niedziela, 13 stycznia 2013

Mój drugi tag :)

Jupi! Po raz drugi mam przyjemność wziąć udział w TAG'owej zabawie! Po raz pierwszy zostałam otagowana przez Panią Domu, a tym razem przez Diamond Tear. No to zaczynamy!
Liebster Blog Award

Dla przypomnienia...

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

A oto pytania od Diamond Tear wraz z moimi odpowiedziami :)
  1. Tusz do rzęs, godny do polecenia?
    Na chwilę obecną z ręką na sercu mogę polecić Max Factor False Lash Effect.
  2. Ulubione perfumy?
    Chyba nie mam ulubionych perfum. Czasami pachnę Evą Longorią, czasami Chanel Chance a ostatnio 5th Avenue Elisabeth Arden.
  3. Ulubiona marka kosmetyczna?
    Tutaj też jest mi trudno wybrać jedną konkretną odpowiedź. Dlatego powiem tak:
    1. kolorówka: Applause (polska marka), Max Factor
    2. pielęgnacja twarzy: Bandi (polska marka)
    3. pielęgnacja ciała: Farmona (polska marka), The Body Shop
    4. pielęgnacja włosów: Scandic Line, Nivea, Garnier
  4. Szampon do włosów, który polecasz?
    Praktycznie co butelkę zmieniam szampon do włosów, ale godnymi polecenia są szampony Joanna z serii Professional (polska marka), Nivea i Loreal (choć te ostatnie nie są lubiane w blogosferze, to mnie pasują)
  5. Bez czego nie wyobrażasz sobie swojego makijażu?Bez tuszu do rzęs. Niestety natura nie obdarowała mnie pięknymi, ciemnymi i długimi rzęsami ;)
  6. Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie?
    Chciałabym mieć mniejszą stopę :) Obecnie noszę rozmiar 41, a nie pogardziłabym numerkiem 39. Znacznie łatwiej byłoby mi kupować sobie buty!
  7. Ulubiony sklep z ubraniami?
    Tutaj znowu nie jestem w stanie wymienić jednej marki ubrań. Czasami kupuję w www.preska24.pl (polska marka) a czasami w sieciówkach. Moje ulubione to: Reserved, Top Secret i Zara. Pierwsze dwa są polskimi firmami, dlatego staram się zawsze w pierwszej kolejności je odwiedzić będąc na zakupach. 
  8. Ulubiony lakier do paznokci?Za najlepsze lakiery do paznokci uważam lakiery marki Applause. Są naprawdę bardzo wytrzymałe na moich paznokciach. Najczęściej noszę lakier z serii Flash nr 75 (różana czerwień)
  9. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała milion złotych?Co najmniej 3/4 wygranej kwoty rozlokowałabym w kilku szwajcarskich bankach. Połowę pozostałej 1/4 zainwestowałabym na giełdzie, a drugą połowę przeznaczyła na porządne wakacje.
  10. Kiedy jesteś sama to co lubisz robić?
    Zawsze kiedy zostaję sama w domu urządzam sobie domowe SPA :) Czyli jedziemy z maseczkami, pedicure i manicure!
  11. Ulubiony kolor to?
    Chyba będzie to kolor czarny, a na paznokciach czerwony ;)
Zgodnie z zasadami zabawy do odpowiedzi na moje pytania nominuję:
  1. lizzie-cosmetics.blogspot.com
  2. annabelle-beauty.blogspot.com
  3. naughtynotnice0.blogspot.com
  4. anamaraa.blogspot.com
  5. z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com
  6. lakieromaniaczka-inulinus.blogspot.com
  7. makapakaej.blogspot.com
  8. moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com
  9. confessionsofbiggreeneyes.blogspot.com
  10. juss1992.blogspot.com
  11. anna--es.blogspot.com

Oto moje 11 pytań do Was :)
  1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
  2. Mój poranek zawsze zaczynam od...
  3. Uwielbiam zapach... (nie wymieniaj perfum)
  4. Mam bzika na punkcie...
  5. Facebook to dla mnie....
  6. Ulubiony portal internetowy?
  7. Za dużo czasu spędzam na...
  8. Gdybym złowiła złotą rybkę poprosiłabym o... (masz 1 życzenie)
  9. Ostatnio przeczytana i polecana przeze mnie książka to...
  10. Ostatnio obejrzany i polecany przeze mnie film to...
  11. Gdybym przez jeden dzień była mężczyzną to...
Bawcie się dobrze! :)
Vera

11 komentarzy:

  1. eee milion to wcale nie tak dużo, a na szwajcarskie banki to na bank za mało :)
    Życzę wygranej w totka. I to nie miliona a kulku od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie dziekuje za otagowanie! :) bardzo chetnie bym odpowiedziala, ale brak internetu na komputerze pozwala mi na mało.. za pomocą smartfona ciężko mi się skrobie posty ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo dziękuję :) Zaraz będę konstruować odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie, postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację:) Na pewno niebawem odpowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za otagowanie, ciekawe pytania więć z przyjemnością odpowiem jak znajdę trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze sprobowac tego tuszu do rzes do polecasz bo moj jest beznadziejny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy ja zostaję sama, to zawsze leniuchuję do południa, ale bardzo rzadko mi się to zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne odpowiedzi! też zostałysmy otagowane i jutro w końcu odpowiemy na te pytania!
    zapraszam do siebie- robimy małe rozdanie- ciekawe nagrody do wygrania! jak na razie nie wiele osób się zgłosiło więc szanse są spore!

    OdpowiedzUsuń