blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo ładny kształt paznokci :) I kolorek lakieru jest piękny, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń