środa, 16 stycznia 2013

Depilacja rąk w Easy Waxing



Depilacja woskiem nóg to praktycznie żaden wyczyn. Jest to taka część ciała, która depiluje się najłatwiej i ciężko jest uszkodzić jej skórę. Sprawa ma się zupełnie inaczej w sytuacji gdy depilacji poddajemy bikini, twarz lub ręce.


Easy WaxingW moim przypadku depilacja rak w 95% przypadków kończyła się jakimś uszkodzeniem skóry. Niezwykle często wracałam z salonów kosmetycznych z gładkimi rękami, ale za to z mocno uszkodzonym naskórkiem lub krwiakami. Oczywiście panie kosmetyczki zawsze mnie szczerze przepraszały za takie sytuacje, a ja byłam już tak do tego przyzwyczajona, że nawet nie spodziewałam się, że depilacja rak mogłaby się w moim przypadku skończyć inaczej. Był nawet okres, w którym postanowiłam sama depilować sobie ręce. Wychodziłam z założenia, że zrobię to "lepiej". A jak można się domyśleć wcale lepiej nie było, bo nie jest to takie łatwe mając do dyspozycji tylko jedna rękę. Efektem moich depilacji również bardzo często było naderwanie sobie skóry rak, która goiła się niestety dość długo (np. 2 tygodnie). W tej sytuacji coraz rzadziej sięgałam po wosk, który zastępowałam maszynka do golenia.

Ostatni jednak miałam niewiele czasu dla samej siebie i postanowiłam skorzystać z usług Easy Waxing w kwestii depilacji. Wybrałam się do nich na depilację całych nóg wraz z rękami. O depilacji nóg nie ma w sumie co pisać, bo jak wspomniałam ciężko w tym zakresie coś "spaprać". Natomiast depilację rak w Easy Waxing miałam robiona po raz pierwszy i chciałabym Wam przedstawić swoje wrażenia.

Jak to w Easy Waxing bywa zostałam zaproszona do jednego z boxów. W boxie panował porządek  a łóżko zabiegowe okryte było jednorazowym ręcznikiem papierowym. W boxie zauważyłam po raz pierwszy autoklaw (maszyna de sterylizacji narzędzi), o którym czytałam na stronie internetowej Easy Waxing. Pani dała mi chwilkę na przygotowanie się do zabiegu. Gdy byłam gotowa, Pani powróciła i zabrała się za depilację. Na pierwszy ogień poszły nogi. Pani mnie obsługująca uporała się z nimi bardzo sprawnie w niecałe 15 min. Przyszła kolej na ręce. Aby wosk nie pobrudził mi koszulki (siedziałam samych w majtkach i koszulce) Pani podłożyła mi pod ramiona ręcznik papierowy. Umówiłyśmy się, że najpierw zrobimy jedna rękę a potem druga. Pierwszym krokiem było zdezynfekowanie ręki  preparatem w sprayu, a następnie nałożenie talku. Zgrabnie nałożyła drewniana szpatułka cienką warstwę wosku na wierzchnia część mojej ręki. Jedna porcja wosku pokryła mi wszystkie włoski od nadgarstka aż po łokieć. Następnie wzięła długi pasek fizelinowy, przyłożyła fragment do skóry, docisnęła i pociągnęła zdecydowanym ruchem. Ok - pierwsze rwanie za mną i nie ma żadnych śladów wybroczyn ani urwanej skóry. Jest nieźle. Patrzę jak Pani raz dwa zrywa kolejne warstwy wosku kierując się od nadgarstka po łokieć. Część wierzchnia ręki jest już gładka. Przyszedł czas na lekkie podniesienie ręki i depilację od spodu. Tam również poszło gładko bez śladów uszkodzeń. W trakcie depilacji  zaczęłam się zastanawiać: "Hmmm... jak ona to robi, że nie ma żadnych śladów?". Jedna ręka skończona. Pani pyta czy wszystko jest ok i prosi abym sprawdziła czy nie zostały jakieś włoski. Sprawdzam i nie mam do czego się doczepić. Jest gładko. Ok - teraz druga ręka. Najpierw dezynfekcja, talk i nakładanie wosku. Pani przykłada pasek i usuwa go zdecydowanym ruchem i ..... niestety... kawałek skóry urwał się razem z włoskami. Ale! Uszkodzony fragmencik jest mniejszy jak 1 cm2 i gdyby Pani kosmetyczka mnie nie poinformowała o uszkodzeniu skóry, to sama bym go mogła nie zauważyć. Reszta drugiej ręki poszła gładko i bez problemów. Na koniec sprawdziłam czy nie zostały jakieś włoski. Co znalazłam to Pani raz dwa usunęła nakładając malutkie fragmenty wosku. Koniec zabiegu został zakończony nałożeniem sudocremu na uszkodzony fragment skóry oraz oliwki w sprayu na pozostałe fragmenty skóry obu rak.

Podsumowanie opisanej depilacji rąk w Easy Waxing:

Strona salonu: www.easywaxing.pl

Jakość usługi:Rewelacja! Z przyjemnością powtórzę zabieg!
Komfort klienta:  W porządku! Czułam się wystarczająco komfortowo!
Higiena:Rewelacja! Higiena utrzymywana na medal!
Ocena ogólna: 
Za usługę zapłaciłam 83 zł (depilacja nóg do kolan + całe ręce) i powiem Wam, że wyszłam zadowolona z usługi. Cieszyłam się, że udało mi się wyjść z gabinetu bez wybroczyn i naderwanej skóry na rękach :) 

14 komentarzy:

  1. Ja ciągle się zastanawiam nad depilacją rąk... Niby mi te włoski nie przeszkadzają, ale jednak są dość ciemne, bo jestem brunetką. Spróbuję kiedyś pokombinować z woskiem, bo moja skóra nie jest w ogóle wrażliwa i myślę, że to przeżyje :D Miło mi zostać 40 obserwatorem :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny opis, faktycznie brzmi, że robią to solidnie:) Ja z włoskami na rękach radzę sobie zwykłą maszynką. Nie cierpię jak mam włosy na rękach, u dziewczyn też bardzo mi się to nie podoba i zastanawiam się, że nie przeszkadzają im takie owłosione ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś kupiłam plastry do depilacji i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że plastrami niewiele zdziałasz ;) chyba że masz cieniutkie włoski :) Daj znać jak poszło!

      Usuń
  4. Chyba bałabym się pójść na taki zabieg ;) Rąk sobie nie golę ( nie widzę potrzeby ), a nogi sama wolę sobie golić - bezboleśnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. W swoim poście dotyczącym kosmetyków Lumene umieściłam informację, gdzie można dostać kosmetyki tej firmy.

    Mam szczęście, że włosy mam praktycznie białe więc ich nie widać i nie muszę z nimi nic robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ;) Zostałaś nominowana do Liebster Award na moim blogu http://serafiel-nails.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie włoski na rękach nie przeszkadzają, raczej na depilacje bym sie nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam dość długie i ciemne włoski na rękach, jednak nie myślałam o ich depilacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Ci przeszkadzają to może warto coś z nimi zrobić? :) Depilacja nie spowoduje, że zaczną się robić mocniejsze - wręcz przeciwnie :)

      Usuń
  9. moje wlosy az taki mi nie przeszkadzaja, zwlasza zima, a latem sa jasniejsze wiec nie mam problemu;)
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie marzy depilacja laserowa:D a zamiast wosku jesli chodzi o rece uzywam pasty cukrowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta cukrowa to również świetny wynalazek! Też jej używam :)

      Usuń