wtorek, 8 stycznia 2013

Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 marki Jonson's Baby

Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1 marki Jonson's BabyCo jakiś czas w blogosferze spotykam się z zachwytami nad produktami pielęgnacyjnymi dla dzieci. Osobiście sceptycznie podchodzę do kupowania takich produktów do pielęgnacji osób dorosłych. Chciałam sprawdzić, czy rzeczywiście jest warto po takie produkty sięgać jeśli już dawno przekroczyliśmy okres niemowlaczka. Zamówiłam darmowe próbki Jonson's Baby, o który pisałam Wam tutaj -> Wszyscy mają Jonson's! Mam i ja!

Wczoraj przetestowałam Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3 w 1. A oto moje spostrzeżenia:

Producent zaleca wlanie płynu do wypełnionej ciepła woda wanienki dziecka do uzyskania lekkiej piany. Ze względu na to, iż nie posiadam wanny a jedynie prysznic nie byłam w stanie tak postąpić z produktem, ale na szczęście producent również proponuje klasyczne nałożenie produktu bezpośrednio na ciało. Ja postanowiłam tym płynem najpierw umyć swoje włosy, a następnie ciało.

Płyn prawie w ogóle się nie pieni, dlatego miałam problem z umyciem porządnie głowy. Co chwilę czułam, że mam go za mało i w czasie mycia włosy zaczęły się strasznie plątać. Moja próbeczka płynu zawierała 50 ml, z czego 3/4 zużyłam na umycie głowy. Dodam tylko, że udało mi się zmyć tym płynem olej do włosów SESA.

Pozostałą 1/4 płynu przeznaczyłam na umycie ciała. Tutaj również płyn nie specjalnie chciał się pienić i mycie przypominało stosowanie żelu, który zupełnie nie wytwarzał piany. 

Ani moje ciało, ani skóra głowy nie przejawiały żadnych objawów podrażniania czy alergii. Czułam, że moja skóra jest czysta, bo była lekko szorstka jak po mydle (choć mydła ten płyn nie zawiera, ani SLES itd.). Cieszę się, że udało mi się tę próbkę zużyć za pierwszym razem. Produkt mi nie podpasował  choć przypuszczam, że dla maluszków będzie bardzo dobry. Maluszek nie ma długich i gęstych włosów, to też nie będzie problemu ich plątania w czasie mycia, a skóra zostanie dobrze umyta bez podrażnień i alergii.

Płynu na pewno na drugi raz na sobie nie wypróbuję, ale być może jak będę mieć okazję to sięgnę po typowy szampon do włosów Jonson's aby sprawdzić czy i on plącze włosy. Ale żeby nie było, nadal podchodzę do tego sceptycznie ;)
Za pełnowymiarowy produkt - 500 ml płynu zapłacimy w sklepie ok. 20 zł. Cena wydaje się być zbliżona do cen żeli i płynów do mycia dla "dorosłych". Pełnowymiarowy płyn dostaniemy w opakowaniu z wygodną pompką.

Moja subiektywna ocena Łagodnego płynu do mycia ciała i włosów 3 w 1 marki Jonson's Baby:

Jakość:

Kiepsko! Zdecydowanie nie dla mnie!

Jakość opakowania:

W porządku! Opakowanie wygodne i przemyślane!

Cena:

W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!

A Wy co myślicie o stosowaniu produktów dla dzieci przez dorosłych?

16 komentarzy:

  1. Mi ten płyn strasznie śmierdzi ..... znaczy ciało po umyciu nim ... no i faktycznie bardzo mało się pieni ;/ fu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to zależy czego używamy. Płyn i szampon rzeczywiście mogą się nie sprawdzić. Mamy grubszą skórę i inaczej się "brudzimy". Jednak myślę, że balsamy do ciała czy oliwki dla dzieci spełnią również swoją funkcję u dorosłych. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło: http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat Johnsons'a nie próbowałam (po Twojej opinii chyba nie mam czego żałować;)), ale produkty dla dzieci stosować lubię: oliwkę, szampony.
    p.s. obserwuję:)

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam ale chyba sobie podaruję zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czekam na przesyłkę próbek od Johnson`s, ale coś się nie kwapią do wysłania - bo chętnie bym wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoją czekałam chyba 3 tygodnie...

      Usuń
    2. ja czekalam ponad miesiac.. ale doszlo po tym jak im wyslalam maila :)

      Usuń
  6. Mam straszny problem z suchością skóry głowy i testowałam te produkty na sobie.
    Mnie tez ani ten płyn 3 w 1 nie pasuje ani zwykły szampon chodź na siłę już próbowałam te szampony najpierw żółty /plątanina włosów/ i zielony który miał pomóc w rozczesywaniu ale dalej mi się plątały... a skóra sucha taka jak była - bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  7. moja siostra tego używa bo większość innych produktów ją uczulała, ale własnie też mówiła o plączących się włosach i ciężko rozczesać po umyciu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię tą firmę :) Mają fajne zapachy produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama też testowałam szampony dla dzieci i stwierdziłam, że to po prostu nie dla mnie. Nie bez powodu te kosmetyki są reklamowane jako dostowane do potrzeb dzieci. Moje włosy potrzebują przecież zupełnie czego innego, mają inne potrzeby.
    Zamawiałam kiedyś próbkę na stronie, ale nigdy do mnie nie dotarła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przetestowałam również szampony dla dzieci, i moje włosy stały się szorstkie i nie mogłam ich rozczesać :(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pamietam te produkty z dzieciecyhc lat... sentyment pozostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten płyn jest świetny na podrażnienia skóry. jak dla mnie idealny!

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam kiedys kilkanascie probek i fajny byl :) a jesli chodzi o uzywanie produktow dla dzieci przez doroslych ja uzywam i sa ok

    OdpowiedzUsuń