wtorek, 22 stycznia 2013

Cukrowy peeling do stóp marki Paloma Foot SPA

Oj pamiętam jak bardzo mnie zasmuciła informacja, że nie udało mi się być w czołówce dziewczyn testujących produkty Paloma z serii Foot SPA i Hand SPA za pośrednictwem portalu Uroda i zdrowie. Uwielbiam produkty do pielęgnacji stóp a zwłaszcza peelingi! Dlatego zdecydowałam, że sama znajdę peeling Palomy i przetestuję tylko.... okazało się nie być to takie proste. Produktów Palomy nie znalazłam ani w Superpharm, ani w Rossmanie ani w Naturze. Już byłam bliska, aby zamawiać go bezpośrednio ze strony producenta, gdy przypomniałam sobie o bogatej ofercie drogerii Jasmin w DH Feniks we Wrocławiu. Tam zawsze znajduję bardzo bogatą ofertę polskich produktów! I rzeczywiście tam znalazłam Palomę, która oczywiście jest naszym rodzimym produktem (+10 dodatkowych punktów)!

Cukrowy peeling do stóp marki marki Paloma z serii Foot SPA zawiera (oprócz ogromnej ilości kryształków cukru) olejek winogronowy i migdałowy oraz witaminę A i E.  Stosowany jest na suchą skórę dzięki temu idealnie szoruje nasze stópki. Ja jestem tym produktem zachwycona i nie dziwę się, że otrzymał tytuł Qltowego Kosmetyku przyznawanego przez portal magazynkosmetyki.pl

Konsystencja peelingu w słoiczku jest bardzo zwarta, dzięki temu przy nabieraniu nie ucieka nam z rąk. Czuć, ze nabiera się porządny peeling a nie byle co jak to zawsze miało miejsce w przypadku peelingów z Avonu. Jak wspomniałam ma ogromną ilość kryształów cukru. Kryształki nie tylko wygładzają stopy, ale bardzo przyjemnie je również masują. Zawsze podczas wykonywania peelingu stóp jednocześnie wykonuję tym produktem peeling dłoni - i tutaj również świetnie się sprawdza. Nie nabieram dodatkowej porcji. Ilość, którą przeznaczyłam na stopy jest wystarczająca aby speelingować jeszcze dłonie. Wiem, ze Paloma ma w ofercie również peeling przeznaczony do dłoni, ale ten dla mnie stanowi 2 w 1 :) Jak to się mówi, zawsze piekę dwie pieczenie na jednym ruszcie :)

Po spłukaniu peelingu ze stóp i dłoni czuć, że są mocno wygładzone, mięciutkie dzięki olejkom i parafinie zawartej w kosmetyku.

Cena jest tak śmiesznie niska (9 zł za 125 ml produktu), że aż trudno mi w to uwierzyć. Dlatego ten kosmetyk staję się oficjalnie moim KWC w pielęgnacji stóp (i dłoni też)! Polecam bardzo!

Moja subiektywna ocena cukrowego peelingu do stóp marki Paloma z serii Foot SPA:

Jakość:

Rewelacja! Najwyższa jakość!

Jakość opakowania:

W porządku! Opakowanie wygodne i przemyślane!

Cena:

Rewelacja! Cena śmiesznie niska!

A Wy stosujecie peelingi do stóp lub dłoni? Jak Wasze wrażenia?

19 komentarzy:

  1. Super, chętnie po niego sięgnę gdy wykończę mój rossmannowski, lubię rozpieszczać swoje stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada, muszę poszukać i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z Palomy peeling do rąk i był świetny, ten na pewno też wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz coś więcej o peelingu do rąk powiedzieć? :)

      Usuń
  4. Cena rzeczywiście nie jest wysoka, muszę sobie kupić ten peeling.
    :) Obserwuję!:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi do stóp :)
    Kiedyś namiętnie używałam tego biedronkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go i uwielbiam!!!! najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię używać peelingów do stóp ;) Obecnie mam biedronkowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo widzę musi być dobry, ale szczerze mówiąc nawet nie słyszałam o produktach tej firmy wczesniej :P stóp nie peelingowalam ostatnio ale mam taki parafinowy peeling z ziaji do rąk, jest świetny. Drobniutki a jednak działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To może warto wypróbować! Który to dokładnie? W Rossmanach będzie? :)

      Usuń
  9. Wiem o tym, że masełko nie ma możliwości pojawienia się w innym opakowaniu niż słoiczek, jednak mimo wszystko nie wszyscy decydują się na jego zakup właśnie ze względu na to, że mazianie palcem im nie odpowiada :) O to mi chodziło.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Z chęcią poczekam na kolejne wpisy ;)
    Zapraszam też w odwiedziny, ostatnio wzięłam się za dzienny makijaż, yankee candle na polskim rynku oraz za testowanie podkładu Rimmel Match Perfection.
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie stosuję peelingów do stóp, ale mimo wszystko ten wygląda fajnie:) Jeśli chodzi o ręce to wolę peeling z naturalnego składnika, tj. cukru;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego ci się orientuję to właśnie peelingi z Palomy są oparte na cukrze :)

      Usuń
  12. Mam ten peeling i mnie nie zachwycił, za to balsam do stóp z tej serii skradł moje serce. Jest absolutnie rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń