niedziela, 22 kwietnia 2012

Błyskawicznie nawilżający krem do rąk - Nivea


Na zakup Błyskawicznie nawilżającego kremu do rąk marki Nivea namówiła mnie koleżanka. Zachęciła mnie mówiąc, że krem rzeczywiście wchłania się błyskawicznie i super nawilża. Ponieważ rekomendacje padające z ust moich znajomych i rodziny traktuję jako wyjątkowo skuteczną reklamę, nie zastanawiałam się długo i kupiłam krem w najbliższej drogerii za niecałe 10 zł, mimo iż miałam w domu cały zapas kremów do rąk ;)
Oto moje spostrzeżenia:Błyskwicznie nawilżający krem do rąk - Nivea
  • błyskawiczne wchłanianie?
Zgodnie z obietnicą producenta, krem wchłania się błyskawicznie. Rach - ciach i dłonie są suche, nie kleją się i możemy spokojnie przystąpić do pisania na klawiaturze komputera.
  • błyskawiczne nawilżenie?
Niestety w tym przypadku nie zauważyłam absolutnie żadnego nawilżenia dłoni. Krem ma dość rzadką konsystencję i zaraz po wsmarowaniu w dłonie szybko znika, a na dłoniach jedynie co zostaje to przyjemny zapach bez nawilżenia. Dłonie możemy smarować co 30 min a nawilżenia tym kremem im nie zapewnimy.
Ponadto kosmetyk nie jest wydajny... Bardzo szybko uciekł mi z tubki, ponieważ chcąc nawilżyć dłonie często je smarowałam, a jak wspomniałam nie doczekałam się z jego strony odpowiedniej pielęgnacji. Dlatego mimo cudownego świeżego zapachu i błyskawicznego wchłaniania nie skuszę się na jego zakup ponownie...
Poniżej przedstawiam swoją subiektywną ocenę Błyskawicznie nawilżającego kremu do rąk - Nivea:

Jakość:

Bez szału! Zwykły przeciętniak!

Opakowanie:

W porządku! Stosowanie intuicyjne!

Cena:

W porządku! Cena raczej na każdą kieszeń!

0 komentarze:

Prześlij komentarz