sobota, 26 stycznia 2013

4 warstwy odżywki do paznokci Eveline 8 w 1 Total Action

Dzisiaj krótko i na temat. Pamiętacie moje paznokcie po zdjęciu ostatniego lakieru hybrydowego? Od tamtego czasu stosowałam na swoich paznokciach odżywkę Eveline, o której pisałam Wam tutaj -> Skoncentrowana odżywka do paznokci 8 w 1 marki Eveline

Chciałabym Wam pokazać jak prezentuje się ta odżywka na paznokciach przy 4 nałożonej warstwie. Dla mnie efekt jaki można uzyskać 4 warstwą jest niesamowicie zbliżony do french manicure, dlatego moje paznokcie nie dość, że się "odżywiają" to na dodatek super prezentują :)


Wszystkich z kruchymi paznokciami, rozdwajającymi się itd. gorąco zachęcam do wypróbowania tej odżywki - jestem przekonana, że i Wasze paznokcie mogą się prezentować cudownie!
Buziaki!
Vera

15 komentarzy:

  1. Swojego czasu używałam wersji SOS i to co ona zrobiła z moimi paznokciami - to było niebo!

    Teraz niestety po dłuższym odpoczynku od odżywki moje paznokcie są znowu w średnim stanie więc teraz właśnie testuję 8 w 1. Jeszcze bez efektów, ale powoli czekam aż odrosną zdrowe i długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skuszę się na 8w1, bo SOS już zgęstniała i powoduje tylko odpryskanie lakieru ;C ale to oczywiście dopiero, jak mi odrośnie paznokieć ścięty przy krojeniu chleba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją, jest już na wykończeniu, a ja nie widzę efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam akurat 3 warstwy i bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba będę musiała zainwestować w tę odżywkę, paznokcie rozdwajają mi się niemiłosiernie, a jak je pomaluję lakierem to w mig zaczynają się łamać i rozdwajać jeszcze szybciej :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też jestem bardzo zadowolona z odżywki, ale w swojej kolekcji posiadam wersję diamentową:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ulubiona, a z efektem na paznockiach masz racje, piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać efekt, super masz paznokcie az zazdroszczę :) Ostatnio długo rozmyslałam nad zakupem dobrej odżywki, zdania na jej temat są podzielone jednak cena jest atrakcyjna...ja kupiłam inną dwa razy droższą i jestem w trakcie jej stosowania, jak skończę kurację to też coś naskrobię :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ją, choć bardziej mi pasowała paznokcie twarde jak diament :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, świetny efekt!
    Muszę się na nią skusić :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ją za to, że faktycznie nie dość, że pomaga to jeszcze przy paru warstwach zapewnia mi wygląd jaki uwielbiam na pazurkach - świeży, delikatny, uniwersalny.
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń