piątek, 5 kwietnia 2013

Gratka dla wielbicielek The Body Shop

Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem informacyjnym z cyklu "łap okazję!".
Od dzisiaj 5 kwietnia do 22 kwietnia The Body Shop organizuje akcję zbierania pustych opakowań po kosmetykach dowolnej marki. Zebrane puste opakowania trafią do recyklingu. Akcja zorganizowana jest z okazji Światowego Dnia Ziemi, który przypada dokładnie na 22 kwietnia.



Przyłączając się do akcji i dorzucając do recyklingowego wora swoje zużyte opakowania, każdej z Was przysługuje rabat w wysokości 22% na produkty marki The Body Shop. Jest to wspaniała okazja do wypróbowania produktów tej marki, których ceny niestety są dość wysokie podobnie jak ich jakość. 

Dlatego wszystkie Blogerki! 

Zbieramy nasze zebrane denka i oddajemy je w ręce
The Body Shop i zgarniamy 22% zniżki!


Przy okazji przypominam o trwającym rozdaniu naturalnych kosmetyków od Helfy.pl :)
Rozdanie trwa do 14 kwietnia godz.23:59

11 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć :). Może skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak miło :) Szykuje się u mnie spore denko więc na pewno się wybiorę - póki co mam od nich tylko grzebień drewniany, a o kosmetykach same rewelacje słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że tbs należy do koncernu L'oreal.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam aż moje włosy poprawią swoją kondycję, żebym mogła wypróbować maskę bananową TBS! wiem, że na mocno zniszczone włosy nie zadziała, a nie chcę się zniechęcać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja niestety nie mam dostępu do tbs, ale jakoś nie kręcą mnie te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna akcja, a kosmetyków TBS nie znam wogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To wspaniale , firma mi służy :) Dziękuje za informacje !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja! Co roku biorę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem fanką tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka ogólnopolska akcja denko :)))

    OdpowiedzUsuń